Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei vielä lopullista. Hairahteluja näen. Sinulla on ollut takana pidempi suhdem vakava. Mutta olet eronnut hänestä. Näen yhden vaaleatukkaisen pojan ja sinisen paidan.
Kiitos! Tytär jo on, pojan toivoinkin vielä saavani, siis kaksi lasta? Milloin mahdollisesti poika syntyy? Entä elämänkumppani, milloin suurinpiirtein tapaan hänet?

Vielä kiinnostaa, mikä minusta tulee isona?

Kiitos vielä, jos ehdit vastata.
 
Jaksaisitko toista lasta? olisiko niin että luonto hoitaa asiaa. Todella vaikea sanoa, näen vain sinut onnellisena kädet vatsallasi mutta en näe että odottaisit. Tuleeko kuva minulle näkyviin siksi että toivot niin paljon toista lasta? oletko saanut keskenmenon tai onko ensimmäisesi lapsesi odotus/raskausaikana ollut vaikeutta.
Siis herran jumala :O mie oikeesti alan jo pelätä kun sie tiijät niin paljon ja niin tarkkaan....:O minua rupes itkettää.....
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26745673:
Siis herran jumala :O mie oikeesti alan jo pelätä kun sie tiijät niin paljon ja niin tarkkaan....:O minua rupes itkettää.....
Älä pelkää! :) tää on vaan vaistoa, mitä tulee mieleen kun ajattelen sinua.
 
Silloin kun laitoin sulle kysymyksen, niin tyttäreni 5v tuli samaan aikaan kysymään mitä hän on kirjoittanut paperiin ja siinä oli tän työpaikan nimi mitä haen, aika mystistä. On siis kirjain lyhenne.. Toivottavsti vastaat viel mulle. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26745673:
Siis herran jumala :O mie oikeesti alan jo pelätä kun sie tiijät niin paljon ja niin tarkkaan....:O minua rupes itkettää.....
Selvännäkijä näkee enemmän! Mutta vaikka näin! Huijari on psyykka + ihmisen tuntija! Jos oisin näkijä tietäsin mitä ajattelet ja mitä koet tulevaisuudessa!
 
Gruudihol
[QUOTE="vieras";26745741]Selvännäkijä näkee enemmän! Mutta vaikka näin! Huijari on psyykka + ihmisen tuntija! Jos oisin näkijä tietäsin mitä ajattelet ja mitä koet tulevaisuudessa![/QUOTE]

Voisitko tarkentaa selvällä suomen kielellä? en ymmärrä nyt yhtään?
 
Gruudihol
Vieläkö vastaat? Palan halusta tietää mitä näet minulle!! :) Itsekin asioita aistin ja näen, mutta en ihan helposti vielä, siksi jokainen tilaisuus on hyödynnettävä, kun kysymään pääsee!
Vastaan kun tulit niin voimakkaasti mieleen. Perheellinen, nainen. Aikuinen nainen.
Sinusta saa kuvan unelmaperheestä jossa asiat näyttäisi olevan "mallillaan". Tiedät varmaan lehtipalstavanhemmat. Mutta sinua on syrjitty tai kiusattu joskus?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26744106]Mitä isäsuhteelleni tapahtuu seuraavien vuosien aikana? Tapahtuuko jotain merkittävää, ja jos niin koska? Miltä opiskeluni näyttävät syksyllä?[/QUOTE]

Et vastannut minullekaan...
 
Gruudihol
[QUOTE="onneton";26745877]Onko tuleva ero miehestäni lopullinen? Tulenko onnelliseksi yksin? Mitä muuta näet?[/QUOTE]

En tiedä erosta. Mutta miehen kanssa olet tekemisissä myöhemminkin ja paljon. Pelkäät irottautua uuteen, mutta turhaan.
 

Yhteistyössä