Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
"Epätoivoinen"
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Gruudihol Näytä viesti
oletko vasta lopettanut toisen suhteen? mutta jokatapauksessa, on. Joko tulossa ja päällä. Näen 2 eri reittiä, sinun valintasi on kumpaaan lähdet.
Voitko vielä kertoa tuleeko näistä suhteista/suhteesta mitään? Olen kyllä ehkä vähän ihastunut...


Voitko vielä vastata?
 
"minä vain"
Gruudihol, lapsettomuushoidot jatkuvat syksyllä, tuleeko hoidoista "tulosta" (vauvaa)? muuttaako itselleni tärkeä sukulainen tänne Etelä-Suomeen tulevan syksyn aikana vai tuleeko vasta ensi keväänä? näetkö millainen on lapsemme tulevaisuus? tuleeko hänestä ns. kunnon kansalainen? kiitokset vastauksista!!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;26746641:
Hei Gruudihol, kiitos jos vastaat. Kantavatko viimeksi kuluneen viikon sisällä tapahtuneet asiat minua eteenpäin, kuinka vahvasti, hyvässä vai pahassa?
Hei Osaat vastata mutta miten osaat vastata niin että kirjottaja haluaa! Vastaa kun uskovat.
 
"Miranda"
[QUOTE="Miranda";26746623]Näetkö muuta mulle tulevaisuuteen? Miltä lapsiasiat vaikuttaa?[/QUOTE]

Hullua, mä tunsin jokin aika sitten kun "kävit mun luona" ! :)

Näitkö mitään muuta kuin tuon talojutun? Ja voitko selventää sitä, kiitos!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26745502]Kiitos! Tytär jo on, pojan toivoinkin vielä saavani, siis kaksi lasta? Milloin mahdollisesti poika syntyy? Entä elämänkumppani, milloin suurinpiirtein tapaan hänet?

Vielä kiinnostaa, mikä minusta tulee isona?

Kiitos vielä, jos ehdit vastata.[/QUOTE]

:attn:

Kiitos, jos vielä ehdit vastata.
 
"Hämmentynyt"
Hei, miten alkanut "suhteeni" (vielä henkisellä tasolla) vieraaseen mieheen päättyy? Entä oma parisuhteeni; olemme eläneet kriisistä kriisiin ja käyneet lähellä eroa. Saammeko koskaan yhteistä lasta (yritetty yli vuosi) ja saanko omat biologiseni, jo olemassa olevat rakkaat lapseni kokonaan kotiin asumaan? Milloin?
 
"vieras"
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti

Olisin kanssa halunnut tietää onko minulla tulevaisuutta mieheni kanssa kun itse erojuttuja pähkäilen.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Gruudihol Näytä viesti

En näe teitä yhdessä pidemmän ajan päällä. Mutta vielä onni kääntyy, parempaan. Kunnes se taas laskee..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti

Pystytkö kertomaan vielä jotain?


Katson ketjua myöhemmin onko tullut mitään vastausta :)
 
single!!
Minulla on tavallaan intiimisuhde kahteen ulkomailla asuvaan mieheen. Tällä hetkellä olemme vain malien/kirjeiden varassa.
Kumpikohan heistä ei ole luotettava? Onko mies jonka näet vaaleatukkainen vai vaaleaihoinen ?
Kuullostaa hyvältä. Ja todellakin minulla on suuria tunteita toista näistä kohtaan, mutta mitään ei ole sanottu vielä ääneen. :)
Saisitko vielä jotain minulle?
Olisin erittäin kiitollinen. :)
 

Yhteistyössä