Erin Anttila -Vanha nainen hunningolla... semmonen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hohtoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta Erin on mahtava, vähät nyt yhdestä lauseesta. Se on parasta tietysti tulkinnan jälkeen, että Erin on itse tehnyt tämän biisin ja siinä on jokin tarina. Pidän.

hyvä biisi vaikken olekaan mikään vanha nainen =)
aluksi itsekin ihmettelin vähän noita sanoja kun laulun ekoja kertoja kuulin ja en tod. ole mikään hienostelija ja sievistelijä.. mut sopii hyvin tohon silti =)

Mitä äidit ei nää, ei ymmärrä isätkään,
kuinka sydän pahan tytön hymyileekään!
Ottaa hameeni pois ja pikkuhousutkin pois.
Avaa pienet reidet vie pientä sormea ylös ja alas.
Auringossa.

Siinä pätkä mari Rantasilan biisiä Auringossa :D

olen itse 16 vuotias ja pidän Erinistä.. uskon kyllä että sillä ratsastamisella tarkoitetaan hevosella ratsastusta ja siinä myös sanotaan että: "autossa jo liikkuvassa sua halusin" tarkoittaa varmaan jotakin että hän jo nuorena on pitänyt jostain henkilöstä.. enkä usko että Erin laulaisi seksistä maalaishenkisessä biisissään!

aivan loisto biisi

oon 36 v ja lähes koko elämäni (22 vuotta) viettäny saman miehen kanssa,
ja mun mielestä tämä on aivan loistava biisi,,ei se anna houkutusta eikä kerro elämästäni mutta mulle joka olen jo kohta melkein täysikäisten lasten äiti niin biisi antaa paljon,,,

mun mielestä aivan mahtavaa!!! olen kohta 14.. olen rakastunut yhteen poikaan. olen tuntenut hänet eskarista asti, enkä ole koskaan vihannut tai inhonnut häntä.. hän taitaa pitää minusta myös... kun laulan välillä Erinin biisejä, niin mietin aina ihastustani.. tää biisi on auttanu mua paljon!

Nytkisaamaan, missä suomalaisessa biisissä on kököimmät sanat. Tää on kyllä kärjessä: "Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin."

Voi jumankauta :D No, toivottavasti sai selitettyä ettei kummallekaan jäänyt paha mieli. Etenkin tää on hyvä aloitus: tiiätkö, kun mä menetin mun naiseuden saman miehen lakanoissa.

Nyt tuli Kutri-Helenan esittämänä tää piisi tellussa eikä ollut ihan niin karseen kuulonen.

Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle nukkuvalle tytölle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman naisen lakanoissa, miehuuteni niihin pudotin. Sen löytävän sun halusin.
Ja mä mietin kuinka mä painelin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha mies hunningolla. Olin vanha mies hunningolla.

Seison portilla kauan ja kuulen kuinka koira räksyttää. Ei naapuri tehnyt lumitöitä eilenkään vaikka juuri niin sovittiin. Sut jätin nukkumaan nätisti,
enkä tahdo enää tavata. Puutarhatuoli lumen alta pilkottaa, en usko ett on kesä kaukana, vaikk on vielä pakkasta.

Jä mä mietin kuinka mä painelin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha mies hunningolla. Jä mä mietin kuinka mä painelin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha mies hunningolla. Olin vanha mies hunningolla. Olin vanha mies hunningolla. Olin vanha mies hunningolla. Olin vanha mies hunningolla.

Yhteistyössä