Ihmiset ei aina usko, vaikka näkevät itse. Mutta todistaminen tälläisistä pitäisi homman avoimena. Nimittäin mä en ainakaan voi vartmuudella sanoa, onko enkeli todella ilmestynyt ja onko se Jumalasta. Ehkä sitten en vietä tarpeeksi aikaa rukouksessa.Aivan, Jumala yksin tietää mikä on totuus, mutta uskova joka viettää paljon aikaa rukouksessa hän tietää/tuntee sen joka on Jumalasta. Silloin ei tarvi todisteita.
Ja vaikka nämä kaikki ihmiset todistaisivat yhdessä luuletko oikeasti että kaikki ihmiset sen uskoisivat siltikään ?
Kommentoin kuitenkin: Suosittele lähettäjälle psykiatriseen hoitoon hakeutumista. Tervejärkinen aikuinen ihminen ei usko enkelihömppään sen enempää kuin hammaskeijuun.
No heipä hei itsellesi. Ainahan minua kiinnostaa uskonto. Siinähän itsekkyyttään otetaan osaa todella iljettävään ilmiöön, haluamatta ymmärtää sen haittoja ja haluten olla osallinen vain koska se tuntuu kliffalta. Pahimman laatuista piittaamattomuutta kanssaihmisistä, mikä on vääristelty hyveeksi. Ihmiskunnan historian suurin itsepetos, miten siitä voisi olla kiinnostumatta?
Uskon, että se on totta. Herätys on alkanut ja Jumala on varustanut uskovia jotka haluavat olla ns. eturintamassa tähän tulevaan aikaan. Muistatko kun kerroin siitä kuinka Hän tulee erottamaan jyvät akanoista?Ihmiset ei aina usko, vaikka näkevät itse. Mutta todistaminen tälläisistä pitäisi homman avoimena. Nimittäin mä en ainakaan voi vartmuudella sanoa, onko enkeli todella ilmestynyt ja onko se Jumalasta. Ehkä sitten en vietä tarpeeksi aikaa rukouksessa.
En epäile, etteikö voisikin olla totta, mutta en mä ainakaan voi sanoa tietäväni asiasta yhtään enempää, kuin muut asiasta vain kuullet. Tiedätkö sä?
Mä olen nähnyt ilmestyksiä, mutta tiedän että sinä et sitä usko vaikka minä ne sulle kertoisin.Ihanaa,että täälläkin sentään joku täyspäinen joukossa.
Nää "ilmestykset" on aina niitä, jotka joku MUU on nähnyt.
T:Hellari perheestä kasvanut ateisti
Annas kun arvaan, et ottanut valokuvia. Ja kun sanot "nähnyt", et tarkoita näkemistä. Ja kun sanot jotain, et tarkoita mitään.Mä olen nähnyt ilmestyksiä, mutta tiedän että sinä et sitä usko vaikka minä ne sulle kertoisin.
Onko sulle tullut näky vai tarkoitatko vain tuota raamatun paikkaa?Uskon, että se on totta. Herätys on alkanut ja Jumala on varustanut uskovia jotka haluavat olla ns. eturintamassa tähän tulevaan aikaan. Muistatko kun kerroin siitä kuinka Hän tulee erottamaan jyvät akanoista?
Tunnen sen kuinka jotain alkaa tapahtumaan en ollut tästä ollenkaan yllättynyt.
Paradoksaalinen kysymys. Kysyt uskovaiselta tiedosta, kun usko määritelmällisesti tarkoittaa tiedon puuttumisesta riippumatonta käsitystä.grace, mistä sä tiedät, että sulla ei ole jokin mielenterveyshäiriö tai kevyitä hallusinaatioita väsymystiloissa?
Ja vaikka olisin NÄHNYT SILMILLÄNI ja ottanut valokuvan niin USKOISITKO sinä sitä ihan oikeaksi valokuvaksi ja mitä siinä näkyy että se on totta? Mitä sua nyt täältä kommenttejasi lukeneena tunnen niin voin sanoa että ET uskoisi.Annas kun arvaan, et ottanut valokuvia. Ja kun sanot "nähnyt", et tarkoita näkemistä. Ja kun sanot jotain, et tarkoita mitään.
Pelkkä "totta, totta, totta" olisi riittänyt vastaukseksi. Sitähän sinä vissiin peittelit, kun noin innostuit. Otitko siis valokuvaa näkemistäsi asioista vai et?Ja vaikka olisin NÄHNYT SILMILLÄNI ja ottanut valokuvan niin USKOISITKO sinä sitä ihan oikeaksi valokuvaksi ja mitä siinä näkyy että se on totta? Mitä sua nyt täältä kommenttejasi lukeneena tunnen niin voin sanoa että ET uskoisi.
Kun sanon, että Jeesus on minut parantanut niin USKOISITKO sen? Vastaus: ET USKOISI minun sitä tarkoittavan eli se olisi sinulle EI YHTÄÄN MITÄÄN.
Uskotko jos sanon, että olen terve?grace, mistä sä tiedät, että sulla ei ole jokin mielenterveyshäiriö tai kevyitä hallusinaatioita väsymystiloissa?
Uskotko, että hullut poikkeuksetta tietävät olevansa hulluja?Uskotko jos sanon, että olen terve?
Kysymyksestäsi saatan aavistella tähän vastauksen, joten onko hedelmällistä jatkaa keskustelua asiasta. Tuskin.
Ahaa, onko sulle valokuva todisteena noin tärkeä?Pelkkä "totta, totta, totta" olisi riittänyt vastaukseksi. Sitähän sinä vissiin peittelit, kun noin innostuit. Otitko siis valokuvaa näkemistäsi asioista vai et?
Villi veikkaus: Et.
dechs, muista että täälläkään ei kannata ihan kaikkea heitellä..Uskotko, että hullut poikkeuksetta tietävät olevansa hulluja?
ei kun mua ihan oikeasti kiinnostaa että uskotko suoraan että se mitä koet on totta vai mietitkö joskus että onko tämä kokemus oman mielikuvituksen tuotetta?Uskotko jos sanon, että olen terve?
Kysymyksestäsi saatan aavistella tähän vastauksen, joten onko hedelmällistä jatkaa keskustelua asiasta. Tuskin.