En juo enää puoli vuotta ainakin. Olen kuulema pervo, mies sanoi aamulla:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"nappula"
jos joku muu kuin ap ilmoittaa menneensä baariin ( ei siis juo kotona ) pienen vauvan jäädessä kotiin,se on paheksuttavaa toimintaa joidenkin mielestä,mutta ap:n ryypätessä vko-pari synnytyksen jälkeen se onkin ihan ok?
No nyt puhut kyllä soopaa. Ihan yhtälailla niissä ketjuissa joissa on joku muu aloituksen tekijänä ja kertoo juoneensa kun vauva on vaikka 3vk vanha niin saa osakseen sekä negatiivistä että ns. positiivistä palautetta. :)

voisitko vastata tässä ketjussa miksi sun pitää olla kommentoimassa jokaista venakon ketjua, vaikka et selvästi pidä kyseisestä palstahenkilöstä?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Siis näinkö?;25986210:
Siis...ihan vaan kertaan:
Sulla on kotona muutaman viikon ikäinen vauva. Sulla alapää kipeä, turvotukset, maitoa valuu kokoajan, jälkivuoto ja ihan helvetilliset peräpukamat. Ratkaisu: ryypätä parikymppisten poikien kanssa ?? :O
Peesi, ei ihan heti tulisi mieleen lähteä baariin tenat housuissa...

7thHeaven
Okei onhan tämä AP:n toiminta aika räikeästi niitä "normeja" vastaan, mitä äitiydelle asetetaan. En itsekään ehkä ryyppäisi viikko vauvan saannin jälkeen, mutta mikä oikeuttaa tulla huutelemaan tänne "voi lapsiparkoja". Tässä ei nyt olla tietääkseni mitään tehty itse lapsille? Lapsista ei kasva kieroja sarjamurhaajia, vaikka mamma ei toimisikaan pilkulleen kuten superäidit.

Se syy, miksi nyt 'puolustan' Milannaa on se, että tiedän harvinaisen läheltä kulttuuri ja tapa-erot suomalaisten ja venäläisten/virolaisten välillä. Tapahtumia saatetaan kertoa aika rankallakin kädellä väritettynä ja aika huoletta, eli ne kuulostaa 'pahemmalta' mitä todellisuudessa on. Te ette tiedä mitä AP:n kotona on tapahtunut oikeasti. Ja Milanna, en kuvittelet ettetkö osaisi itse tarpeen vaatiessa puolustauta, kävi vain kiehuttamaan.

Muutenkin jos vituttaa, kannattaa olla avaamatta kyseisen aloittajan tekstejä.

Mulla oli varmaan jotain asiaakin, jota en enää muista..

• Tykkää
Reactions: aderton
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25986478]Peesi, ei ihan heti tulisi mieleen lähteä baariin tenat housuissa...[/QUOTE]

en baarissa ole ollut, vaan kotona:cool:, ei muakaan baarit kiinnosta ihan nyt vielä

Okei onhan tämä AP:n toiminta aika räikeästi niitä "normeja" vastaan, mitä äitiydelle asetetaan. En itsekään ehkä ryyppäisi viikko vauvan saannin jälkeen, mutta mikä oikeuttaa tulla huutelemaan tänne "voi lapsiparkoja".

Ja Milanna, en kuvittelet ettetkö osaisi itse tarpeen vaatiessa puolustauta, kävi vain kiehuttamaan.

Muutenkin jos vituttaa, kannattaa olla avaamatta kyseisen aloittajan tekstejä.

Mulla oli varmaan jotain asiaakin, jota en enää muista..

On ilo lukea näitä Milannan aloituksia ja niitä seuraavia kommentteja.Taitaa Milanna olla huippuluokan humoristi, ja itse nauraa kaikille äidinmaidontuoksuisten
lastensuojelioiden ja huippukasvattajien jeesusteluille. Nämä jeesustelijat kun eivät anna esikoisiaan edes lastenhuoneen yläsängyssä nukkua kuin kypärä päässä.
Nämä viisastelijat ja kaikkitietävät pyhät mariat järkyttyvät kaikesta, joka vähänkin poikkeaa heidän ajatuksistaan. Mikä mahtaisi järkytys sitten olla, kun oma mies yllättää ja kömpii viereen ehdottelemaan sopimattomia?
Jatka Milanna vaan ja sohaise ja järkytä!!!

• Tykkää
Reactions: rops ja erinys
How interesting. Kiinnosti kyllä sen verran, että oli pakko avata ketju.

Ei ihmisten iällä ole niin merkitystä, pääasia että yhteinen sävel löytyy. Viittaan siis mainintaan huomattavan nuorista seuralaista itseesi verrattuna. Mäkin pyörin tossa yhden itseäni 16 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Alkoa olis ehkä ehtinyt ottaa myöhemminkin, kun sulla on näköjään pieni vauva.

"jep jep"
Mä oon lukenu tuon saman lauseen "en juo vähään aikaan" ap:n näppikseltä joitakin kertoja ennenkin...
Mielenkiinnolla odotellaan seuraavaa siirtoa...

eh
Joo en kyllä kans ymmärrä näitä helvetin jeesustelijoita, Milannan ketjut on todellakin sit suurinta viihdettä! Kyllä taas huomaa kuinka katkeraa kansaa me suomalaiset ollaan kun jos joku uskaltaa tehdä erillailla kuin toiset ja siitä vielä kerto ni ai saatana! Kyllä olet huono äiti ja ihan hirvee ja voi vee kun ne lapsetkin vaan kärsii!
Miks ihmiset kokee olevansa niin saatanan hyviä äitejä ja oikeen äiti teresoita kun meillä sentään luovuttiin alkoholista ja ihan kaikesta omasta elämästä kun lapset synty, ollaan niin saatanan lapsen tahtisia eikä kukaan ikinä joudu minun lapsia hoitamaan kun ihan itse teen kaiken!

Hitto tätä suomenkansaa, ihme pätemistä ja ittensä korostamista, hohhoijaa. Ainiiin, mutta te muut ootte niin parempia, pitäähän sitä nnyt vähän julki tuoda ;)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"Mie"
Moni on varmasti krapula-aamuna todennut: "en juo kyllä vähään aikaan" tai vieläkin radikaalimmin: " en ota enää ikinä". Ja kuinkas taas kävikään. Mitä eroa tässä tapauksessa? Sekö, että sanoja on Milanna?

Hyvä Milanna, että osaat ottaa aikaa myös itsellesi. Ja iso hatunnosto, ettet ota itseesi näiden mammojen vittuiluja ja arvosteluja!

Joillakin palstalaisilla ei nähtävästi ole mitään rajoitinta näppiksessään. Ap ei ole tehnyt mitään laitonta. Poikkeaa vaan niistä uhrautuvista marttyyriäideistä, millaiseksi naisen pitäisi muuttua lapsen saatuaan. Ja AP kertoo sen aivan suoraan, kaunistelematta ja kiertelemättä. En itsekään välttämättä joitakin ap:n juttuja ymmärrä/hyväksy (mm. Se apinajuttu), mutta ei ole minun asiani tuomita tai arvostella. Milanna pitää huolta lapsistaan, ei vedä huumeita ja onhan perheessä se isäkin. Ei ole mitään, mikä tekisi ap:sta normaalia huonompaa mammaa.

"jepulis"
jos joku muu kuin ap ilmoittaa menneensä baariin ( ei siis juo kotona ) pienen vauvan jäädessä kotiin,se on paheksuttavaa toimintaa joidenkin mielestä,mutta ap:n ryypätessä vko-pari synnytyksen jälkeen se onkin ihan ok?
Joo sain itsekin viime syksynä kolmen sivun verran paskaa niskaani kun erehdyin jossain ketjussa sanomaan että ihana päästä baariin tuulettumaan kun oon ollut vauvan kanssa melkein 4 kk kotona :whistle: olin kuulemma säälittävä ja itsekeskeinen paska, ja melkein alkoholisti, kun olen ollut vasta vuoden juomatta ja nyt jo pitää vauva hylätä viinan takia yms... :xmas:

Jaah, mitähän järkyttävää tässä(kin) nyt oli?
Lapsi oli isänsä kanssa, eli varmaan ihan hyvässä hoidossa. Äiti ryyppäsi.
Mitä pienempi vauva, sen helpompihan äidillä on olla poissa hänen luotaan koska vauva nukkuu niin paljon, ei tajua että äiti lähtee jne.

Itse en tosin olisi jaksanut noin pian synnytyksestä bailata eikä tullut mieleenkään pitkään aikaan, mutta en mä kyllä näe tätä Milannan tyyliä varsinaisesti vauvaa vahingoittavana.

• Tykkää
Reactions: erinys ja moona81
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25986916]Kuinka moni muu palstamamma raahaa miespuolisia ryyppykavereita kotiin miehen ja lasten nähtäväksi :D ? Go Venakko Go.[/QUOTE]

Minä:D, kaikki pitää mun miehelle kestää:D

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25987024:
se kaverien löytäminen oli sitten vanhoja tai nuoria on helppoa. ihmisiä ilmainen viina houkuttaa
ei muuten kiinnostanut viina, kun mä melkein kurkusta alas sen heille tunkenut:D kun heillä aamulla työt

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä