Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
Gruudihol
Metsä on vieressä. Millaista apua minun tulisi osata hakea luonnosta? Sairastelulleni ei ole löytynyt syytä tai apua joten roikun löysässä hirressä. Osaisitko kertoa lisää? Kiitos. Valvon kipujen kanssa.
Lääke ei ole kaukana. Se löytyy luonnosta. Syytä sairastelullesi ei löydy, ainakaan yksiselitteistä. Metsän näen vain todella voimakkaana, ehkä itse tiedät paremmin? mikä luonnossa kutsuu.
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen kriisi;26740710:
Ok. Mies haluaa erota, mutta näin ei siis käy?
Ei halua erota. Näen kyyneliä, paljon. Jotain vielä aukeaa teille molemmille. Uusi mahdollisuus, helpotus. Vaihtoehdot lähteä erisuuntiin. Kumpikaan ei lähde, mutta sinä olisit menossa jos hän ei pitäisi sinusta kiinni.
 
Ensimmäinen kriisi
Ei halua erota. Näen kyyneliä, paljon. Jotain vielä aukeaa teille molemmille. Uusi mahdollisuus, helpotus. Vaihtoehdot lähteä erisuuntiin. Kumpikaan ei lähde, mutta sinä olisit menossa jos hän ei pitäisi sinusta kiinni.
Eli tilanne jotenkin kääntyy? Minä siis jossain vaiheessa olisin menossa, mutta mies ei lopullista eroa halua? Tällä hetkellä siis mies halua eron ja harkinta-aika on menossa. Asumme vielä kuitenkin yhdessä-
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen kriisi;26740720:
Eli tilanne jotenkin kääntyy? Minä siis jossain vaiheessa olisin menossa, mutta mies ei lopullista eroa halua? Tällä hetkellä siis mies halua eron ja harkinta-aika on menossa. Asumme vielä kuitenkin yhdessä-
En näe että miehesi lähtisi. Hän on juro ja hiljainen. Mietit itse uusia vaihtoehtoja elämällesi. Tätä voi kestää jonkun aikaa. Tulee mieleen kaksi kuukautta.
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen kriisi;26740726:
Mies on tällä hetkellä vahvasti sitä mieltä, että minun on muutettava kodistamme pois. Hyvä kuitenkin jos näin ei lopulta käykkään!
Ei käy. Mutta et voi jatkaa samalla tavalla. Miehesi on ahdistunut. Oletko päällekäyvä? huomaamattasi? tulee mieleen vahvasti masentuneisuus. Etkö ole suostunut lähtemään, halusitko itse jäädä roikkumaan?
 
Gruudihol
Aika erikoista. Asun kuitenkin maaseudulla ja ratikoita eikä ihmisvilinää täällä ei lähimaillakaan.
Alkoi ihan todenteolla kiinnostaa että mitä ihmettä, miten liittyvät minuun? Nyt mietin täällä pääni puhki!
Mistä miehesi tulevat. Liittyneekö heidän menneisyyteen. Tai toisen. Toinen on aivan toistamaata. Mieti mitä elämältäsi haluat, se antaa oikean tien. Ja toinen heistä se lempeämpi, on juuri oikea. Mutta hame on kyllä mielessäni edelleen, oletko varma ettet tiedä mistä se kertoisi?
 
Ensimmäinen kriisi
Ei käy. Mutta et voi jatkaa samalla tavalla. Miehesi on ahdistunut. Oletko päällekäyvä? huomaamattasi? tulee mieleen vahvasti masentuneisuus. Etkö ole suostunut lähtemään, halusitko itse jäädä roikkumaan?
Kyllä, juuri näin! Mies on ahdistunut, minä päälekäyvä ja myöskin masentunut. Sain masennukseen lääkityksen. Ja en ole ollut halukas lähtemään vaan haluaisin jatkaa mieheni kanssa. Miten minun siis pitäisi toimia, jotta voin pelastaa liittomme?
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen kriisi;26740730:
Kyllä, juuri näin! Mies on ahdistunut, minä päälekäyvä ja myöskin masentunut. Sain masennukseen lääkityksen. Ja en ole ollut halukas lähtemään vaan haluaisin jatkaa mieheni kanssa. Miten minun siis pitäisi toimia, jotta voin pelastaa liittomme?
Roikkuminen ei auta. Näen pitkän vaikean tien jos näin jatkuu. Te ette eroa, ja näen paljon naurua ja hyvää välillänne, mutta siihen menee nyt aikaa. Ehkä puhuminen niistä todellisista tunteista ja ongelmista on ratkaisu, sitä ei huomaa heti. Miehesi ei välitä kertomastasi mutta jää kyllä miettimään. Hän tulee vastaan liittonne pelastamiseksi, jos itse tiedät miten toimit.
 
nainen 28v
Mistä miehesi tulevat. Liittyneekö heidän menneisyyteen. Tai toisen. Toinen on aivan toistamaata. Mieti mitä elämältäsi haluat, se antaa oikean tien. Ja toinen heistä se lempeämpi, on juuri oikea. Mutta hame on kyllä mielessäni edelleen, oletko varma ettet tiedä mistä se kertoisi?
Toinen aivan läheltä ja toinen eri maasta, eri kulttuurista. Ovat kuin yö ja päivä jos niin voi sanoa.
En edelleenkään tajua tuota hametta.
 
Ensimmäinen kriisi
Roikkuminen ei auta. Näen pitkän vaikean tien jos näin jatkuu. Te ette eroa, ja näen paljon naurua ja hyvää välillänne, mutta siihen menee nyt aikaa. Ehkä puhuminen niistä todellisista tunteista ja ongelmista on ratkaisu, sitä ei huomaa heti. Miehesi ei välitä kertomastasi mutta jää kyllä miettimään. Hän tulee vastaan liittonne pelastamiseksi, jos itse tiedät miten toimit.
Sen olenkin huomannut, että mies ei sanomisistani välitä vaan tyrmää kaiken, mutta hyvä jos pohtii. Pyrin jatkossa olemaan inttämättä ja roikumatta hänessä. Samoin itkunpurkauksia pitänee yrittää välttää. Niistä hän onkin jo maininnut, että minun olisi hyvä muuttaa pois ennenkuin sairastutan koko perheen.
 
"Niina"
Häpeen itseeni miehenkaa kun oon ylipainonen, mies on myös.. Miehen sanat ei tule riittämään että oisin esim kokonaan alasti sen kanssa.. tuleeko tätä tapahtumaan kaikkien miesten kanssa, löydänkö vielä miehen kenenkaa olen sinut itseni kanssa? Mies on syönyt mun itsetuntoni.
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26740956:
minäkin haluaisin tietää milloin saan toisen lapsen vai saanko ollenkaan? mut eipä tää ennustaja tietty nyt oo paikalla....
vuoden päästä. Saat yhteensä 5 lasta. Eivät osaa käyttäytyä juhlissa yhtään.
 

Yhteistyössä