Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
....
Usko itse mihin lystäät, se on todennäköisesti vanhempiesi syytä eikä sinun. Mutta jumalista puhuminen totuutena viattomille, luottavaisille lapsille. Se on niin moraalitonta ja rehellisesti sanottuna todella oksettavaa toimintaa, että sinua voi perustellusti kutsua tästlähin huonoksi ihmiseksi :mad: Että joku kehtaa tahallaan pilata lapsen mielen. HYI.
Onko itselläsi lapsia? Mitä heille puhut maailmasta ja elämästä yleensä? Jos sinulla ei ole lapsia, voit olla asiasta hiljaa, sillä et tiedä asiasta mitään.
 
Muuten toivon, että sanot samaa muslimille kuka on silpomassa lapsensa penistä ja liittämässä allah-uskontoon kysymättä lapselta... Vai oletko persuvihassasi unohtanut muslimien aivopestyt lapset?
En toki ole. Kaikki uskonto on myrkkyä, ja myrkyissäkin on vahvuuseroja. Se, että yksi myrkky on vahvempi kuin toinen, ei tarkoita ettei lievemmän myrkyn uhreja pitäisi yrittää auttaa.
 
no joojoo
Tuosta viel puuttuis et :
ps.Hetkeä ennen enkelinäkyä pysähdyimme läheiselle huoltoasemalle,jossa söimme erittäin maittavaa sienimuhennosta.Kiitos henkilökunnalle ihanasta ruuasta!
 
Uskon kyllä ja uskon raamattuun,mutta silti pelottaa,että se ei vaan jostain syystä riitä.Pelottaa lastenkin puolesta ihan hirveesti.
Se on tarpeeksi. Rukoile. Lue raamattua uutta testamenttia..siellä sanassa saat lupauksen. sana ei muutu, se pätee aina.

Mutta rukoile Jumalaa. kerro että uskot Jeesukseen ja kiitä että jeesus on sovittanut sun syntisi.
Sinä voit kiittää. kiitä jeesusta että hän on pelastanut sinut.
Voit vain kiittää. Kiitos jeesus. saat ilon ja rauhan.

Muistan sinua rukouksessa. Saatana haluaa meidän pelkäävän. ajavan meidät pois jumalan luota. Mutta sinä voit kiittää, koska uskosi on sinut pelastanut. Voit kiittää että Jeesus rakastaa sinua.
 
Mitä syytä on olettaa, että kuvassa oleva olento on 2000 vuotta sitten kuopattu juutalainen? Tai jonkin jumalan lähettämä enkeli? Ymmärrän että tämä tuntuu vaikealta, mutta minä operoin tiedolla, en henkilökohtaista agendaa tukevilla uskomuksilla.
Taas tullaan siihen mihin aina aiemminkin. Minä uskon ja sinä et.
Usko on lahja Jumalalta ja se on tarjolla sinullekin jos vaan haluat ottaa vastaan:heart:
Hyvää yötä dechs, muistan sinua rukouksin:hug:
 
En toki ole. Kaikki uskonto on myrkkyä, ja myrkyissäkin on vahvuuseroja. Se, että yksi myrkky on vahvempi kuin toinen, ei tarkoita ettei lievemmän myrkyn uhreja pitäisi yrittää auttaa.
Niin. Kun minä kritisoin kristinuskoa olet samaa mieltä. Kun minä kritisoin muslimeja alat huutaa persuvihaasi.
No, se on aika OT tässä keskustelussa, kunhan halusin muistuttaa. Muslimittarilta et halua vastauksia mihinkään, kristityiltä senkin edestä.
 
....
Saisiko tälle vielä perustelutkin tyhjien kiukuttelujen sijaan?
Mietin vain että jos sinulla on omia lapsia, annat aikamoisen kylmän kuvan elämästä,ainakin näin kirjoitustesi perusteella.Se,että lapselle kertoo Jumalasta tuputtamatta ja painostamatta, siitä ei voi aiheutua minkäänlaista haittaa,ainoastaan rauhan-ja turvallisuudentunnetta.Luulisi sinun haluavan tällaista lapsillesi,jos niitä sinulla on.
 
ufoilija
[QUOTE="vieras";23029780]http://keskustelu.suomi24.fi/node/8752450

Enkelinäkyjä on nähty jokapuolella Suomea tammikuun aikana[/QUOTE]

Valon määrä lisääntynyt. Kevättä kohden mennään ja mielenterveysongelmaiset reagoivat valon määrän muutoksiin. Tästähän tää näkyralli taas alkaa. Varmaan on kaikki näyt parhaimmillaan tossa maaliskuussa.
 
Niin. Kun minä kritisoin kristinuskoa olet samaa mieltä. Kun minä kritisoin muslimeja alat huutaa persuvihaasi.
No, se on aika OT tässä keskustelussa, kunhan halusin muistuttaa. Muslimittarilta et halua vastauksia mihinkään, kristityiltä senkin edestä.
Siinä on se maakohtainen lähestyminen. Suomessa vallitsee hyvin pitkälti käsitys, että kristinusko on ihan normaali ja hyvä juttu, mutta islam on jotain todella älytöntä. Mikä nyt ihan käsittämätön epäloogisuus. Niin kauan kuin joku kuvittelee että islam on älytöntä mutta kristinusko ok, asiasta pitää puhua.
 
Leukistinen aksolotli
ihana kuulla,että se riittää.Nytki oon täälä jo itkua tihrustanu,ku ahdistaa,mutta ehkäpä mä vaan jatkan rukoilemista ja saan sitä kautta jonain päivänä rauhan.
Kuule, auttasko sua sama kirja, kuin mua. Mä olen pelännyt ihan hulluna, kaikenlaista. Mä oon ollut lapsesta asti uskossa, mutta mä en ole tajunnut, mikä mun asema on Kristuksessa. Mä luin sellaisen kirjan, kuin "Enemmän kuin voittaja", Neil T. andersonin kirjoittama.

Ne samat jutut mä olen enneminkin kuullut. Mutta nyt ekaa kertaa mä tajusin.

Ehkä sua pelottaa, vaikka sut on otettu Jumalan lapseksi, koska et oikein tiedä tarkkaan, mikä sun asemasi on?
 
ufoilija
Mietin vain että jos sinulla on omia lapsia, annat aikamoisen kylmän kuvan elämästä,ainakin näin kirjoitustesi perusteella.Se,että lapselle kertoo Jumalasta tuputtamatta ja painostamatta, siitä ei voi aiheutua minkäänlaista haittaa,ainoastaan rauhan-ja turvallisuudentunnetta.Luulisi sinun haluavan tällaista lapsillesi,jos niitä sinulla on.
Härkinpä tähänkin. Tuota, eikö sitä rauhan- ja turvallisuudentunnetta voi mitenkään muuten lapselle luoda kuin uskonnolla? Ainakin meillä on onnistunut ilman jessejä.
 
äiti 44 v
Anteeksi siis, että olen sinua muistaakseni jopa kahdesti hulluksi sanonut. Vaikka olen uskova, olen myös ihminen ja teen vääriä asioita.
Olen saanut käsityksen, että sinäkin olet uskova. Mulla on jatkuvasti tunne, että mitä ikinä sanon, nypit sanomisiani ja vääristelet niitä. Silloin mulla menee hermo, vaikka ei tietysti saisi. Itsekin käytät karkeaa kieltä ja aika rumia sanoja muista keskustelijoista.
Hyväksyn anteeksipyyntösi. Olen suorastaan hämmästynyt että sinussa on noin tujusti selkärankaa. Arvostan tuollaista rohkeutta myöntää omat virheensä ja näkyy sitä rohkeutta sinussa olevan. Olen epäillyt uskovaisuuttasi mutta ilmeisesti olen ollut väärässä.

Totta. Kielenkäyttöni on usein varsin karkeaa. Mutta olen selvin sanoin sanonut että minä en ole uudestisyntynyt kristitty. Olen vain ihmisjärjelläni päätellyt että Raamattu on totta. Mikään tieteellinen tai muukaan venkoilu tyyliin "dechs" ei ole vielä ikinä todistanut etteikö Raamattu olisi totta ja etteikö tämän hetken näkymien mukaan Ilmestyskirjan ennustuksetkin ihan hyvin voisi olla toteutumassa.

Toki käsitän myös sen että omalla järjellä ja järkeilyllä ei kukaan pelastu, ei edes äiti 44v. Niin itseriittoinen tyyppi kuin hän onkin :)
 
<3
Sulla ei ole mitään pelättävää kun uskot Jeesukseen ja olet Hänen omansa:heart:

Kun sulla on asiat kunnossa niin sinulla pitäisi olla rauha sydämessä että tapahtui mitä tahansa maailmassa olet turvassa.
Pelkästään jos uskot Jumalaan ja taivaaseen se ei riitä. Varmaan puolet suomalaisista sanoo uskovansa Jumalaan mut se ei riitä.
:hug:
Uskoon tulo, syntisen rukous
Klikkaas tuosta ja sanot perässä ne sanat sydämestäsi ja kun ne on sanottu usko se. Olet Hänen omansa ja ikuisesti turvassa:heart:
Laita mulle viestiä jos haluat jutella lisää.
Kiitos Grace tuosta linkistä.Avasin linkin ja sanoin sanat perässä.Nyt vaan jatkan rukoilemista,niin olen varma,että saan rauhan.
 
....
Härkinpä tähänkin. Tuota, eikö sitä rauhan- ja turvallisuudentunnetta voi mitenkään muuten lapselle luoda kuin uskonnolla? Ainakin meillä on onnistunut ilman jessejä.
Hah,arvasin että tällainen kommentti tulee.. ! Joo ei voi mitenkään muuten tuollaisia asioita luoda,ei...
Vaan tarkoitan että lapselle voi olla aika karmeaa kuultavaa se, kun aikuinen,uskontoja vastustava henkeen ja vereen paasaa omaa näkemystään.Mitä pahaa on lapsen uskossa?
 
Siinä on se maakohtainen lähestyminen. Suomessa vallitsee hyvin pitkälti käsitys, että kristinusko on ihan normaali ja hyvä juttu, mutta islam on jotain todella älytöntä. Mikä nyt ihan käsittämätön epäloogisuus. Niin kauan kuin joku kuvittelee että islam on älytöntä mutta kristinusko ok, asiasta pitää puhua.
Itse taas pistän kaikki uskonnot samalle viivalle. Hihhuleita, keskiaikaisia uskomuksia. En jaksa eritellä ihmisten motiiveja kritisoida jotain uskontoa. Samalla kun haukkuu kristittyjä muslimivihasta pelaa muslimien pussiin, on heidän puolellaan.
 
Mietin vain että jos sinulla on omia lapsia, annat aikamoisen kylmän kuvan elämästä,ainakin näin kirjoitustesi perusteella.Se,että lapselle kertoo Jumalasta tuputtamatta ja painostamatta, siitä ei voi aiheutua minkäänlaista haittaa,ainoastaan rauhan-ja turvallisuudentunnetta.Luulisi sinun haluavan tällaista lapsillesi,jos niitä sinulla on.
Mietipä hetki huviksesi tätä. Länsimaissa on miljoonia maltillisia uskovaisia, jotka toimivat ihan siivosti yhteiskunnassa ja heitä pidetään täysin normaalitapauksina. Nyt mieti jotakin kehitysmaata. Mitähän kumman syytä jollain köyhällä kehitysmaan pojalla olisi epäillä jonkun papin jumalperäistä sodanlietsontaa, jos samainen poika tietää että kehittyneissä rikkaissa länsimaissakin jumalmeiningit ovat ihan käypä perustelu asioiden hoitamiselle? Maltillisetkin uskovaiset lainaavat uskottavuutta kiihkoilijoille. Toisin sanoen itsekkyydellään aiheuttavat kamalan hinnan maksettavaksi, vain jotta voisivat tuntea olevansa erityisiä.

Siinä on myös se mahdollisuus, että jos asioita alkaa selittää jumalolennoilla loogisen päättelyn sijaan, mihin vetää raja, ja tappaako lapselta kiinnostuksen ja uteliaisuuden tutkia asioita sen rajan toiselle puolelle. Eli rakentaako esteitä ajattelulle.

Lisäksi en jaksa uskoa, että rakkautesi lastasi kohtaan olisi sillä tolalla, että rakkautta pitäisi lainata jostakin yliluonnollisesta lähteestä. Toivon todellakin, että perheessänne lapsen rauhan- ja turvallisuudentunne lähtee vanhemmista, ei uskosta siihen että taivaassa on parrakas vanhus vahtimassa.
 

Yhteistyössä