Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
okei,ihan pää pyörällä meen maate,mut gruudihol,jos vaan voit/haluat laita sähköpostiosottees mulle yv:nä. Vaikutat ihmiseltä jonka kanssa haluan jutella muutenkin kun palstalla utelemalla ja tätä ketjua häiriköimällä.....
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26745022]Olisin kanssa halunnut tietää onko minulla tulevaisuutta mieheni kanssa kun itse erojuttuja pähkäilen.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";26746339]Näetkö mitään?[/QUOTE]

:attn:
 
Gruudihol
[QUOTE="Epätoivoinen";26746484]Tiedän että on vaikeaa, mutta en tiedä jatkuuko liitto, voitko vielä kertoa onko minulla muita suhteita tai onko tulossa?[/QUOTE]

oletko vasta lopettanut toisen suhteen? mutta jokatapauksessa, on. Joko tulossa ja päällä. Näen 2 eri reittiä, sinun valintasi on kumpaaan lähdet.
 
Nyt näen jonkun ison ongelman, mutta selviät siitä hyvin. Tosin, heti perään näkyisi toinen ratkottava asia. Jok a hieman kinkkisempi ja tarvitset siihen jonkun apua Tulee mieleen S?

No nuita päänvaivoja ja huolenaiheita on ollut ihan tarpeeksi kyllä...pystyisitkö vielä hiukan tarkemmin erittelemään noita ongelmia, mitä näet - mihin asiaan/asioihin mahtanevat liittyä? Työ? Sairaus? Suhteet? Mikä?

Olisin kiitollinen.
 
"vieras"
En näe teitä yhdessä pidemmän ajan päällä. Mutta vielä onni kääntyy, parempaan. Kunnes se taas laskee..
Siltä minusta on itsekin tuntunut kun tulevaisuuttani mietin.
Elämässä tietysti tulee aina ylä- ja alamäkiä.
Ehkä jossain vaiheessa tulee joku uusi suhde (jos eroon päädymme) joka ei sitten kanna pidemmän päälle.
Tai voihan tuo lasku toki muutakin tarkoittaa.
 

Yhteistyössä