A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaihertaako mieltäsi joku lapsuudenmuisto? näen myös lapsia 3 tai 4. En ole varma luvusta.. 3 ainakin. Oletko miettinyt paljon millainen vanhempi haluat olla lapsillesi? juontaako se muistot omaan lapsuuteesi?
Kiitos paljon.Mulla on tummat ja kiharat hiukset. Vaihdoin juuri tänään timanttikorvikset korviin ja hopeisen riipuksen kaulaan jossa myös timantteja. Olisiko sitä? Talosta en osaa sanoa mikä voisi olla. Pitää miettiä.
Ehtisitkö vielä katsoa yhden asian. Näkyykö mulle ihmissuhderintamalla mitään?![]()
Kertoisitko mulle myösvieläkö tulemme saamaan lapsia lisää? Ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
Kaihertaako mieltäsi joku lapsuudenmuisto? näen myös lapsia 3 tai 4. En ole varma luvusta.. 3 ainakin. Oletko miettinyt paljon millainen vanhempi haluat olla lapsillesi? juontaako se muistot omaan lapsuuteesi?
Näkyisikö minulle mitään? :flower:
Näen jonkun miehen jonka kanssa et paljon juttele. Joskus juttelit.
"suhde" tulee muuttumaan, mutta se vie aikaa.
Uskaltaako tääl viel kysyä, näkyykö mulle mitää?
Yksi kysymys mulla olis vielä kun näytät näkevän asioita, näetkö mitään mun poikaan liittyvää?
Olisiko seuraavaksi tytön vuoro? En ole varma tästä, mutta töytyy sanoa. Onko yksi lapsistasi vahinkoraskaus? tai tiedätkö ketään läheistä jolla on vahinkolapsi? jotenkin nyt tulee voimakkaana tuo vahinko..
Asettuu jonoonKerro kuinka huonolta näyttää.
Näen vain surua menneisyydessäsi? se on todella voimakasta. Mutta tulevaisuus näyttää perin valoisalta. Vaihtelua!