Hei Osaat vastata mutta miten osaat vastata niin että kirjottaja haluaa! Vastaa kun uskovat.Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;26746641:Hei Gruudihol, kiitos jos vastaat. Kantavatko viimeksi kuluneen viikon sisällä tapahtuneet asiat minua eteenpäin, kuinka vahvasti, hyvässä vai pahassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras";26745022]Olisin kanssa halunnut tietää onko minulla tulevaisuutta mieheni kanssa kun itse erojuttuja pähkäilen.[/QUOTE] [quote="Gruudihol: Näytä alkuperäinen viestiEn näe teitä yhdessä pidemmän ajan päällä. Mutta vielä onni kääntyy, parempaan. Kunnes se taas laskee..
UpMillaiselta minun tulevaisuus näyttää? Pysyykö pakka kasassa?
Jännä miten näissä ennustusketjuissa minä en IKINÄ saa vastausta... :OAlkuperäinen kirjoittaja Påpåpå;26744477:Haluaisin tietää miltä mieheni tulevaisuus näyttää? Entäs meidän suhde?
Saisitko vielä jotain minulle?Minulla on tavallaan intiimisuhde kahteen ulkomailla asuvaan mieheen. Tällä hetkellä olemme vain malien/kirjeiden varassa.
Kumpikohan heistä ei ole luotettava? Onko mies jonka näet vaaleatukkainen vai vaaleaihoinen ?
Kuullostaa hyvältä. Ja todellakin minulla on suuria tunteita toista näistä kohtaan, mutta mitään ei ole sanottu vielä ääneen.