Venakko Milanna
no hän tykkää mun tyylistänoh, kaipa se sun miehes joskus löytää jonkin kivan ja käytöstavat tuntevan naisen.
no hän tykkää mun tyylistänoh, kaipa se sun miehes joskus löytää jonkin kivan ja käytöstavat tuntevan naisen.
ei todellakaan oo paljon.mullakin on monta 10v nuorempaa frendiä.Siis mitä hittoa?! 6 vuotta nuorempia, onko se paljon?! Mä oon luullut että ihmisillä voi olla minkäikäisiä ystäviä vaan. Lähempänä noi on ap:n ikää ku ap:n mies.
Virolainen, eli käytännössä aikalailla sama asia.Aloittaja venäläinen.
27-19 ei ole 6.Siis mitä hittoa?! 6 vuotta nuorempia, onko se paljon?! Mä oon luullut että ihmisillä voi olla minkäikäisiä ystäviä vaan. Lähempänä noi on ap:n ikää ku ap:n mies.
Tää on hyvä!On ilo lukea näitä Milannan aloituksia ja niitä seuraavia kommentteja.Taitaa Milanna olla huippuluokan humoristi, ja itse nauraa kaikille äidinmaidontuoksuisten
lastensuojelioiden ja huippukasvattajien jeesusteluille. Nämä jeesustelijat kun eivät anna esikoisiaan edes lastenhuoneen yläsängyssä nukkua kuin kypärä päässä.
Nämä viisastelijat ja kaikkitietävät pyhät mariat järkyttyvät kaikesta, joka vähänkin poikkeaa heidän ajatuksistaan. Mikä mahtaisi järkytys sitten olla, kun oma mies yllättää ja kömpii viereen ehdottelemaan sopimattomia?
Jatka Milanna vaan ja sohaise ja järkytä!!!
meillä onneksi sen verran iso talo, ettei kuulu mitään yläkertaan jos alakerrassa on biiletMun mielestä on kummallista, et äiti pitää ryyppäjäiset kotona, talossa missä lapsia. Vaikka heillä olikin isä siellä niin silti ei mielestäni juopottelu ja lapset kuulu yhteen.
Ja on sekin ällöä, kun vauva vielä niin pieni ja silti äidin pakko vetää pää täyteen.
Eikä sit toistamaan päin...mahtoi vauva kauankin huutaa nälkäänsä yöllä....meillä onneksi sen verran iso talo, ettei kuulu mitään yläkertaan jos alakerrassa on biilet
Jäkä jäkä.19-21 oli iät ja aivan sama onko ikäeroa 6 vai 8 vuotta, vähän se silti on. Enkä ole tiennyt sitäkään että ystävien/kavereiden kriteeri on se että ovat samassa elämäntilanteessa. Ole sinä rajoittunut ystäviesi suhteen mutta älä kuvittele että se on normaalia.
Otitko etukäteen pulloon, vai alkoiko mies pakottaa ryyppäämään ihan yllättäin?niinpä
en juo vodkaOnks se sit nii, et ihan oikeesti venäläiset vetää vodkaa ihan solkenaan?
Ai, nyt mää ihan petyin. Näin mielessäni iloisenkirjanvan pöytäliinan, eriparisia kristallilaseja ja kirkasta votkaa, ja iloisen äänekkään tunnelman.en juo vodka