Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
Gruudihol
Ennustaja ennusti viimeks päin metsää.. Mut hyvä niin, koska pääsin kouluun mihin halusin, vaikka povasit mulle tulevaisuutta muissa jutuissa. Eli tulkitsemmeko vastaedes nää ennustukset nurinpäin? Ei on kyllä jne :D
Hmm. Sinulle en kyllä muista ennustaneeni koskaan. Ei ennustuskaan ole suoraa tekstiä elämästä. Se on näkyjä mitä näen kun ajattelen sinua. Ne ei kerro pelkästään tulevaa vaan antavat mahdollisuden siihen, loput ovat itsestäsi kiinni.
 
Gruudihol
[QUOTE="Sanna";26742014]Mikä on miehiään "tämän hetkinen elämäni mies"?[/QUOTE]

Tiedät sen itsekin sisimmässäsi. Joki pelottaa tai mietityttää. Mutta haluat mennä silti. Tunnet olosi hyväkystyksi tämän miehen seurassa. Onko sinulla huono itsetunto?
 
Gruudihol
[QUOTE="vieras";26741283]Löytyykö sitä elämänkumppania sinkkunaiselle? Saako lapseni sisaruksia?[/QUOTE]

Ei vielä lopullista. Hairahteluja näen. Sinulla on ollut takana pidempi suhdem vakava. Mutta olet eronnut hänestä. Näen yhden vaaleatukkaisen pojan ja sinisen paidan.
 
"Sanna"
Tiedät sen itsekin sisimmässäsi. Joki pelottaa tai mietityttää. Mutta haluat mennä silti. Tunnet olosi hyväkystyksi tämän miehen seurassa. Onko sinulla huono itsetunto?
Sanotaanko näin, että itsetunto sai kolauksen, kun minut jätettiin keväällä.

Tämä uusi mies taas vaikuttaa pelimieheltä, ja syyttää minua "pelailusta"...
Monesti toista syyttää siitä mitä itse tekee... Ja tämä on todella tuore suhde, että katsotaan nyt miten käy. Voihan tämä olla pelkkä s- suhdekin... :)
 

Yhteistyössä