Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko silleen, että jos näet jotain ikävää ja vaikeaa, jätät sen kertomatta? Siis jos tulevaisuudessa(kin) on sellaista luvassa. Vai onko niin että itse luomme omat kohtalomme? Mites mulla?
ja tiedät sen? mutta eikö sillon vois kysyä että miten! Voisit estää sen! Joten joudut pelkäämän koko ajan kun tiedät miten! Se kuolee ja miten mitä voin tehdä toisin! siis muutat elämää! Näistä on elokuvia!
 
[QUOTE="vieras";26744589]ja tiedät sen? mutta eikö sillon vois kysyä että miten! Voisit estää sen! Joten joudut pelkäämän koko ajan kun tiedät miten! Se kuolee ja miten mitä voin tehdä toisin! siis muutat elämää! Näistä on elokuvia![/QUOTE]


Eih, taas sinä....mitäs kuuluu pitkästä aikaa?
 
Gruudihol
Lopetan tähän. En kerro huonoja asioita ts. kuolemia nettipalstoilla. En ole koulutettu ennustaja mutta minulla on vahva intuitio ja aika monen ihmisen asiat vain näen, en näe kaikkea.
 
yh kolmelle
Näen kimallusta ja hopeaa. Mihin tämä voisi liittyä?
Tummat kiharat hiukset tulevat myös vahvasti näkyviin. Punainen huulipuna.
Näen myös suuren talon, jossa olet halunnut päästä käymään? mikä se voisi olla.
Kiitos paljon. :) Mulla on tummat ja kiharat hiukset. Vaihdoin juuri tänään timanttikorvikset korviin ja hopeisen riipuksen kaulaan jossa myös timantteja. Olisiko sitä? Talosta en osaa sanoa mikä voisi olla. Pitää miettiä.

Ehtisitkö vielä katsoa yhden asian. Näkyykö mulle ihmissuhderintamalla mitään? :)
 
Olet parisuhteessa? rakkautenne tulee kestämään, sen näkee selvästi. Suosisin jättämään suolaiset naposteltavat pois, ne voivat pian yllättää huonolla tavalla. Näen että vähennätkin niitä. Näen myös jonkun todella lämminhenkisen vanhemman naisen elämässäsi? se ei ole äitisi.
Kiitos :)
Vähän jäi mietityttämään mitä tuo vanhempi naishenkilö tekee.
 
"vieras"
[QUOTE="Harmaana";26744856]Tunsin tuossa vasemman käden tietämillä minäkin :)[/QUOTE]

mutta hei ne joilla on niitä intuiivi jutskia voi tuntea toisen läsnä olon!
Se vaan on se tunne. ei sille mitään voi!
 
Gruudihol
Metis, sinulle oli vielä pakko laittaa koska mieleeni vain tuli yllättäen tämä kuva.

Minulle tuli vahvana mieleen vain aikuinen naishenkilö. Hän ei ole sinulle varsinaista sukua. Mutta ei siis etäinenkään ihminen. Hän katsoo sinua oudosti, olet ehkä miettinyt joskus sitä. Mutta hän ei tarkoita pahaa. Miehesi sesoo tuon naisen takana, ja hymyilee.
 
Metis, sinulle oli vielä pakko laittaa koska mieleeni vain tuli yllättäen tämä kuva.

Minulle tuli vahvana mieleen vain aikuinen naishenkilö. Hän ei ole sinulle varsinaista sukua. Mutta ei siis etäinenkään ihminen. Hän katsoo sinua oudosti, olet ehkä miettinyt joskus sitä. Mutta hän ei tarkoita pahaa. Miehesi sesoo tuon naisen takana, ja hymyilee.
:O
Sä oot aika pelottava, koska tiedän tarkalleen kenestä sä puhut :D
 
Gruudihol
Olen pahoillani kun en ole kaikille vastannut, kysymyksiä on tullut suuri määrä. Vastaisin mielelläni mutta joku tuli häiritsemään tätä ketjua niin pahasti, ettei siitä mahtaisi olla hyötyä. Katsotaan jos rauhoittuu.
 

Yhteistyössä