Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ufoilija
Täällä näyttää teitä uskon ihmisiä olevan joten pahoin pelkään tämän viestiketjun olevan kohta joukkopsykoosiin verrattavaa vakuuttelua. Vähän sama kuin kerran kävin jossain "enkelisivuilla" jonne ihmiset olivat lähetelleet valokuvia todisteeksi yliluonnollisista näyistään ja ei voi kuin ihmetellä miten hulluja juttuja saivatkaan kehiteltyä ylivalottuneista kuvista tai roskista linsseissä. En muista milloin olisin nauranut yhtä paljon. Milloin oli ufot asialla ja milloin itse arkkienkeli se ja se ja jokainen vähänkään valokuvauksesta tietävä näki miksi valokuvassa oli nähtävissä milloin mitäkin. Tarpeeksi kun uskoo, niin saahan sitä yhdessä intettyä vaikka mustankin valkoiseksi?
 
Riittäisikö tää maailmanloppu, Jeesuksen toinen tuleminen hömpötys, kyllä 2012 on tulossa ja ihanaa kun ihmiset oikein lietsoo hysteriaa ja kauhua. 2012 mahtaa olla mielenkiintoinen vuosi, itsemurhaluvut luultavasti nousee, jehovat menee taas metsään odottamaan Jumalaa ynnä muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Leukistinen aksolotli
Aivan, Jumala yksin tietää mikä on totuus, mutta uskova joka viettää paljon aikaa rukouksessa hän tietää/tuntee sen joka on Jumalasta. Silloin ei tarvi todisteita.
Ja vaikka nämä kaikki ihmiset todistaisivat yhdessä luuletko oikeasti että kaikki ihmiset sen uskoisivat siltikään ?
Ihmiset ei aina usko, vaikka näkevät itse. Mutta todistaminen tälläisistä pitäisi homman avoimena. Nimittäin mä en ainakaan voi vartmuudella sanoa, onko enkeli todella ilmestynyt ja onko se Jumalasta. Ehkä sitten en vietä tarpeeksi aikaa rukouksessa.

En epäile, etteikö voisikin olla totta, mutta en mä ainakaan voi sanoa tietäväni asiasta yhtään enempää, kuin muut asiasta vain kuullet. Tiedätkö sä?
 
vierass
No heipä hei itsellesi. Ainahan minua kiinnostaa uskonto. Siinähän itsekkyyttään otetaan osaa todella iljettävään ilmiöön, haluamatta ymmärtää sen haittoja ja haluten olla osallinen vain koska se tuntuu kliffalta. Pahimman laatuista piittaamattomuutta kanssaihmisistä, mikä on vääristelty hyveeksi. Ihmiskunnan historian suurin itsepetos, miten siitä voisi olla kiinnostumatta? :)

Ihanaa,että täälläkin sentään joku täyspäinen joukossa.

Nää "ilmestykset" on aina niitä, jotka joku MUU on nähnyt.

T:Hellari perheestä kasvanut ateisti
 
ufoilija
[QUOTE="miuku";23029103]Kuinka kauan jaksat tuota samaa juttua...Sinulla vaikuttaisi olevan joku pahemmanlaatuinen pakkomielle tuosta uskonto-asiasta..[/QUOTE]

Miten tuosta viestistä näkee kirjoittajan pakkomielteen? Onko pakkomiellettä olla uskomatta mihinkään jumalaan, joulupukkiin, hammaskeijuun ja mörrimöykkyyn ja kertoa tämä vielä muillekin? Onko pakkomiellettä jos tämän kertoo usein? Eikö samalla logiikalla uskonnon harjoittaminen joka on, riippumatta uskonnosta, säännöllistä ja toistuvaa myös pakkomielle? Onko siis uskovainen aina pakkomielteinen vai koskeeko tää sääntö vaan uskottomia tai ylipäätänsä eri mieltä olevia?
 
Ihmiset ei aina usko, vaikka näkevät itse. Mutta todistaminen tälläisistä pitäisi homman avoimena. Nimittäin mä en ainakaan voi vartmuudella sanoa, onko enkeli todella ilmestynyt ja onko se Jumalasta. Ehkä sitten en vietä tarpeeksi aikaa rukouksessa.

En epäile, etteikö voisikin olla totta, mutta en mä ainakaan voi sanoa tietäväni asiasta yhtään enempää, kuin muut asiasta vain kuullet. Tiedätkö sä?
Uskon, että se on totta. Herätys on alkanut ja Jumala on varustanut uskovia jotka haluavat olla ns. eturintamassa tähän tulevaan aikaan. Muistatko kun kerroin siitä kuinka Hän tulee erottamaan jyvät akanoista?
Tunnen sen kuinka jotain alkaa tapahtumaan en ollut tästä ollenkaan yllättynyt.
 
....
no nää on tosi kivoja.. Mun sisko käy saakeli psykiatrilla kun se ei oo varma, et jatkuuko täällä maanpäällä elo. Ja ei oo mitenkään vannoutunu uskovainen. Höpöhöpö menee vaan ihan yli hilseen. Jos tuhoa ois tulossa, siitä kyllä joku ois perillä. Moraalinen tuho täällä kyllä jo on..
 
"vieras"
Uskon, että se on totta. Herätys on alkanut ja Jumala on varustanut uskovia jotka haluavat olla ns. eturintamassa tähän tulevaan aikaan. Muistatko kun kerroin siitä kuinka Hän tulee erottamaan jyvät akanoista?
Tunnen sen kuinka jotain alkaa tapahtumaan en ollut tästä ollenkaan yllättynyt.
Onko sulle tullut näky vai tarkoitatko vain tuota raamatun paikkaa?
 
Annas kun arvaan, et ottanut valokuvia. Ja kun sanot "nähnyt", et tarkoita näkemistä. Ja kun sanot jotain, et tarkoita mitään.
Ja vaikka olisin NÄHNYT SILMILLÄNI ja ottanut valokuvan niin USKOISITKO sinä sitä ihan oikeaksi valokuvaksi ja mitä siinä näkyy että se on totta? Mitä sua nyt täältä kommenttejasi lukeneena tunnen niin voin sanoa että ET uskoisi.
Kun sanon, että Jeesus on minut parantanut niin USKOISITKO sen? Vastaus: ET USKOISI minun sitä tarkoittavan eli se olisi sinulle EI YHTÄÄN MITÄÄN.
 
Ja vaikka olisin NÄHNYT SILMILLÄNI ja ottanut valokuvan niin USKOISITKO sinä sitä ihan oikeaksi valokuvaksi ja mitä siinä näkyy että se on totta? Mitä sua nyt täältä kommenttejasi lukeneena tunnen niin voin sanoa että ET uskoisi.
Kun sanon, että Jeesus on minut parantanut niin USKOISITKO sen? Vastaus: ET USKOISI minun sitä tarkoittavan eli se olisi sinulle EI YHTÄÄN MITÄÄN.
Pelkkä "totta, totta, totta" olisi riittänyt vastaukseksi. Sitähän sinä vissiin peittelit, kun noin innostuit. Otitko siis valokuvaa näkemistäsi asioista vai et?

Villi veikkaus: Et.
 
Leukistinen aksolotli
kun kuulin tuosta viikko sitten, ei kerrottu tekstistä. kerrottiin, että se, joka ajoi paikalle, luuli kyseessä olevan kolarin/onnettomuuden ja pysähtyi siksi. Sitten näki sen enkelin ja ne kaikki muutkin näkivät. Silloin mietin, että yleensä enkelillä on joku viesti tai tehtävä. mun mielestä teksti siivissä on merkituksellinen ja myös se, miten tämä tulee muuttamaan/vaikuttamaan näiden ihmisten elämään. Minä näin unen aiemmin, jonka itse tulkitsin, että se merkitsi herätystä, joka alkaa seurakunnan sisältä. Yksi ystävä kertoi unesta, jonka myös koin tarkoittavan herätystä. Molemmissa unissa oli kaloja. Haluan ehdottomasti uskoa enkeli-ilmestykseen. Tästä luultavasti tullaan kuulemaan lisää, niin jokainen voi muodostaa oman käsityksensä asiasta.

Mun mielestä olis väärin sanoa tietävänsä, että tuo on ehdottomasti totta.
 
"vieras"
Olihan niin jo aikanaan kun Jeesus käveli maan päällä etteivät kaikki uskoneet vaikka näkivät ihmeet.

Jokainen tehkööt päätökset omasta elämästään,mutta koko sydämmestäni toivon että te miettisitte asiaa ettekä heti tyrmäisi.
Oikeasti miettikää mitä te haluatte elämältänne ja tajutkaa että joudutte vastuuseen päätöksestänne.

Jeesus tahtoisi rakastaa teitä kaikkia. Antakaa hänelle mahdollisuus.
 
kiiik
Uskotko jos sanon, että olen terve?
Kysymyksestäsi saatan aavistella tähän vastauksen, joten onko hedelmällistä jatkaa keskustelua asiasta. Tuskin.
ei kun mua ihan oikeasti kiinnostaa että uskotko suoraan että se mitä koet on totta vai mietitkö joskus että onko tämä kokemus oman mielikuvituksen tuotetta?

terve ihminenhän usein epäilee, tutkii ja pähkii. ja jos sitten kävisi niin että kokemasi erikoiset ihmeet ovat totta mutta myöhemmin sairastuisit ja saisit jotain näkyjä, mistä tietäisit sen, vai voisiko sitä tietää?
 

Yhteistyössä