En juo enää puoli vuotta ainakin. Olen kuulema pervo, mies sanoi aamulla:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"just"
Itse en olisi kyllä edes kyennyt ryyppäämään tossa vaiheessa! Jälkivuotoa oli ja muutenkin olo vielä turvonnut. Eikä olis tehnyt edes mieli juoda. Äiti yleensä luonnollisesti on hyvin kiintynyt vauvaansa. Kyllä se aika tulee aikanaan taas, että voi juoda ja mennä. Pikkuvauva-aika on niin lyhyt. Miten voit jättää noin pienen huomiotta ja vielä suunnitella jotain Meksikon matkaa?

"Vipe"
Hitto kun jäin tämän show:n koukkuun 1,5 kk sitten kun influenssassa oli aikaa roikkua täällä. Ajattelin, että irtaudun sitten kun lapsi on saatu maailmaan, mutta täällä käyn jatkuvasti kurkkimassa ja hakemassa ehdoin tahdoin etovaa oloa. Missä on vieroitusryhmä Venakko Milanna show:lle?

rietas
[QUOTE="...";25994301]ajatus siitä etoi mua ainakin tuossa vaiheessa vauvan syntymää. Lopulta kun vauva oli yli kuukauden ikäinen niin suostuin lähtemään.

en usko et teki kuitenkaan yhtään hyvää vauvan kuunnella jotain kännistä örinää ja outoa rytmiä

on varmasti aistinut isän hoitajana joka ei ole äiti,

Kivahan se on varmaan siteet perseessä raskauskilojen kanssa muutenkin yrittää pitää hauskaa [/QUOTE]

Sinua etoi, Milannaa ei. Minua olisi etonut vielä vauvan ollessa puolivuotias, mutten ala paheksumaan sinua, sillä minusta se on ihan hölmöä ja turhaa.

Entäpä jos koti on todellakin sellainen, ettei alakerran äänet kantaudu lastenhuoneisiin? Meillä kuuluisi, mutta ei varmasti joka talossa.

Mitäs vikaa isässä on hoitajana? Kuinka muuten sen vauvan ja isän välille voi muodostua sidettä, kuin että isäkin saa vauvaa hoitaa?

Eikä kaikkia ahdista ne jälkivuodot ja raskauskilot samoin, kuin sinua.

Koittakaa nyt hyvät ihmiset muistaa, että olemme yksilöitä. Mutta jos joku tekee asiat eri tavalla, onko se oikeasti syy paheksua ja haukkua häntä? Kun tässä(kään) tapauksessa ei ole tapahtunut mitään paheksuttavaa. Pääasia eli lapset ovat olleet turvallisesti selvän aikuisen, oman isän, hoidettavana.

"mmmm"
[QUOTE="vieras";25994416]Kerrotko vielä että mistä syystä[/QUOTE]

no ei kai lasten seurassa saisi ryypätä (oletan että lapset samassa asunnossa). en ole toi tekijä.

"vieras"
[QUOTE="mmmm";25994450]no ei kai lasten seurassa saisi ryypätä (oletan että lapset samassa asunnossa). en ole toi tekijä.[/QUOTE]

No esimerkiksi meillä on kolme kerrosta: lastenhuone ylimmässä ja kellarikerroksessa saunatilat + takkahuone. Jos mun mies ottaa veljensä kanssa kaljaa siellä takkahuoneessa, niin onko naapuri oikeutettu tekemään ls-ilmoituksen kun minä olen lasten kanssa ylimmässä kerroksessa?

joo mutta
Tulee väkisinkin mieleen, että vauva ei äitiä kiinnosta jos jo tossa vaiheessa pitää vetää lärvit! Yleensä hormonit pitävät äidin kiinni vauvassa. Ekat viikot ja kuukaudet ovat ratkaisevia varhaisen kiintymyksen kehittymiselle.

"..."
Mitäs vikaa isässä on hoitajana? Kuinka muuten sen vauvan ja isän välille voi muodostua sidettä, kuin että isäkin saa vauvaa hoitaa?

Eikä kaikkia ahdista ne jälkivuodot ja raskauskilot samoin, kuin sinua.
.
Sanoinkos että siinä on mitään vikaa? Jätinhän itsekin reilu kuukauden ikäisen vauvan isälle (olisko ollut 6 viikkoinen, en enää muista edes mutta todella pieni oli mielestäni!)
Sillon vauva jäi ekaa kertaa isälleen yöksikin asti hoitoon. Hirvitti aivan törkeästi ja 2 viikkoista en todellakaan olisi voinut jättää isälleen !

Mua ei kylläkään ahdistanu jälkivuodot, kun annoin itseni rauhassa toipua synnytyksestä ja jälkivuotoilin ja läskeilin kotona monta viikkoa :) sen sijaan mua ois ahdistanu koko oma itseni tuollaisessa tilanteessa. Ja vauva nukkuu yläkerrassa... ei ..ei..ei...

Olkoot vaikka kuinka äänieristettyä, mutta pakko sieltä on jotain ääntä kantautua ja vauva varmasti aistinut että nyt on taas aivan omituinen elämänrytmi, että aijaa nyt se äiti ei nukukkaan tässä vaan ihmiset räkättää jossain alakerrassa...

:/

"vieras"
[QUOTE="mmmm";25994450]no ei kai lasten seurassa saisi ryypätä (oletan että lapset samassa asunnossa). en ole toi tekijä.[/QUOTE]

Isä ilmeisesti ollut lasten kanssa yläkerrassa, Milanna toisaalla, alakerrassa. Joten ongelma oli mikä? Ai niin, se kun he olivat samassa asunnossa? No jee.....

rietas

No eikös ne lapset olleet ihan toisaalla talossa, eivät samassa tilassa, ja nukkumassa?

Mitenkäs, pitäisikö tehdä ls-ilmo vanhemmista, jotka menevät lapsineen ravintolaan syömään ja viereisessä pöydässä ottavat vähän reilummasti aperitiiveja ja ruokaviiniä..?

tuosta
Tuosta lapsesta kasvaa varmasti turvaton. Ei pelkästään tämän perusteella vaan sen perusteella, että äiti tulee hylkäämään lapsensa pitkäksi aikaa ulkomaan matkan takia. Se ei voi olla elämän ja kuoleman kysymys. Noin vakavien asioiden edessä oleva ihminen ei bailaa kuin viimeistä päivää nuorten kundien kanssa.

LS ilmo lähti täältäkin, veikkaan, että parin kuulauden päästä venakon lapsi pääsee parempaan perheeseen.
Ai montako meinaat tehdä? Muistuttaisin taas kerran säännöstä tällä saitilla: vain yksi nimimerkki per ketju.

Ja herranen aika ihmiset, rauhottukaa. Tehkää niitä ilmoja niistä ihan oikeista tapauksista, älkää kuormittako tällaisilla lastensuojelua.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä