En juo enää puoli vuotta ainakin. Olen kuulema pervo, mies sanoi aamulla:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
Kun eilen kutsuin kylään kuulema 2kympisiä poikia :LOL:. Mies kysyi aamulla että olenko erehtynyt sukupuoleen, kun se luuli että kutsun nais kavereita, mutta kävi toisinpäin, kutsuin vain miehiä:D. No se vaan naura ja kutsu mua pervoks ja oma mies ei enää kiinnosta...
Sitten mä heitin vitsinä että, eikö me eletään niin kuin pitkässä parisuhteessa kuulu elää:D, mies hoita lapsia, vaimo juo, kutsu miehiä ja aamulla valita krapulasta:D...Hyi että alkoholi on pahaa, en kyllä taas kauan enää juo, krapulasta ei ole kiva kärsiä, liika on liika

Venakko Milanna
[QUOTE="niinpä";25986055]No oliko kivaa parikymppisten kanssa? Eikös ne oo enemmänkin sun ikäluokkaa, mitäs pervoa niissä on?[/QUOTE]

no ne on 19-21vuotiat:LOL: itte olen 27. Ei ollut kyllä kiva, aika nolo olo, kun puhuin heille niin paljon pa**a että voi voi, heillä varma korvat meni tukkoon

Venakko Milanna
[QUOTE="jopo";25986085]Myötähäpeän sun puolesta.
Tais olla kiire ryyppäämään, kun eihän vauva ole kuin muutaman viikon ikäinen?[/QUOTE]

no en kyllä enää kauan juo. Toi oikeasti meni käsistä koko touhu, en itsekään halunnut, mutta yks ajatelin vaan sitten juoda ja sitten se alkoi ja kun ei kauan juo niin päähään menee heti ja pää sekaisin, typerä

Venakko Milanna
[QUOTE="niinpä";25986132]hmm..miehesi lasten kavereita tais olla? Ei hyvää päivää, ei mee sullakaan kyllä hyvin :)!![/QUOTE]

no ei ne ole kyllä lasten kavereita

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä