En juo enää puoli vuotta ainakin. Olen kuulema pervo, mies sanoi aamulla:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
on teillä liikaiset ajatukset:O

kyllä se avaasi mulle pullon, so what ja itse mä tuttuja kutsunut, ei jumalauta taas tää palsta
HALOO: itsehän täällä kirjoitat että miehesi on sanonut sinua pervoksi kun bailasit nuorten miesten kanssa. Kenellä ne likaiset ajatukset on? Itse tänne suollat kyseenalaista informaatiota päivästä toiseen, varmaan ihailua toivot ja sitä, että me muut pyörisimme täällä kateudesta vihreenä kun ryyppäät tenat housuissa kotonasi teinipoikien kanssa ja miehesi ihailee vierestä.

Kuten sanottu itsekin olen pitänyt sinun ikäisenä (lapsettomana) hauskaa ja pidän edelleen sopivassa määrin. Kotiini jossa lapseni ovat, en kuitenkaan ryyppäjäisiä järjestä, etenkään sellaisia joissa minun kuvattaisiin pervoilleen nuorten miesten kanssa...

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25992507]HALOO: itsehän täällä kirjoitat että miehesi on sanonut sinua pervoksi kun bailasit nuorten miesten kanssa. Kenellä ne likaiset ajatukset on? Itse tänne suollat kyseenalaista informaatiota päivästä toiseen, varmaan ihailua toivot ja sitä, että me muut pyörisimme täällä kateudesta vihreenä kun ryyppäät tenat housuissa kotonasi teinipoikien kanssa ja miehesi ihailee vierestä.

Kuten sanottu itsekin olen pitänyt sinun ikäisenä (lapsettomana) hauskaa ja pidän edelleen sopivassa määrin. Kotiini jossa lapseni ovat, en kuitenkaan ryyppäjäisiä järjestä, etenkään sellaisia joissa minun kuvattaisiin pervoilleen nuorten miesten kanssa...[/QUOTE]

ei että mitä tosikkoja täällä :LOL:

luuletko että mun mies oikein haukkui mua:D, se pervo kun oli vitsinä heitettynä:D

"vieras"
ei että mitä tosikkoja täällä :LOL:

luuletko että mun mies oikein haukkui mua:D, se pervo kun oli vitsinä heitettynä:D
:LOL: vaan itsellesi, en ajatellutkaan heiton olevan totista totta, mutta ei kai tuollaista heitetä ellet sinä ole niiden poikien kanssa jotenkin provosoivasti käyttäytynyt... mitä pervovitsiä sitä tarvitsee heittää jos olet istunut sohvalla ja keskustellut poikien kanssa sivistyneesti?

Venakko Milanna
[QUOTE="utelias";25992548]siksikö haluat sen turvahälyttimen et saat ryypätä?[/QUOTE]

ei, enkä ajo juhlia paljon, ei vaan kiinnosta niin paljon enää

"Vieras"
Ei voi noin paljon muita ahdistaa, jos isä hoitaa lasta sillä välin, kun äiti ottaa vähän punaviiniä tuttujen kanssa... Voi hyvää päivää tätä palstaa. Onko nämä muut mammat vaan niin kurkkua myöten kateellisia siitä, kun heidän miehensä eivät avaa vaimolleen punaviiniä, kehota istumaan iltaa ja hoida sillä välin vauvaa yläkerrassa? Vauvalle ei käynyt kuinkaan, piste. Eikä miehelle, eikä rouvalle ja tuskin kävi myöskään muulle seurueelle. Ainoat, keitä tämä tapahtuma satuttaa niin kovin, ovat nämä palstamammat.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";25992874]Ei voi noin paljon muita ahdistaa, jos isä hoitaa lasta sillä välin, kun äiti ottaa vähän punaviiniä tuttujen kanssa... Voi hyvää päivää tätä palstaa. Onko nämä muut mammat vaan niin kurkkua myöten kateellisia siitä, kun heidän miehensä eivät avaa vaimolleen punaviiniä, kehota istumaan iltaa ja hoida sillä välin vauvaa yläkerrassa? Vauvalle ei käynyt kuinkaan, piste. Eikä miehelle, eikä rouvalle ja tuskin kävi myöskään muulle seurueelle. Ainoat, keitä tämä tapahtuma satuttaa niin kovin, ovat nämä palstamammat.[/QUOTE]

Onko kakka hyvää, kuin noin ilomielin nuolesket?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25992798]Hiukan alkaa vaikuttaa et pyörität hämärä bisnestä, nuoria miehiä iltasin (ostamassa jotain?!) matka Meksikoon ja rahaa on kuin roskaa...[/QUOTE]

:LOL:

no olen jo tottunut tähään että olen salakuljettaja ja huumediilleri ja vaikka mitä, mutta hakekaa tekin palstan ulkopuolinen elämää, ehkä teilläkin on tuttuja kenen kaa voi bailata:O

"vieras"

no olen jo tottunut tähään että olen salakuljettaja ja huumediilleri ja vaikka mitä, mutta hakekaa tekin palstan ulkopuolinen elämää, ehkä teilläkin on tuttuja kenen kaa voi bailata:O
Ei niillä ole tuttuja, eikä auta vaikka olisikin, kun mies menee omien kavereiden kanssa joka viikonloppu baareihin ja mammat jää kotiin lasten kanssa itkemään kurjaa elämäänsä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25992950]Ei niillä ole tuttuja, eikä auta vaikka olisikin, kun mies menee omien kavereiden kanssa joka viikonloppu baareihin ja mammat jää kotiin lasten kanssa itkemään kurjaa elämäänsä.[/QUOTE]

Kerrotko nyt omasta elämästäsi? Voimahali!

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25992950]Ei niillä ole tuttuja, eikä auta vaikka olisikin, kun mies menee omien kavereiden kanssa joka viikonloppu baareihin ja mammat jää kotiin lasten kanssa itkemään kurjaa elämäänsä.[/QUOTE]

:) näköjään

"vieras"

Kyllä se on niin, että SULLA ei ole palstan ulkopuolista elämää. Lukuisia aloituksia pitkin päivää. Miten sä ehdit lapsiasi edes hoitaa? Olet kyllä omituisin ihminen (vaikka en oikeasti tunne) jonka tiedän. Toivon, että olet oikeasti provo sillä kirjoitustesi perusteella et vaikuta tasapainoiselta ihmiseltä.

"..."
Huh huh, vauva on jotain 2 viikkonen ? ja äiti vetää perseet ja kutsuu vieraita nuoria miehiä kotiinsa. Siihenkö samaan kotiin missä lapset yrittävät nukkua? Ja pieni vauva yrittää tutustua omiin vanhempiinsa ja ympäristöön johon aivan vähän aikaa sitten putkahti?

Niin surullista luettavaa...

"..."
[QUOTE="Vieras";25992874]Ei voi noin paljon muita ahdistaa, jos isä hoitaa lasta sillä välin, kun äiti ottaa vähän punaviiniä tuttujen kanssa... Voi hyvää päivää tätä palstaa. Onko nämä muut mammat vaan niin kurkkua myöten kateellisia siitä, kun heidän miehensä eivät avaa vaimolleen punaviiniä, kehota istumaan iltaa ja hoida sillä välin vauvaa yläkerrassa? Vauvalle ei käynyt kuinkaan, piste. Eikä miehelle, eikä rouvalle ja tuskin kävi myöskään muulle seurueelle. Ainoat, keitä tämä tapahtuma satuttaa niin kovin, ovat nämä palstamammat.[/QUOTE]

En ole kurkkua myöten kateellinen. Koska oma mieheni kehotti myös mun ottamaan siideriä ja menemään siskoni kanssa baariin, mutta päätin itse toisin koska ajatus siitä etoi mua ainakin tuossa vaiheessa vauvan syntymää. Lopulta kun vauva oli yli kuukauden ikäinen niin suostuin lähtemään.
Musta on vaan niin surullista lukee tällasta, toi vauvahan on ihan riippuvainen äidistä ja muutenkin kun on vastasyntynyt niin perhe tutustuu toisiinsa. Vaikkei kuinkaan käynytkään, mut en usko et teki kuitenkaan yhtään hyvää vauvan kuunnella jotain kännistä örinää ja outoa rytmiä että ihmiset räkättää toisessa huoneessa yötä myöten. Kenties viinan hajukin haissut koko kämpässä. Ja on varmasti aistinut isän hoitajana joka ei ole äiti, ei ole se ihminen jonka mahassa hän on hetki sitten ollut, vaan nyt sen känninen ääni kantautuu jostain kauempaa.

Kivahan se on varmaan siteet perseessä raskauskilojen kanssa muutenkin yrittää pitää hauskaa ja kutsua jotain teinejä kämpän täyteen.

Mä tein ton sitten baarissa kun vauva oli reilusti yli kuukausen ikäinen, kun olin ilman sidettä ja oikeesti hyvännäkönen, juttelin ihmisille ja pidin hauskaa. En suinkaan 2-3viikkoisen vauvan kotona.

Venakko Milanna
[QUOTE="...";25994238]Huh huh, vauva on jotain 2 viikkonen ? ja äiti vetää perseet ja kutsuu vieraita nuoria miehiä kotiinsa. Siihenkö samaan kotiin missä lapset yrittävät nukkua? Ja pieni vauva yrittää tutustua omiin vanhempiinsa ja ympäristöön johon aivan vähän aikaa sitten putkahti?

Niin surullista luettavaa...[/QUOTE] mä join vain 1pullon viinia ja shampanja jonkin verran:whistle:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä