Ennustusta hetken aikaa

  • Viestiketjun aloittaja Gruudihol
  • Ensimmäinen viesti
Gruudihol
[QUOTE="vieras";26743334]Muutosta haluaisin kysyä. Näetkö muuttoa meille ja jos näet niin millaiseen taloon ja ympäristöön muutamme? :)[/QUOTE]

Näen rivitalon, vaalean tiiliskivisen ja pienen pyörän. Kukkia kesäkassissa. En näe varsinaista muuttoa, vaan että nainen ja lapsi asuu tässä rivitalossa kahdestaan.
 
Gruudihol
Mulle,mulle,mulle!! Tarvitsen kipeästi ennustetta, ehkä se antaa lohduketta.
Parisuhde asiaa? tai siis sitä että ei ole suhdetta!Löydänkö pian suhteen? Näetkö mitä on välillämme eri maassa asuvan miehen kanssa? Osaatko kuvailla häntä joka on se rinssini? :)

Kiitos vilpittömimmin. :)
Oletko varma ettei ole suhdetta? näen että ainakin on ollut hyvin intiimisuhde, ei välttämättä kuitenkaan sinetöity. Näen miehen eri maassa, hän ei ole luotettava. Hänellä on useita naisia.

Unelmiesi mies tulee esiin vahvana ja vaaleana. Ehkä ulkokuoreltaan liian kovalta, mutta älä säikähdä sitä.
 
Gruudihol
[QUOTE="Piutpaut";26743406]Onko mun työpaikalla yks mieshenkilö ystävyys- vai muussa mielessä kun laittelee viestejä, tokihan minäkin hänelle. Parisuhteellisena tämä on vähän hankalaa selvääkään alkaa ottaa. Mitä se minusta aattelee?[/QUOTE]

Aloitit itse keskustelunne. Se ei ole hyvä merkki parisuhteesi kannalta. Kannattaa olla varovainen, perheesi ymmärtää aikeesi. Sen näkee kasvoiltasi.
 
Gruudihol
Jos jaksat vielä minullekin katsoa, niin kertoisitko miltä parisuhteeni tilanne näyttää tästä eteenpäin?
Sinulla on uusi mies. Suhteenne ei ole kuitenkaan kovin vakavalla pohjalla. Näen kovasti vaaleahiuksisisen naisen.. mutta sinulla on tummat ja kihartavat? ja punaiset huulet. Olet kuin laulaja, en nyt vaan saa päähäni kuka. E tulee vahvasti mieleen.
 
Gruudihol
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26743753:
Jos kerta edellinen oli feikki,ni kerro sie saanko millon toisen lapsen? Ja millon Sari saa?
Näytät päällisin puolin raskaana olevalta, et siis lihavalta. Mutta katseesi näyttää siltä kun kantaisit sisälläsi jotain. Taidat toivoa lasta? En näe saria, ainakaan toista. Näen vain pienen pojan joka syntynyt vuosi sitten. Mutta se ei ole sinun, olisiko ystäväsi? miten poika liittyy tähän..
 

Yhteistyössä