M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu:juuri haamuplussan testanneena...hirvittää. sekavia tunteita...oireina on ollut vasta ainoastaan huonosti nukuttuja öitä, nännit hieman jännän tuntuiset, ihan todella pienenpientä 'kuukautismaista' tunnetta vatsassa, vähän niiskuttaa ja pää tuntuu jonnin verran painavalta.
elämäni ensimmäinen 'plussa'. ja äläytin sen miehelleni heti kun tää astui ovesta sisään. sanoin 'sun vika', se sanoi 'eiku sun'.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jännäilijä:olipan pakko taas lukea näitä oireita kun itse jännäilen vkolla 17, josko tämän kierron kylvö kantaisi satoa =)
Edellinen raskaus päätyi keskenmenoon ja siinä raskaudessa oli ihan selkeet oireet, mutta nyt ei ole kyllä ollut mitään tuntemuksia verrattuna siihen. No onhan noita muitakin tapauksia, jotka ovat olleet oireettomia.
Alkuperäinen kirjoittaja ensioireilija:voiko iman testiä tietää onko raskaana ja kuinka pitkällä voin oikein olla jos olen??
pystyykö kotikonstein jotenkin yrittää sitä keskeyttää, a vitamiinilla, iskuilla alavatsaan?:/
koska en nyt tosiaan haluis tehä lasta ja oon yrittäny olla huolellinen! iik auttakaa mua pliis, koska asun vielä himassa ja täällä alkaa porukat ihmetellä miks oon muka näin pitkään sairas, eli en pääse ostamaan testiäkään kun en voi edes yhtä päivää esittää hyvinvoivaa kun niin heikko olo.
ps. luulin olevani kipeänä kun huomasin toissailtana oisko ollut, että yhtäkkiä kauheen heikko olo ja tuntuu että en pysy tolpillaan ja ensi kova väsy.
ja toivoisin pikapika vastausta!!! Kiitos!!!