Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Maija"
...että tämä oli hölynpölyä. Ketään ei ole ilmoittautunut näkijäksi. Lapset olivat laittaneet aluperin tämän isänsä facebookiin, joka oli vahigossa jäänyt auki..ja ihmiset uskoo täysillä. Seinäjoen herra, joka tätä levittää, on ollut vilpitön, mutta arvostelukyvytön. Ketään kuutta silminnäkijää ei ole ilmoittautuut. Täysin perätöntä siis...

"vieras"
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/955/nelja_autokuntaa_naki_enkelin

Yritin pysyä erossa tästä asiasta, mutta omatuntoni ei anna minulle rauhaa!
Minun on pakko tunnustaa, että olin paikalla näkemässä tätä ilmiötä, enkä voi vieläkään uskoa sitä todeksi.
Olen viime päivät painiskellut valtavien mielenmyrrellysten keskellä, sillä en ole uskovainen ihminen. Olen tähän asti suhtautunut hyvin skeptisesti kaikkiin tällaisiin ilmestyksiin, mutta nyt on hämilläni ja aika paljon myös peloissani tapahtuneesta. En tiedä mitä ajattelisin, koska se maailmankuva, johon olen tottunut, meinaa romuttua täysin!

Auttakaa, hyvät ihmiset! Mitä minun pitäisi nyt tehdä???
SeppoJii | 27.02.2011 10:09

Minulla on myös kännykällä otettuja valokuvia, mutta en osaa ottaa niitä puhelimesta ulos.
Muutenkaan en haluaisi ainakaan omalla nimelläni niitä levitellä, sillä olen varma, että minut leimattaisiin hulluksi.
SeppoJii | 01.03.2011 08:48

Eräs uskova
Sen takia meidän uskovien tulisi olla "valveilla" omasta hengellisestä tilasta jotta tiedämme sisimmässämme onko se jokin Jumalasta vai ei.
Nyt on alkamassa ihmeiden aika ja monet uskovatkin tulee ne kieltämään ettei ne ole mahdollisia.
Se on aika surullista, mut nyt en sit tarkoita sua :) vaikka et juuri tästä olekaan ihan varma.
Tuo ihmeiden aika piti alkaa jo 70-luvulla mutta ainahan voi toivoa....ainahan voi maailmanlopunkin ennustaa uudelleen ja nolona sitten selitellä kun sitä ei tullutkaan. Jotkut ihmiset tarvitsevat valtavia visioita elämäänsä. Ei riitä se pieni elämä, se totuus että tässä vaan eletään päivästä toiseen tavallista arkea ja vanhennutaan.
Olen ollut joskus uskova hihhuli, nykyään enää uskova ;-)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs uskova;23264927:
Tuo ihmeiden aika piti alkaa jo 70-luvulla mutta ainahan voi toivoa....ainahan voi maailmanlopunkin ennustaa uudelleen ja nolona sitten selitellä kun sitä ei tullutkaan. Jotkut ihmiset tarvitsevat valtavia visioita elämäänsä. Ei riitä se pieni elämä, se totuus että tässä vaan eletään päivästä toiseen tavallista arkea ja vanhennutaan.
Olen ollut joskus uskova hihhuli, nykyään enää uskova ;-)
Edellinen suuri herätys oli Suomessa tuolloin Niilo Yli- Vainon aikaan. Nyt on alkanut uusi herätyksen aalto vielä voimallisempana ja ihmiset tulee näkemään suuria ihmeitä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23265062]Edellinen suuri herätys oli Suomessa tuolloin Niilo Yli- Vainon aikaan. Nyt on alkanut uusi herätyksen aalto vielä voimallisempana ja ihmiset tulee näkemään suuria ihmeitä.[/QUOTE]
Vaino tulee kasvamaan myöskin :D

"uskis"
Ei ihme että joidenkin on vaikea uskoa Jumalaan kun kaikenlaiset hörhöuskovaiset pilaavat kaikkien uskovien maineen. Suurin osa uskovista on kuitenkin "jalatmaassa" -uskovia, jotka eivät etsi koko ajan kaikenlaisia ilmestyksiä, profetioita, ennustuksia jne eivätkä pelottele ihmisiä maailman lopulla. Moni ei uskova yllättyisi jos tietäisi ketkä heidänkin lähellä olevista ovat uskossa. Kaikki eivät vaan puhu siitä vaan pitävät sitä henk.koht. asiana. Puhuvat sitten kun joku kysyy ja normaali sanoilla ilman ylihengellisiä fraaseja.

Jeesuksen opetuslapsi
Hei
16.2 Mietin tuota enkelinäkyä ja keskustelin siitä perheeni kanssa. Seuraavana yönä näin unen, jossa joku mies sanoi, että hänelle tuli tällainen raamatunkohta kuin Ilm. 14. Mulla ei ollut harmainta aavistusta mistä siinä luvussa olisi kysymys. Heräsin tuohon ja kaivoin raamatusta sen luvun:
Ilm. 14:14 Sitten näin tämän: Oli valkoinen pilvi, ja pilven päällä istui joku ihmisen kaltainen, jolla oli päässään kultainen seppele ja kädessään terävä sirppi. 15 Temppelistä tuli toinen enkeli, joka kovalla äänellä huusi pilven päällä istuvalle: "Pane sirppisi työhön ja leikkaa, nyt on sadonkorjuun aika. Maan sato on kypsä korjattavaksi."
Näitä viestejä on Jumala antanut monien uskovien kautta, siis siitä, että vihdoinkin on Suomessa alkava suuri herätys, jolloin ihmisiä tulee sankoin joukoin Jeesuksen luokse. Hän on tie taivaaseen ja ainoa sellainen. Lisäksi Hän antaa yltäkylläisen elämän jo täällä ajassa. Uskot Häneen tai et, niin kehoitan sinua viettämään Hänen kanssaan aikaa rukoillen ja Sanaansa lukien joka päivä. Jos etsit Häntä koko sydämestäsi, Hän tulee ilmoittamaan sinulle itsensä.

"reko"
Yks Anne vaan
Siis .. ehkä ... koska en voi varmuudella sanoa enkelinäystä tai hallavasta (kalpeasta) ratsastajanäystä mitään. YouTobessa ratsastaja löytyy helpoimmin hausanoila "pale rider, Cairo" tai "hallava hevonen, Kairo". Enkelinäkyä todistaa Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa paikallaollut rouvashenkilö .. sekin löytyy netistä... osoite on tällä föörumilla annettu aiemmassa viestissä.

P.S. Olen ollut ammattikuvaajana n. 26 v. ja voin sanoa yhden asian varmuudella: kyse ei ollut ainakaan kameran linssin heijastuksesta siellä Kairon näyssä. Ilmeisesti filminpätkä oli kuvattu asunnon parvekkelta kännykkäkameralla ja mitä ilmeisimmin kuvaaja on ollut muslimi, joka silloin ei ole tietenkään voinut tietää mitään Joh. Ilmestyskirjan Hallavasta hevosesta, joten motiivi trikkifilmiin tahi väärennökseen on poissuljettu. Muualla maailmalla on filminpätkää kommentoitu uutisissa, mutta ei meillä Suomessa (paitsi TV7:ssä, Leo Mellerin ohjelmassa, löytyy sieltä arkistosta).

tokabasso
Ainut mikä minua ihmetyttää on ettei ketään muuta ole julkisuudessa haastateltu kuin tuota
Maritaa. Jumalalle on kaikki mahdollista ja raamatun mukaa tässä ajassa mutta jos on vielä
joku muukin näkijä niin olis meille "tuomaille" mukava.

1
Hyvä että ihmiset kyseenalaistatte nämä asiat, koska niin teen minäkin, vaikka olenkin uskossa.
Minä voin henkilökohtaisesti sanoa että melko varmasti tämä näky pitää paikkansa, koska maailmalla tapahtuu niin paljon muitakin asioita jotka viittaavat Jeesuksen tulemiseen.
Jos haluatte lisää tietoa maapallon tulevaisuudesta lukekaapa David Wilkersonin kirjoittama kirja nimeltään Näky. Tämän kirjan hullun monet jo montakymmentä vuotta sitten ennustetut tapahtumat ovat mielestäni alkaneet vääjäämättä tapahtua ja voi olla että tapahtumat menevät loppuun saakka siten kuten David on jo kauan sitten profetoinut.
TÄHÄN LOPPUUN HALUAN VIELÄ SANOA ETTÄ HERÄTKÄÄ JA LAKATKAA TEKEMÄSTÄ SYNTIÄ!
SILLÄ VIELÄ ON AIKAA ENNENKÄ JEESUS TULEE.

Hyvä että ihmiset kyseenalaistatte nämä asiat, koska niin teen minäkin, vaikka olenkin uskossa.
Minä voin henkilökohtaisesti sanoa että melko varmasti tämä näky pitää paikkansa, koska maailmalla tapahtuu niin paljon muitakin asioita jotka viittaavat Jeesuksen tulemiseen.
Jos haluatte lisää tietoa maapallon tulevaisuudesta lukekaapa David Wilkersonin kirjoittama kirja nimeltään Näky. Tämän kirjan hullun monet jo montakymmentä vuotta sitten ennustetut tapahtumat ovat mielestäni alkaneet vääjäämättä tapahtua ja voi olla että tapahtumat menevät loppuun saakka siten kuten David on jo kauan sitten profetoinut.
TÄHÄN LOPPUUN HALUAN VIELÄ SANOA ETTÄ HERÄTKÄÄ JA LAKATKAA TEKEMÄSTÄ SYNTIÄ!
SILLÄ VIELÄ ON AIKAA ENNENKÄ JEESUS TULEE.
Mitäs raamatussa sanotaan ennustajista? Eikös teille jumalanpalvojapöpeille nuo maagisia voimia omaavat saatanan liittolaiset ole kauhistus :D Roviolle, roviolle!

vierailija
Tämän keskustelun luettuani halusin sanoa että
on kysymys

Jumalan pelosta
Sielusta
Uskosta

Nämä asiat vaikuttavat siihen, miten suhtaudutaan taivaallisiin lähettiläisiin, kuten tämä enkeli oli, tai miten suhtaudutaan Jumalan Sanaan, tai toisiin ihmisiin.

Yhteistyössä