Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä en ennusta huonoja huonoja asioita. :) kerron vain mitä näen kun suljen silmäni. Näin ison viini/a pullon? onko se sinun? Olet kovin iloinen ainakin tässä kuvassa ja puhut mitä sylki suuhun tuo. Tosin olet aika herkkä ja juttelet jonkun naispuoleisen ystävättäresi kanssa? se keskustelu ei lopu vähään aikaan.
viini maistuu kiljulle! jos ei osannut tehdä!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tieltä eksynyt?;26746123:
Kiitos. Tulee yksi ystävä mieleen. Ollaan jo ikuisuus tunnettu, muttei edetty. Nyt hän seurustelee taas kerran, ettei varmasti toistaiseksi etenekään. Voipi olla tietty joku muukin.
Tämä vastaus oli kyllä minulle, kun minun viestiäni oli lainattu. Mutta näkee kyllä, kuinka helposti ihmiset uskovat mitä vaan :)

Odotin negatiivista siitä isäsuhteesta, koska minulla ei ole mitään halua sitä korjata eikä sitä olisi mahdollistakaan korjata sellaisen ihmisen kanssa kuin hän on. Mutta eipä tässä taida olla vähääkään totuuspohjaa, muuten olisit varmaan osannut vastata tämän mukaisesti.
 
Gruudihol
[QUOTE="vieras";26746054]saanko hyvän ystäväni takaisin elämääni ja paraneeko hän?[/QUOTE]

Näette joskus. En hahmota muuta ystävästäsi. Olette metrin päässä toisistanne.
 
Minä en ennusta huonoja huonoja asioita. :) kerron vain mitä näen kun suljen silmäni. Näin ison viini/a pullon? onko se sinun? Olet kovin iloinen ainakin tässä kuvassa ja puhut mitä sylki suuhun tuo. Tosin olet aika herkkä ja juttelet jonkun naispuoleisen ystävättäresi kanssa? se keskustelu ei lopu vähään aikaan.
No tätähän se mun eloni on, turinointia viinipullon äärellä. Ystävien seurassa olen iloinen ja puhun mitä sylki suuhun tuo. Vielä se pakollinen, millaisen miehen näet jos näet?:p
 
Gruudihol
[QUOTE="vieras";26746228]Tämä vastaus oli kyllä minulle, kun minun viestiäni oli lainattu. Mutta näkee kyllä, kuinka helposti ihmiset uskovat mitä vaan :)

Odotin negatiivista siitä isäsuhteesta, koska minulla ei ole mitään halua sitä korjata eikä sitä olisi mahdollistakaan korjata sellaisen ihmisen kanssa kuin hän on. Mutta eipä tässä taida olla vähääkään totuuspohjaa, muuten olisit varmaan osannut vastata tämän mukaisesti.[/QUOTE]

Minä en anna vähäänköön takuuta totuudelle. Kerron vain pyydettäessä sen mitä näen ja koen. Joistakin ihmisistä on todella hankala katsoa mitään. Ja niinkuin sanoin en ole ennustaja, vaan kerron mitä vaistoni sanoo.
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26746312:
Tää ois nukkumaan menossa,kerro mulle jotain mitä näet,niin pääsen pähkäilemään sänkyyn......
Tumman ja vaalean näen. Mutta miksi toinen on nainen?
Näen myös kolme hammasharjaa. Mihin tämä voisi johtaa?
Vaaleanpunaista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26745502]Kiitos! Tytär jo on, pojan toivoinkin vielä saavani, siis kaksi lasta? Milloin mahdollisesti poika syntyy? Entä elämänkumppani, milloin suurinpiirtein tapaan hänet?

Vielä kiinnostaa, mikä minusta tulee isona?

Kiitos vielä, jos ehdit vastata.[/QUOTE]

:attn:

Ehtisitkö vielä vastata tähän.
 
kilokalori
[QUOTE="nainen";26746334]Ajatteleeko mielessäni usein käyvä tumma mies minua enää ts. tapahtuuko mitään? Kiitos jo etukäteen.[/QUOTE]

Ei. En näe että ajattelisi, ainakaan toivomallasi tavalla.
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26746333:
Oliko kaverini näkemä uni paikkansapitävä. Lapsiin liittyvä.
En uskoisi. Näen unen, joka on karmiva. Mutta se tulee toteen aivan eri tavalla. Mutta toisaalta on myös uni joka tulee toteen tavalla tai toisella, ja se kertoo kyllä ihan muusta kuin lapsista?
 

Yhteistyössä