Moi kaikki,
Ollaan yritelty jo kohta 2 vuotta. Nyt paivia mennyt 31/28 (kierto yleensa 29 pvaa). Nipistelyja ollut oviksesta saakka, mutta viime kierrossa oli samanlailla ja tyhjaa tuli
Mutta nyt
-narastaa,
-tuntuu ihan pikkusen flunssaselta: kurkkua kuivaa ja kutittaa, yks paiva tuntui etta lammot oli ylhaalla (en tosin testannut, mutta yleensa tunnen jos olen kuumeinen).
- paansarkya - sellasta vaimeaa, mutta koko ajan lasna.
- Ei vasyta muuten kuin aamuisin, koska en pysty kunnolla nukkumaan (stressiako?).
- Vatsa ollut turvoksissa koko viikon ja vatsa kovalla.
- pikkusen oklottaa, tai on sellanen tunne etta nyt jos nousis autoon kuoppaselle tielle niin tulis yrjo alta aikayksikon
- ja hiivantulehduksen oireitakin...
En uskalla testata, koska olen jo kaks kertaa haaskannut testeja. ja yleensa menkat on alkaneet heti kun olen testannut - siis samana paivana.
Mietityttaa, joska ne nyt ois nuo muutamat paivat "myohassa" vain siksi etta toissa on aikalailla stressia... Ja toisaalta, olen lueskellut teidan kanssasiskojen oireita ja nyt varmaan vain kuvittelen itseni oireilevaksi..
Onks testi pakko tehda aamuvirtsalla? Muuten tekisin huomenna illalla niin voin sitten paattaa saanko ottaa illan kemuissa viinia vaiko enko...
Jannaa...