ennustusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
~*~Hei Lilja~*~

Näetkö, vieläkö haikara vierailee luonani?..tapahtuuko se kenties vuoden 2010 puolella?

Kauniisti kiitän jo edeltä ja toivottelen kirpakoita loppukesän päiviä!!=)

T. Annukka Nunnukka

Alkuperäinen kirjoittaja lilja:
Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:
kumpi mies on oikea - ulkomailla asuva vai suomessa asuva?
kiitos. :)

En näe ketään ulkomailla asuvaa miestä...?Keksitkö tämän..?

en keksinyt. kumpikaan heistä ei ole suomen kansalainen, mutta vain toinen asuu ulkomailla (ei kovin kaukana tosin).

kiinnostaisi tietää puolison mieli ja suunnitelmat ja omat opiskelu/työkuviot, että miltä näyttää. Ja jos lasten elämää näkyy niin kiitollinen, todella olen!!

Olisi tärkeä kysymys.. Meillä tässä joskus tulevaisuudessa muutto edessä.. Mietityttää toiselle paikkakunnalle muutto, näetkö asiasta mitään? Jatkammeko samalla paikkakunnalla vai muutammeko muualle, ja jos muutamme, niin tulemmeko viihtymään siellä? Toisaalta haluan muuttaa tästä kaupungista, mutta toisaalta haluaisin tänne jäädä.. On niin vaikea ja stressaava tätä miettiä.. Ja jos jotain muuta näet minulle, niin kuulisin mielelläni. Tämä olisi todella tärkeää minulle.. Kiitos jo etukäteen jos vastaat =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisi tärkeä kysymys.. Meillä tässä joskus tulevaisuudessa muutto edessä.. Mietityttää toiselle paikkakunnalle muutto, näetkö asiasta mitään? Jatkammeko samalla paikkakunnalla vai muutammeko muualle, ja jos muutamme, niin tulemmeko viihtymään siellä? Toisaalta haluan muuttaa tästä kaupungista, mutta toisaalta haluaisin tänne jäädä.. On niin vaikea ja stressaava tätä miettiä.. Ja jos jotain muuta näet minulle, niin kuulisin mielelläni. Tämä olisi todella tärkeää minulle.. Kiitos jo etukäteen jos vastaat =)

Määkin voin ennustaa sulle :)
ratkaisun asiaan saat pian,kun hiukan tutkiskelet itseäsi...kannattaisiko miettiä jotain välimuotoa muuttamisen suhteen ensin esim.lähin pikkukaupunki siinä lähellä jne.???
Kannattaa myös miettiä mitä ITSE haluat ja miksi haluat muuttaa!

Hei Lilja! Näetkö tulevaisuuden työpaikkaani? Asia on minulle todella tärkeä. Saanko hyvän työpaikan ja mihin se työ liittyy? Entä saammeko jäädä nykyiseen pikkukaupunkiin asumaan? Vai joudummeko muuttamaan pois.

Saanko mä mun Dragunov-Larppiasun valmiiksi? Tämä Dragunov on siis pokemon ja haluaisin myös semmoisen dragunov tyylisen miekan tehtyä, Joten millon saan ne kummatki valmiix?

olen niin huolissani parisuhteesta. en tajua että tuleeko tästä mitään vai ei. saako mies ongelmansa hoidettua ja onko se meille sitten kuitenkaan pelastus? rakkautta kyllä on mutta kun sekään ei aina riitä. en jaksa ymmärtää..

voi kun näkisit jotain. ja kiitos!

Yhteistyössä