Gruudihol
Näen kolme lasta. Kilttejä ja ahkeria. Näen heidät vain keskenään. Ovat poikia.Miten perheemme tulevaisuus?
Joulun aika on rauhaisaa, se tuo perheenne yhteen.
Näen kolme lasta. Kilttejä ja ahkeria. Näen heidät vain keskenään. Ovat poikia.Miten perheemme tulevaisuus?
Voi kun olis ihanaa jos mullekin näkyis jotain! Näkyiskö?
Oletko varma ettei ole suhdetta? näen että ainakin on ollut hyvin intiimisuhde, ei välttämättä kuitenkaan sinetöity. Näen miehen eri maassa, hän ei ole luotettava. Hänellä on useita naisia.Mulle,mulle,mulle!! Tarvitsen kipeästi ennustetta, ehkä se antaa lohduketta.
Parisuhde asiaa? tai siis sitä että ei ole suhdetta!Löydänkö pian suhteen? Näetkö mitä on välillämme eri maassa asuvan miehen kanssa? Osaatko kuvailla häntä joka on se rinssini?
Kiitos vilpittömimmin.
Jäin välistä..Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;26743717:Saanko lisää lapsia uuden mieheni kanssa? Jos niin milloin? Ja miltä työrintama näyttää?
Olet parisuhteessa? rakkautenne tulee kestämään, sen näkee selvästi. Suosisin jättämään suolaiset naposteltavat pois, ne voivat pian yllättää huonolla tavalla. Näen että vähennätkin niitä. Näen myös jonkun todella lämminhenkisen vanhemman naisen elämässäsi? se ei ole äitisi.Saa kertoa jos jotakin näkyy lähitulevaisuudesta...
No meillä nyt 4 lasta, joista vanhin 10v Lisää ei kyllä taida olla suunnitteilla, ellei sitten muutaman vuoden päästä kaksosetAnteeksi.
Lapsilukunne ei ole täynnä. Näen suurperheen. Ainakin 6 lasta, mutta kummallista osa heistä on jo isoja?
Sinulla on uusi mies. Suhteenne ei ole kuitenkaan kovin vakavalla pohjalla. Näen kovasti vaaleahiuksisisen naisen.. mutta sinulla on tummat ja kihartavat? ja punaiset huulet. Olet kuin laulaja, en nyt vaan saa päähäni kuka. E tulee vahvasti mieleen.Jos jaksat vielä minullekin katsoa, niin kertoisitko miltä parisuhteeni tilanne näyttää tästä eteenpäin?
Kerroha nytAlkuperäinen kirjoittaja tägi;26743753:Jos kerta edellinen oli feikki,ni kerro sie saanko millon toisen lapsen? Ja millon Sari saa?
Eini? Olet nähnyt kuviani. =)Sinulla on uusi mies. Suhteenne ei ole kuitenkaan kovin vakavalla pohjalla. Näen kovasti vaaleahiuksisisen naisen.. mutta sinulla on tummat ja kihartavat? ja punaiset huulet. Olet kuin laulaja, en nyt vaan saa päähäni kuka. E tulee vahvasti mieleen.
Näytät päällisin puolin raskaana olevalta, et siis lihavalta. Mutta katseesi näyttää siltä kun kantaisit sisälläsi jotain. Taidat toivoa lasta? En näe saria, ainakaan toista. Näen vain pienen pojan joka syntynyt vuosi sitten. Mutta se ei ole sinun, olisiko ystäväsi? miten poika liittyy tähän..Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26743753:Jos kerta edellinen oli feikki,ni kerro sie saanko millon toisen lapsen? Ja millon Sari saa?
Ehditkö vielä mullekin?Mitähän sä näet mulle? Viimeinen vuosi on ollut rankka niin henkisesti kuin fyysisestikin, eikä tunnu nyt ollenkaan helpottavan.