ja tiedät sen? mutta eikö sillon vois kysyä että miten! Voisit estää sen! Joten joudut pelkäämän koko ajan kun tiedät miten! Se kuolee ja miten mitä voin tehdä toisin! siis muutat elämää! Näistä on elokuvia!Onko silleen, että jos näet jotain ikävää ja vaikeaa, jätät sen kertomatta? Siis jos tulevaisuudessa(kin) on sellaista luvassa. Vai onko niin että itse luomme omat kohtalomme? Mites mulla?
Hei moni muu kanssa ajattelee näitä! En ole yksin ajatusten kanssa!Eih, taas sinä....mitäs kuuluu pitkästä aikaa?
tunnen sinun läsnä olon(ja tunsin)! Siis olet alottelija mutta Elä luovuta!Lopetan tähän. En kerro huonoja asioita ts. kuolemia nettipalstoilla. En ole koulutettu ennustaja mutta minulla on vahva intuitio ja aika monen ihmisen asiat vain näen, en näe kaikkea.
Kiitos paljon. Mulla on tummat ja kiharat hiukset. Vaihdoin juuri tänään timanttikorvikset korviin ja hopeisen riipuksen kaulaan jossa myös timantteja. Olisiko sitä? Talosta en osaa sanoa mikä voisi olla. Pitää miettiä.Näen kimallusta ja hopeaa. Mihin tämä voisi liittyä?
Tummat kiharat hiukset tulevat myös vahvasti näkyviin. Punainen huulipuna.
Näen myös suuren talon, jossa olet halunnut päästä käymään? mikä se voisi olla.
KiitosOlet parisuhteessa? rakkautenne tulee kestämään, sen näkee selvästi. Suosisin jättämään suolaiset naposteltavat pois, ne voivat pian yllättää huonolla tavalla. Näen että vähennätkin niitä. Näen myös jonkun todella lämminhenkisen vanhemman naisen elämässäsi? se ei ole äitisi.
:OMetis, sinulle oli vielä pakko laittaa koska mieleeni vain tuli yllättäen tämä kuva.
Minulle tuli vahvana mieleen vain aikuinen naishenkilö. Hän ei ole sinulle varsinaista sukua. Mutta ei siis etäinenkään ihminen. Hän katsoo sinua oudosti, olet ehkä miettinyt joskus sitä. Mutta hän ei tarkoita pahaa. Miehesi sesoo tuon naisen takana, ja hymyilee.
Ei sitä tarvitse pelätä. Olen vain ihminen kassajonossa. Tulee vain mieleen kuvia ja tiedän kehen ne liittyvät. En kuitenkaan tiedä esim tämäniltaisia lottonumeroita.:O
Sä oot aika pelottava, koska tiedän tarkalleen kenestä sä puhut
pyöreet kasvot! Kerron sinusta! Se miten otit kuvan sanoo aika paljon! En ole ennustaja mutta noista kuvista voi kertoa aika paljon! Kuva kertoo tuhat sanaa!Kiitos
Vähän jäi mietityttämään mitä tuo vanhempi naishenkilö tekee.