L
lilja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mullekin saa katsoo, mitä näkyy. Esim parisuhde
Miksi sanot joopajoo?En halua katsoo sulle,anteeksi siltä tuntuu...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mullekin saa katsoo, mitä näkyy. Esim parisuhde
Alkuperäinen kirjoittaja lilja:Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mullekin saa katsoo, mitä näkyy. Esim parisuhde
Miksi sanot joopajoo?En halua katsoo sulle,anteeksi siltä tuntuu...
Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:kumpi mies on oikea - ulkomailla asuva vai suomessa asuva?
kiitos.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lilja:Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:kumpi mies on oikea - ulkomailla asuva vai suomessa asuva?
kiitos.![]()
En näe ketään ulkomailla asuvaa miestä...?Keksitkö tämän..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisi tärkeä kysymys.. Meillä tässä joskus tulevaisuudessa muutto edessä.. Mietityttää toiselle paikkakunnalle muutto, näetkö asiasta mitään? Jatkammeko samalla paikkakunnalla vai muutammeko muualle, ja jos muutamme, niin tulemmeko viihtymään siellä? Toisaalta haluan muuttaa tästä kaupungista, mutta toisaalta haluaisin tänne jäädä.. On niin vaikea ja stressaava tätä miettiä.. Ja jos jotain muuta näet minulle, niin kuulisin mielelläni. Tämä olisi todella tärkeää minulle.. Kiitos jo etukäteen jos vastaat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Onko meidän lapset nyt tässä? Miten mun ja miehen suhde? Mun työ? Kiitos!