Isossa Omenassa kuollut nainen oli vainoaja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuulostaa että on ollut pahasti ihastunut tuohon mieheen. Ei mikään yleinen häirikkö. Kyllä se ihastuminen ois jossain vaiheessa ohi mennyt. Yleensä ne menee kahdessa vuodessa.
 
vierailija
Niin että olisi hetken päästä tullut takaisin jatkamaan häiriköintiä Pershäiriöiset on hulluja, niiden kanssa ei pärjää kukaan. Toivon että joutuisit joskus viettämään sellaisen kanssa päivän tai edes käymään yhden keskustelun että näkisit vähän eri kantilta asioita. Niille ei mene järkipuhe päähän. Sun on helppo huudella kun ei tarvitse olla tuollaisten parissa tekemisissä.
(y)
 
Käytät tuota "jonkun lapsi"-argumenttia turhan usein, meistä jokainen on joidenkin (siis 2 vanhempaa) lapsi, myös nuo syytteessä olevat vartijat.
Itse tapahtunut oli huonosti koulutettujen ammattitaidottomuutta.
– Naista ei tahallisesti kohdeltu kaltoin, ei kuristettu tai murjottu vaan tässä ollaan huolimattomuuden ja tuottamuksellisuuden alueella, syyttäjä totesi.
Turhan usein? Olen käyttänyt tätä muutamasti ketjuissa joissa ihmiselämän arvoa ei ole tunnustettu.
Silloin valitsen käyttää kun koen tarvetta. Se on minun valinta. Häiritseekö tämä sinua?

Tässä ketjussa on kirjoitettu siten, että tämän kuolleen naisen elämällä ei olisi ollut merkitystä. ”Ansaitsikin mennä”/”hänellä ei ollut mitään väliä” jne.

Ihmisen välittävä asenne toista ihmistä kohtaan voisi olla mielestäni huomattavasti parempi - ihmiselämän arvo on suuri. Valitettavasti ihmiselämän arvo on viimeaikoina joutunut koetukselle monessakin eri yhteydessä.

Minä puolestani voisin hämmästellä sitä miksi puutuit minun kirjoitukseeni, vaikka tässä ketjussa on aidosti syytä puuttua siihen, että joku vähättelee ihmiselämän arvoa.

-Jos siis lähtökohtana se että oletamme ihmisten kirjoittavan tosissaan tässä ketjussa. Toivottavasti (luultavasti) oli vain provoilua. Jos tämä kuollut nainen olisi ollut oma äiti, tai oma lapsi, niin luultavasti ääni kellossa olisi ollut aivan eri?
 
vierailija
Turhan usein? Olen käyttänyt tätä muutamasti ketjuissa joissa ihmiselämän arvoa ei ole tunnustettu.
Silloin valitsen käyttää kun koen tarvetta. Se on minun valinta. Häiritseekö tämä sinua?

Tässä ketjussa on kirjoitettu siten, että tämän kuolleen naisen elämällä ei olisi ollut merkitystä. ”Ansaitsikin mennä”/”hänellä ei ollut mitään väliä” jne.

Ihmisen välittävä asenne toista ihmistä kohtaan voisi olla mielestäni huomattavasti parempi - ihmiselämän arvo on suuri. Valitettavasti ihmiselämän arvo on viimeaikoina joutunut koetukselle monessakin eri yhteydessä.

Minä puolestani voisin hämmästellä sitä miksi puutuit minun kirjoitukseeni, vaikka tässä ketjussa on aidosti syytä puuttua siihen, että joku vähättelee ihmiselämän arvoa.

-Jos siis lähtökohtana se että oletamme ihmisten kirjoittavan tosissaan tässä ketjussa. Toivottavasti (luultavasti) oli vain provoilua. Jos tämä kuollut nainen olisi ollut oma äiti, tai oma lapsi, niin luultavasti ääni kellossa olisi ollut aivan eri?
👍
 
vierailija
Turhan usein? Olen käyttänyt tätä muutamasti ketjuissa joissa ihmiselämän arvoa ei ole tunnustettu.
Silloin valitsen käyttää kun koen tarvetta. Se on minun valinta. Häiritseekö tämä sinua?

Tässä ketjussa on kirjoitettu siten, että tämän kuolleen naisen elämällä ei olisi ollut merkitystä. ”Ansaitsikin mennä”/”hänellä ei ollut mitään väliä” jne.

Ihmisen välittävä asenne toista ihmistä kohtaan voisi olla mielestäni huomattavasti parempi - ihmiselämän arvo on suuri. Valitettavasti ihmiselämän arvo on viimeaikoina joutunut koetukselle monessakin eri yhteydessä.

Minä puolestani voisin hämmästellä sitä miksi puutuit minun kirjoitukseeni, vaikka tässä ketjussa on aidosti syytä puuttua siihen, että joku vähättelee ihmiselämän arvoa.

-Jos siis lähtökohtana se että oletamme ihmisten kirjoittavan tosissaan tässä ketjussa. Toivottavasti (luultavasti) oli vain provoilua. Jos tämä kuollut nainen olisi ollut oma äiti, tai oma lapsi, niin luultavasti ääni kellossa olisi ollut aivan eri?
Kuulostat sydämelliseltä henkilöltä ja vaikuttaa siltä, että ihmisten hyvinvointi on sinulle tärkeä asia. Voisin hyvin nähdä, että tekisit jotain työtä vaikkapa sitten vapaaehtoistyötä heikompiosaisten ja vaikeassa elämäntilanteessa olevien parissa. Panostuksellasi voisit saada paljon hyvää aikaan ja auttaa ihmisiä. Oletko harkinnut asiaa? Kannattaa ehdottomasti. Hyvää kevättä sinulle!
 
vierailija
Turhan usein? Olen käyttänyt tätä muutamasti ketjuissa joissa ihmiselämän arvoa ei ole tunnustettu.
Silloin valitsen käyttää kun koen tarvetta. Se on minun valinta. Häiritseekö tämä sinua?

Tässä ketjussa on kirjoitettu siten, että tämän kuolleen naisen elämällä ei olisi ollut merkitystä. ”Ansaitsikin mennä”/”hänellä ei ollut mitään väliä” jne.

Ihmisen välittävä asenne toista ihmistä kohtaan voisi olla mielestäni huomattavasti parempi - ihmiselämän arvo on suuri. Valitettavasti ihmiselämän arvo on viimeaikoina joutunut koetukselle monessakin eri yhteydessä.

Minä puolestani voisin hämmästellä sitä miksi puutuit minun kirjoitukseeni, vaikka tässä ketjussa on aidosti syytä puuttua siihen, että joku vähättelee ihmiselämän arvoa.

-Jos siis lähtökohtana se että oletamme ihmisten kirjoittavan tosissaan tässä ketjussa. Toivottavasti (luultavasti) oli vain provoilua. Jos tämä kuollut nainen olisi ollut oma äiti, tai oma lapsi, niin luultavasti ääni kellossa olisi ollut aivan eri?
Appleseedi on kirjoitellut muutenkin outouksia viime yönä
 
  • Vau!
Reactions: Johnny Appleseed
Kuulostat sydämelliseltä henkilöltä ja vaikuttaa siltä, että ihmisten hyvinvointi on sinulle tärkeä asia. Voisin hyvin nähdä, että tekisit jotain työtä vaikkapa sitten vapaaehtoistyötä heikompiosaisten ja vaikeassa elämäntilanteessa olevien parissa. Panostuksellasi voisit saada paljon hyvää aikaan ja auttaa ihmisiä. Oletko harkinnut asiaa? Kannattaa ehdottomasti. Hyvää kevättä sinulle!
Mukavia sanoja, kiitos. Oikein hyvää kevättä sinnekin!

Juu, kyllä mä auttelen aika paljon - aina kun voin. Itsellekin siitä saa tosi hyvän mielen.
Tiedän, että Jonne Omenansiemen, jolle vastasin, auttelee myös ihmisiä.🤗

Nämä raa’at keissit kuten Koskelan keissi, tämä Ison omenan keissi, ja monet muut, ovat jotenkin avanneet omalla kohdalla ihan oudon kamalan maailman. Plus tietenkin sodat ym. Herää kysymys että mikä se ihmiselämän arvo oikein on, paljonko se painaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Mukavia sanoja, kiitos. Oikein hyvää kevättä sinnekin!

Juu, kyllä mä auttelen aika paljon - aina kun voin. Itsellekin siitä saa tosi hyvän mielen.
Tiedän, että Jonne Omenansiemen, jolle vastasin, auttelee myös ihmisiä.

Nämä raa’at keissit kuten Koskelan keissi, tämä Ison omenan keissi, ja monet muut, ovat jotenkin avanneet omalla kohdalla ihan oudon kamalan maailman. Plus tietenkin sodat ym. Herää kysymys että mikä se ihmiselämän arvo oikein on, paljonko se painaa.
Elämän arvo riippuu häiriköinnin määrästä.
Jos lainaat (annat) pyytävälle 30€ lainaan niin olet häirikkö ja joudat raudoitettavaksi.
Jos taasen työnnät aasialaisten naisten kuvia jokatoiseen aloitukseen olet sieltä fiksuimmista päästä luomakuntaa ja saat jatkaa hengittämistä.
 
vierailija
Mukavia sanoja, kiitos. Oikein hyvää kevättä sinnekin!

Juu, kyllä mä auttelen aika paljon - aina kun voin. Itsellekin siitä saa tosi hyvän mielen.
Tiedän, että Jonne Omenansiemen, jolle vastasin, auttelee myös ihmisiä.

Nämä raa’at keissit kuten Koskelan keissi, tämä Ison omenan keissi, ja monet muut, ovat jotenkin avanneet omalla kohdalla ihan oudon kamalan maailman. Plus tietenkin sodat ym. Herää kysymys että mikä se ihmiselämän arvo oikein on, paljonko se painaa.
Niinpä. Harmittaa monien suhtautuminen, voisiko ihan sanoa että vihamielinen ja ymmärtämätön suhtautuminen toisiin... Paljon olisi tehtävää tälläkin saralla. Tuntuu, että myös näiden heikommassa asemassa olevien puolustajatkin vain kirjoittelevat netissä, mitä olisi pitänyt tehdä ja toimia oikein... mutta eivät itse ole valmiita tekemään mitään hyvinvoinnin lisäämiseksi. "Joo, kyllä minä autan paljonkin..." Tämä loru on niin tuttua.... 😉
 
vierailija
Niin että olisi hetken päästä tullut takaisin jatkamaan häiriköintiä Pershäiriöiset on hulluja, niiden kanssa ei pärjää kukaan. Toivon että joutuisit joskus viettämään sellaisen kanssa päivän tai edes käymään yhden keskustelun että näkisit vähän eri kantilta asioita. Niille ei mene järkipuhe päähän. Sun on helppo huudella kun ei tarvitse olla tuollaisten parissa tekemisissä. On vain hyvä että yksi häirikkö poistunut suht nuorella iällä olemasta enempää yhteiskunnan riesa. Sairauskohtaus olisi voinut tulla milloin vaan. Se ei ole vartioiden syy.
Tsiisus mitä tekstiä. :O Toivottavasti tämä ihminen pidetään jossain suljetulla lukkojen takana! Ei kuulu yhteiskuntaan tuollaiset. Vaaraksi ihmisille noine ajatuksineen.
 
vierailija
Entäpä poliisien voimakäyttö? Muistatteko viime kuulta Juupajoen tapahtumat, joissa mies kuoli poliisin ampumana? Poliisin toiminta oli täysin väärin tässä tapauksessa. Ihmishenki ei ole näköjään minkään arvoinen! Sen sijaan että kiinniottoa olisi yritetty rauhallisesti puhumalla, päädyttiin pyssyllä murhaamaan. Hän ei enää pääse vastaamaan teoistaan oikeudessa. Tuo mies oli myös jonkun perheen poika.
Poliisin luotiin kuoli pitkän linjan rikollinen (iltalehti.fi)
 
Turhan usein? Olen käyttänyt tätä muutamasti ketjuissa joissa ihmiselämän arvoa ei ole tunnustettu.
Silloin valitsen käyttää kun koen tarvetta. Se on minun valinta. Häiritseekö tämä sinua?

Tässä ketjussa on kirjoitettu siten, että tämän kuolleen naisen elämällä ei olisi ollut merkitystä. ”Ansaitsikin mennä”/”hänellä ei ollut mitään väliä” jne.

Ihmisen välittävä asenne toista ihmistä kohtaan voisi olla mielestäni huomattavasti parempi - ihmiselämän arvo on suuri. Valitettavasti ihmiselämän arvo on viimeaikoina joutunut koetukselle monessakin eri yhteydessä.

Minä puolestani voisin hämmästellä sitä miksi puutuit minun kirjoitukseeni, vaikka tässä ketjussa on aidosti syytä puuttua siihen, että joku vähättelee ihmiselämän arvoa.

-Jos siis lähtökohtana se että oletamme ihmisten kirjoittavan tosissaan tässä ketjussa. Toivottavasti (luultavasti) oli vain provoilua. Jos tämä kuollut nainen olisi ollut oma äiti, tai oma lapsi, niin luultavasti ääni kellossa olisi ollut aivan eri?
Lissu, olen samaa mieltä kanssasi ihmiselämän (ja siis myön tuon Isossa Omenassa kuolleen) arvosta. Tuo argumentointi "jonkun lapsi" ei kuitenkaan minua vakuuta, tuollaista naisellista tunnemaalailua, joka toki sinulle sallitaan.

Olisiko sinulla "sama ääni kellossa", jos kuollut olisikin ollut naista kauppakeskuksessa ahdistellut irakilainen? Olisihan hänkin ollut jonkun lapsi...
 
Elämän arvo riippuu häiriköinnin määrästä.
Jos lainaat (annat) pyytävälle 30€ lainaan niin olet häirikkö ja joudat raudoitettavaksi.
Jos taasen työnnät aasialaisten naisten kuvia jokatoiseen aloitukseen olet sieltä fiksuimmista päästä luomakuntaa ja saat jatkaa hengittämistä.
Nainen kuoli sydämen ongelmiin, ei tukehtumalla.

Onko fiksu vai häirikkö, jos sekä pyytämättä antaa tarvitseville vähän enemmänkin että pitää aasialaisnaisten ulkonäöstä?

Nurisijoille tiedoksi, Kim Gaon täyttää tänä vuonna 29
 

Yhteistyössä