[QUOTE="Vieras";25992874]Ei voi noin paljon muita ahdistaa, jos isä hoitaa lasta sillä välin, kun äiti ottaa vähän punaviiniä tuttujen kanssa... Voi hyvää päivää tätä palstaa. Onko nämä muut mammat vaan niin kurkkua myöten kateellisia siitä, kun heidän miehensä eivät avaa vaimolleen punaviiniä, kehota istumaan iltaa ja hoida sillä välin vauvaa yläkerrassa? Vauvalle ei käynyt kuinkaan, piste. Eikä miehelle, eikä rouvalle ja tuskin kävi myöskään muulle seurueelle. Ainoat, keitä tämä tapahtuma satuttaa niin kovin, ovat nämä palstamammat.[/QUOTE]
En ole kurkkua myöten kateellinen. Koska oma mieheni kehotti myös mun ottamaan siideriä ja menemään siskoni kanssa baariin, mutta päätin itse toisin koska ajatus siitä etoi mua ainakin tuossa vaiheessa vauvan syntymää. Lopulta kun vauva oli yli kuukauden ikäinen niin suostuin lähtemään.
Musta on vaan niin surullista lukee tällasta, toi vauvahan on ihan riippuvainen äidistä ja muutenkin kun on vastasyntynyt niin perhe tutustuu toisiinsa. Vaikkei kuinkaan käynytkään, mut en usko et teki kuitenkaan yhtään hyvää vauvan kuunnella jotain kännistä örinää ja outoa rytmiä että ihmiset räkättää toisessa huoneessa yötä myöten. Kenties viinan hajukin haissut koko kämpässä. Ja on varmasti aistinut isän hoitajana joka ei ole äiti, ei ole se ihminen jonka mahassa hän on hetki sitten ollut, vaan nyt sen känninen ääni kantautuu jostain kauempaa.
Kivahan se on varmaan siteet perseessä raskauskilojen kanssa muutenkin yrittää pitää hauskaa ja kutsua jotain teinejä kämpän täyteen.
Mä tein ton sitten baarissa kun vauva oli reilusti yli kuukausen ikäinen, kun olin ilman sidettä ja oikeesti hyvännäkönen, juttelin ihmisille ja pidin hauskaa. En suinkaan 2-3viikkoisen vauvan kotona.