Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
Gruudihol
[QUOTE="vieras";26745883]Et vastannut minullekaan...[/QUOTE]

Näen jonkun miehen jonka kanssa et paljon juttele. Joskus juttelit.
"suhde" tulee muuttumaan, mutta se vie aikaa.
 
yh kolmelle
Kiitos paljon. :) Mulla on tummat ja kiharat hiukset. Vaihdoin juuri tänään timanttikorvikset korviin ja hopeisen riipuksen kaulaan jossa myös timantteja. Olisiko sitä? Talosta en osaa sanoa mikä voisi olla. Pitää miettiä.

Ehtisitkö vielä katsoa yhden asian. Näkyykö mulle ihmissuhderintamalla mitään? :)
Vieläkö pystyisit sittenkin tähän vastaamaan?

Keksin nyt mitä ne huulipuna ja iso talo tarkoittavat kun mietin vähän tarkemmin. Sä olet kyllä hyvä tässä! :)
 
Kaihertaako mieltäsi joku lapsuudenmuisto? näen myös lapsia 3 tai 4. En ole varma luvusta.. 3 ainakin. Oletko miettinyt paljon millainen vanhempi haluat olla lapsillesi? juontaako se muistot omaan lapsuuteesi?
Hmmm. Olen miettinyt paljon asiaa, ja olen tehnyt parhaani niissä olosuhteissa mitä olen voinut. Et voi olla varma lapsiluvusta koska en ole sitä itsekään, kolme olemassaolevaa on jo.

Omassa lapsuudessani ei ole varsinaisesti sellaista, mikä estäisi minua olemasta äiti useammallekin lapselle, syyt ovat ihan käsittämättömällä tavalla toisaalla :( Se ei silti estä minua haluamasta olla äiti useammalle.
 
oikeastaan nyt ei mikään muu kiinnosta,kun jos kehtaat jossain välissä selvittää miten nää mun parisuhdekuviot sais selkeämmäks....? selkeesti näet oikeita asioita. en mie kai muuten täs jankuttas.
 
Olisiko seuraavaksi tytön vuoro? En ole varma tästä, mutta töytyy sanoa. Onko yksi lapsistasi vahinkoraskaus? tai tiedätkö ketään läheistä jolla on vahinkolapsi? jotenkin nyt tulee voimakkaana tuo vahinko..
Kiitos vastauksesta:) itsellä kaikki lapset ihan suunniteltuja ja toivottuja. Pitää nyt oikein pohtia tuota vahinko asiaa. Tai josko tulis sitte siitä, kun ei oikeen oo varma tuosta lapsiasiasta, että vieläkö lisää tulisi. Vahingon sattuessa kyllä ottaisin varmasti pienokaisen rakkaudella vastaan. :whistle:
 
Gruudihol
Asettuu jonoon :) Kerro kuinka huonolta näyttää.
Minä en ennusta huonoja huonoja asioita. :) kerron vain mitä näen kun suljen silmäni. Näin ison viini/a pullon? onko se sinun? Olet kovin iloinen ainakin tässä kuvassa ja puhut mitä sylki suuhun tuo. Tosin olet aika herkkä ja juttelet jonkun naispuoleisen ystävättäresi kanssa? se keskustelu ei lopu vähään aikaan.
 

Yhteistyössä