B
birgit
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:Parisuhde? Milloin toinen lapsi?
ei näy lasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:Parisuhde? Milloin toinen lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Saanko asiat pääni sisällä järjestykseen ja tohdinko koskaan jättää taakseni sitä mikä minua tällähetkellä ahdistaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos etukäteen:Selviääkö perättömät ilmiannot? Parisuhde?
Alkuperäinen kirjoittaja Hymyilijä:Onnistuuko matka tänä kesänä? Kun muutkin on vauvoista kysynyt, niin näetkö meille vielä lasta muutaman vuoden päästä? Kiitos jos vielä jaksat katsoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:Kumpaahan sukupuolta tuo masuasukki mahtaa olla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aapeli:koskas tämä taloudellinen ahdinko on helpottumassa? saammeko koskaan omaa taloa? loppuuko velkahel... milloinkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja jutta:miten poikani asiat menee?
entä omat työasiat?
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:Saanko vielä kolmannen lapsen?
Alkuperäinen kirjoittaja Natsku:Kumpi tulossa, poika vai tyttö?
Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Löydänkö miestä ja jos löytyy, kuvaile häntä jotenkin? Onko millä alalla? Tuleeko lapsia ja jos tulee kumpaa sukupuolta? Miten työasiat?
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:Kumpaa sukupuolta tuleva vauvani on? Koska menemme naimisiin? pääseekö exäni jaloilleen takaisin ja löytääkö hän onnen?
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Mitä syksy tuo tullessaan?
Alkuperäinen kirjoittaja pliisu:Miten minun työtilanne,löytyykö oikeaa alaa ja milloin? Entä talous, paraneeko koskaan?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:montako lasta saan..entästyökuviot,kiitos jo etukäteen
Alkuperäinen kirjoittaja Oonutsalo:Aloinko opiskelemaan nyt alaa jolla tulen tekemään elämäntyöni?
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:Minä30v, mies 10v vanhempi,meillä yksi lapsi.
Miten minun terveys? Huolestuttaa aika kovasti!
lapsia me ei enää voida tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja liinukka:Milloin saan esikoiseni? Onko ensimmäiseni tyttö vai poika? Entä osaatko sanoa saanko monta lasta yhteensä? Entä millaisena näet kesän rahatilanteemme?