miks?Kaihertaako mieltäsi joku lapsuudenmuisto? näen myös lapsia 3 tai 4. En ole varma luvusta.. 3 ainakin. Oletko miettinyt paljon millainen vanhempi haluat olla lapsillesi? juontaako se muistot omaan lapsuuteesi?
Vieläkö pystyisit sittenkin tähän vastaamaan?Kiitos paljon. Mulla on tummat ja kiharat hiukset. Vaihdoin juuri tänään timanttikorvikset korviin ja hopeisen riipuksen kaulaan jossa myös timantteja. Olisiko sitä? Talosta en osaa sanoa mikä voisi olla. Pitää miettiä.
Ehtisitkö vielä katsoa yhden asian. Näkyykö mulle ihmissuhderintamalla mitään?
Olisiko seuraavaksi tytön vuoro? En ole varma tästä, mutta töytyy sanoa. Onko yksi lapsistasi vahinkoraskaus? tai tiedätkö ketään läheistä jolla on vahinkolapsi? jotenkin nyt tulee voimakkaana tuo vahinko..Kertoisitko mulle myös vieläkö tulemme saamaan lapsia lisää? Ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
Hmmm. Olen miettinyt paljon asiaa, ja olen tehnyt parhaani niissä olosuhteissa mitä olen voinut. Et voi olla varma lapsiluvusta koska en ole sitä itsekään, kolme olemassaolevaa on jo.Kaihertaako mieltäsi joku lapsuudenmuisto? näen myös lapsia 3 tai 4. En ole varma luvusta.. 3 ainakin. Oletko miettinyt paljon millainen vanhempi haluat olla lapsillesi? juontaako se muistot omaan lapsuuteesi?
Jäämeren näen. Sinua on vaikea katsoa, todella paljon kaikkea. Meri on selvä.Näkyisikö minulle mitään? :flower:
Kiitos. Tulee yksi ystävä mieleen. Ollaan jo ikuisuus tunnettu, muttei edetty. Nyt hän seurustelee taas kerran, ettei varmasti toistaiseksi etenekään. Voipi olla tietty joku muukin.Näen jonkun miehen jonka kanssa et paljon juttele. Joskus juttelit.
"suhde" tulee muuttumaan, mutta se vie aikaa.
Näen vain surua menneisyydessäsi? se on todella voimakasta. Mutta tulevaisuus näyttää perin valoisalta. Vaihtelua!Uskaltaako tääl viel kysyä, näkyykö mulle mitää?
kun muistan kaikki kirjotukset! miks tykkään henkilöstä siks koska muistuta minua! SWEEDIS HOUSE! SE EI LOPU KOSKAAN EIKÄ ALA!Yksi kysymys mulla olis vielä kun näytät näkevän asioita, näetkö mitään mun poikaan liittyvää?
Kiitos vastauksesta itsellä kaikki lapset ihan suunniteltuja ja toivottuja. Pitää nyt oikein pohtia tuota vahinko asiaa. Tai josko tulis sitte siitä, kun ei oikeen oo varma tuosta lapsiasiasta, että vieläkö lisää tulisi. Vahingon sattuessa kyllä ottaisin varmasti pienokaisen rakkaudella vastaan.Olisiko seuraavaksi tytön vuoro? En ole varma tästä, mutta töytyy sanoa. Onko yksi lapsistasi vahinkoraskaus? tai tiedätkö ketään läheistä jolla on vahinkolapsi? jotenkin nyt tulee voimakkaana tuo vahinko..
Minä en ennusta huonoja huonoja asioita. kerron vain mitä näen kun suljen silmäni. Näin ison viini/a pullon? onko se sinun? Olet kovin iloinen ainakin tässä kuvassa ja puhut mitä sylki suuhun tuo. Tosin olet aika herkkä ja juttelet jonkun naispuoleisen ystävättäresi kanssa? se keskustelu ei lopu vähään aikaan.Asettuu jonoon Kerro kuinka huonolta näyttää.
ajattelet sitten että miks en nähnyt!Näen vain surua menneisyydessäsi? se on todella voimakasta. Mutta tulevaisuus näyttää perin valoisalta. Vaihtelua!