Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
"Niina"
[QUOTE="Niina";26740746]Häpeen itseeni miehenkaa kun oon ylipainonen, mies on myös.. Miehen sanat ei tule riittämään että oisin esim kokonaan alasti sen kanssa.. tuleeko tätä tapahtumaan kaikkien miesten kanssa, löydänkö vielä miehen kenenkaa olen sinut itseni kanssa? Mies on syönyt mun itsetuntoni.[/QUOTE]

Saako tähän jotain vastausta :)
 
Gruudihol
[QUOTE="Niina";26744012]Saako tähän jotain vastausta :)[/QUOTE]

alasti en teitä näe. Näen miehesi joka luulee itsestään liikoja. Sinut näen sorrettuna? mitä miehesi on tehnyt, sitä en näe. Asiat kääntyvät parempaan kuun lopussa.
 
Gruudihol
[QUOTE="vieras";26744020]niin en usko että osaat ennustaa! minulla on vastoin käymisiä![/QUOTE]

En näe vastoinkäymisiä. Mutta näen elämän pieniä asioita joita meillä kaikilla on.
Näen sinut ihmettelemästä viikon päässä jossain tiellä. Mitä taidat katsella?
 
Kysymyksiä
Sinä et vastannut minulle ollenkaan...höh. Millaiselta tuleva viisi vuotta minulle näyttää? Pitääkö antaa jotain vinkkejä itsestäni, että onko sitten helpompi ennustaa?
 
"Elli"
[QUOTE="Elli";26743938]Mä jäin välistä. Voitko ennustaa mulle? :)[/QUOTE]

Mä taisin jäädä jo toisen kerran välistä. :/ Haluaisin kovasti tietää parisuhteeni tulevaisuudesta ja siitä, montako lasta saadaan ja koska.
 
"Epätoivoinen"
[QUOTE="Epätoivoinen";26743945]Kerro mulle jatkuuko meidän avioliitto ongelmista huolimatta? Tätä on jatkunut pian vuoden......[/QUOTE]

Voitko vastata tähän, kiitos :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26744106]Mitä isäsuhteelleni tapahtuu seuraavien vuosien aikana? Tapahtuuko jotain merkittävää, ja jos niin koska? Miltä opiskeluni näyttävät syksyllä?[/QUOTE]

Jos itse haluat niin voit korjata niitä? Tangoon tarvitaan aina kaksi. jos olet kiinnostunut alasta jaksat käydä koulun!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26744150]Jos itse haluat niin voit korjata niitä? Tangoon tarvitaan aina kaksi. jos olet kiinnostunut alasta jaksat käydä koulun![/QUOTE]

En kysynyt sinulta :) Tuon verran tiedän kyllä jo.
 
vieras #170
[QUOTE="vieras";26744150]Jos itse haluat niin voit korjata niitä? Tangoon tarvitaan aina kaksi. jos olet kiinnostunut alasta jaksat käydä koulun![/QUOTE]
Kiitos kuitenkin kommentistasi! En tarkoittanut pahalla edellistä kommenttia.
 
single!!
Oletko varma ettei ole suhdetta? näen että ainakin on ollut hyvin intiimisuhde, ei välttämättä kuitenkaan sinetöity. Näen miehen eri maassa, hän ei ole luotettava. Hänellä on useita naisia.

Unelmiesi mies tulee esiin vahvana ja vaaleana. Ehkä ulkokuoreltaan liian kovalta, mutta älä säikähdä sitä.
Minulla on tavallaan intiimisuhde kahteen ulkomailla asuvaan mieheen. Tällä hetkellä olemme vain malien/kirjeiden varassa.
Kumpikohan heistä ei ole luotettava? Onko mies jonka näet vaaleatukkainen vai vaaleaihoinen ?
Kuullostaa hyvältä. Ja todellakin minulla on suuria tunteita toista näistä kohtaan, mutta mitään ei ole sanottu vielä ääneen. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26744385]Joillekin on parempi kun ei tiedä mitä tuleva tuo :).
en tarkota sinua![/QUOTE]

Jotkut aina luulevat tietävänsä paremmin :) En tarkoita sinua! Toivottavasti ne jotkut tukehtuvat erinomaisuuteensa. Mutta en tarkoita sinua!
 

Yhteistyössä