Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
Näytät päällisin puolin raskaana olevalta, et siis lihavalta. Mutta katseesi näyttää siltä kun kantaisit sisälläsi jotain. Taidat toivoa lasta? En näe saria, ainakaan toista. Näen vain pienen pojan joka syntynyt vuosi sitten. Mutta se ei ole sinun, olisiko ystäväsi? miten poika liittyy tähän..
Miten voi näyttää raskaanaolevalta jos ei ole raskaana? Ja tuo nyt ei vastannut yhtään kysymykseen saanko toista lasta? en tunne vuoden ikäistä poikaa...

Muuten meni ihan nappiin... hämmentävää...
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen kriisi
Alkuperäinen kirjoittaja Gruudihol

Roikkuminen ei auta. Näen pitkän vaikean tien jos näin jatkuu. Te ette eroa, ja näen paljon naurua ja hyvää välillänne, mutta siihen menee nyt aikaa. Ehkä puhuminen niistä todellisista tunteista ja ongelmista on ratkaisu, sitä ei huomaa heti. Miehesi ei välitä kertomastasi mutta jää kyllä miettimään. Hän tulee vastaan liittonne pelastamiseksi, jos itse tiedät miten toimit.

Sen olenkin huomannut, että mies ei sanomisistani välitä vaan tyrmää kaiken, mutta hyvä jos pohtii. Pyrin jatkossa olemaan inttämättä ja roikumatta hänessä. Samoin itkunpurkauksia pitänee yrittää välttää. Niistä hän onkin jo maininnut, että minun olisi hyvä muuttaa pois ennenkuin sairastutan koko perheen.

Niin tätä kysyisin, että onko tuo nyt oikea taktiikka?
 
jjjjjj
taisin jäädä välistä?

mullekkin saa ennustaa. Saadaanko viellä toista lasta,vaikka mies ei tällä hetkellä haluakkaan? mites parisuhde?
entä pääsenkö ikinä ongelmastani erooon?
 
"Elli"
[QUOTE="Elli";26743827]Voisitko kertoa rakkauselämästäni? Kuinka parisuhteeni tulee jatkumaan? Koska ja montako lasta saadaan?[/QUOTE]

Mä jäin välistä. Voitko ennustaa mulle? :)
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26743931:
Jos sä heittelet lonkalta ni arvaat kyl perhanan hyvin :O mut se lapsi... näätkö sitä vai et? näätkö mitään mikä viittais lapseen....
Jaksaisitko toista lasta? olisiko niin että luonto hoitaa asiaa. Todella vaikea sanoa, näen vain sinut onnellisena kädet vatsallasi mutta en näe että odottaisit. Tuleeko kuva minulle näkyviin siksi että toivot niin paljon toista lasta? oletko saanut keskenmenon tai onko ensimmäisesi lapsesi odotus/raskausaikana ollut vaikeutta.
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen kriisi;26743924:
Alkuperäinen kirjoittaja Gruudihol

Roikkuminen ei auta. Näen pitkän vaikean tien jos näin jatkuu. Te ette eroa, ja näen paljon naurua ja hyvää välillänne, mutta siihen menee nyt aikaa. Ehkä puhuminen niistä todellisista tunteista ja ongelmista on ratkaisu, sitä ei huomaa heti. Miehesi ei välitä kertomastasi mutta jää kyllä miettimään. Hän tulee vastaan liittonne pelastamiseksi, jos itse tiedät miten toimit.

Sen olenkin huomannut, että mies ei sanomisistani välitä vaan tyrmää kaiken, mutta hyvä jos pohtii. Pyrin jatkossa olemaan inttämättä ja roikumatta hänessä. Samoin itkunpurkauksia pitänee yrittää välttää. Niistä hän onkin jo maininnut, että minun olisi hyvä muuttaa pois ennenkuin sairastutan koko perheen.

Niin tätä kysyisin, että onko tuo nyt oikea taktiikka?
Sinä itse tiedät miten pitäisi toimia, mutta et jotain syystä niin tee.
Liittonne pelastuu, ja miehesi tulee vastaan tässä. Mutta näen sinut kuitenkin eri persoonana, eli ehkä kuitenkin otat neuvosta vaarin?
 

Yhteistyössä