Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
Gruudihol
[QUOTE="allukka";26743193]Saa mullekki ennustaa :)[/QUOTE]

Näen vain sinut keskellä toria. En tiedä onko se tori mutta iso aukio. Myös musta laukku tulee kuvaan. Mitä haluat tietää?
 
Gruudihol
[QUOTE="allukka";26743226]Saadaanko me lisää lapsia? Miten asuntoasiat? Entä parisuhde?[/QUOTE]

Näen yhden lapsen. Myös numero 3 on vahva.
Maalipurkki ja käsilaukku näkyy. Miten ne liittyisivät toisiinsa?
Rakkausrintama on samanlainen vuodesta toiseen. Kun viisi vuotta menee, alkaa säpinää.
 
Sirgruud
Jos vielä ehdin mukaan...miten mun työrintamalle? Muutoksen tarve ois suuri mutta eipä tästä nyt oikeen lähde opsikelemaankaan kun talous romahtaisi, miehen työtilanne on epävakaa ja lapset täytyy ruokkia ja laskut maksaa. Työ vaan on niin hanurista nykyisellään.
 
"allukka"
[QUOTE="allukka";26743302]Mulla on musta käsilaukku ja se kulkee aina mukana. Näetkö sen lapsen sukupuolta? Tai milloin hän syntyy?[/QUOTE]

Voisko se käsilaukku liittyä jotenkin mun työhön?
 
single!!
Mulle,mulle,mulle!! Tarvitsen kipeästi ennustetta, ehkä se antaa lohduketta.
Parisuhde asiaa? tai siis sitä että ei ole suhdetta!Löydänkö pian suhteen? Näetkö mitä on välillämme eri maassa asuvan miehen kanssa? Osaatko kuvailla häntä joka on se rinssini? :)

Kiitos vilpittömimmin. :)
 
"Piutpaut"
Onko mun työpaikalla yks mieshenkilö ystävyys- vai muussa mielessä kun laittelee viestejä, tokihan minäkin hänelle. Parisuhteellisena tämä on vähän hankalaa selvääkään alkaa ottaa. Mitä se minusta aattelee?
 
Gruudihol
Jos vielä ehdin mukaan...miten mun työrintamalle? Muutoksen tarve ois suuri mutta eipä tästä nyt oikeen lähde opsikelemaankaan kun talous romahtaisi, miehen työtilanne on epävakaa ja lapset täytyy ruokkia ja laskut maksaa. Työ vaan on niin hanurista nykyisellään.
Et löydä apua työn vaihtamisesta, tai uuden opiskelusta. Miehesi työtilanne paranee, ei se nyt niin epävakaa ole miltä näyttää. Muutoksen tarpeesi on suuri, se näkyy mutta ei työasioissa.
 

Yhteistyössä