No tätähän se mun eloni on, turinointia viinipullon äärellä. Ystävien seurassa olen iloinen ja puhun mitä sylki suuhun tuo. Vielä se pakollinen, millaisen miehen näet jos näet?
Asumme samalla kylällä mutta elämäntilanteiden vuoksi emme näe usein. Kiitos!Näette joskus. En hahmota muuta ystävästäsi. Olette metrin päässä toisistanne.
hmm?Ei. En näe että ajattelisi, ainakaan toivomallasi tavalla.
Kaverini uni ei ollut karmiva : /En uskoisi. Näen unen, joka on karmiva. Mutta se tulee toteen aivan eri tavalla. Mutta toisaalta on myös uni joka tulee toteen tavalla tai toisella, ja se kertoo kyllä ihan muusta kuin lapsista?
Tiedän että on vaikeaa, mutta en tiedä jatkuuko liitto, voitko vielä kertoa onko minulla muita suhteita tai onko tulossa?Nyt on vaikeaa mutta jatkuu, tiedät jo itse sen.
:snotty:Yksi kysymys mulla olis vielä kun näytät näkevän asioita, näetkö mitään mun poikaan liittyvää?
Nyt näen jonkun ison ongelman, mutta selviät siitä hyvin. Tosin, heti perään näkyisi toinen ratkottava asia. Jok a hieman kinkkisempi ja tarvitset siihen jonkun apua Tulee mieleen S?
Voitko vielä kertoa tuleeko näistä suhteista/suhteesta mitään? Olen kyllä ehkä vähän ihastunut...oletko vasta lopettanut toisen suhteen? mutta jokatapauksessa, on. Joko tulossa ja päällä. Näen 2 eri reittiä, sinun valintasi on kumpaaan lähdet.
Kuin kilokaloriEi. En näe että ajattelisi, ainakaan toivomallasi tavalla.
Näen paljon hauskaa pojastasi. Hyviä ja kauniita asioita. Vaikka joku huoli taitaa varjostaakin teitä? asiat ratkeavat, älä pelkää.:snotty:
Siltä minusta on itsekin tuntunut kun tulevaisuuttani mietin.En näe teitä yhdessä pidemmän ajan päällä. Mutta vielä onni kääntyy, parempaan. Kunnes se taas laskee..
Näetkö muuta mulle tulevaisuuteen? Miltä lapsiasiat vaikuttaa?Mahdollisuus on mutta etten varmaan hanki?