En juo enää puoli vuotta ainakin. Olen kuulema pervo, mies sanoi aamulla:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Näköjään.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis näinkö?;25986210:
Siis...ihan vaan kertaan:
Sulla on kotona muutaman viikon ikäinen vauva. Sulla alapää kipeä, turvotukset, maitoa valuu kokoajan, jälkivuoto ja ihan helvetilliset peräpukamat. Ratkaisu: ryypätä parikymppisten poikien kanssa ?? :O
Aloittajan ongelmanratkaisukyky kun on ennenkin osoittautunut vähintäänkin kyseenalaiseksi.

"niinpä"
Mua nää ei ärsytä ollenkaan. Pelkästään hauskaa seurata ja odottelen mielenkiinnolla seuraavia ryyppäjäisiä :). Vähän kyllä säälinsekaisin tuntein näitä lueskelen..

Näköjään.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis näinkö?;25986210:
Siis...ihan vaan kertaan:
Sulla on kotona muutaman viikon ikäinen vauva. Sulla alapää kipeä, turvotukset, maitoa valuu kokoajan, jälkivuoto ja ihan helvetilliset peräpukamat. Ratkaisu: ryypätä parikymppisten poikien kanssa ?? :O
Aloittajan ongelmanratkaisukyky kun on ennenkin osoittautunut vähintäänkin kyseenalaiseksi.

Venakko Milanna
[QUOTE="niinpä";25986243]Mua nää ei ärsytä ollenkaan. Pelkästään hauskaa seurata ja odottelen mielenkiinnolla seuraavia ryyppäjäisiä :). Vähän kyllä säälinsekaisin tuntein näitä lueskelen..[/QUOTE]

no sitten pitää kauan odottaa:D kun en vitsi juoda aika pitkää aika. Se on vaan niin typerä, eikä hirveästi kiinnosta enää, ymmärsin sen eilen, ettei mitään järkee oo juomisessa, ei enää mun juttu oo. Ennen tykkäsin bailata, nyt jopa ärsytys nouse kun teen sen

Silja.S
Tämä taisi olla ensimmäinen Venakon aloitus, jonka olen lukenut. En edelleenkään ymmärrä miksi ihmiset provosoituvat näistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei se ole meiltä pois.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
jos joku muu kuin ap ilmoittaa menneensä baariin ( ei siis juo kotona ) pienen vauvan jäädessä kotiin,se on paheksuttavaa toimintaa joidenkin mielestä,mutta ap:n ryypätessä vko-pari synnytyksen jälkeen se onkin ihan ok?

• Tykkää
Reactions: Katylina
Silja.S
jos joku muu kuin ap ilmoittaa menneensä baariin ( ei siis juo kotona ) pienen vauvan jäädessä kotiin,se on paheksuttavaa toimintaa joidenkin mielestä,mutta ap:n ryypätessä vko-pari synnytyksen jälkeen se onkin ihan ok?
Kuten sanottu, ei se ole meiltä pois. Mitäpä me sille voisimme, miksi siis provosoitua. Jos Venakko tekee jotain laitonta, tehkää rikosilmoitus. Turhaan ärsyyntyä, kun voi jättää lukematta.

Silja.S
[QUOTE="pentu";25986293]Jos et ole lukenut,mistä tiedät että ihmiset provosoituvat näistä?[/QUOTE]

Olen lukenut monen monta ketjua, jossa kysellään esimerkiksi mikä Venakossa on ärsyttävintä jne. Niitä olen lukenut ja miettinyt, mikä ihme on tämä tyyppi, joka saa naiset noin hyökkäysasemiin.

Lex
Mun mielestä pienen vauvan ihanteellisin paikka on kotonaan oman vanhempansa kanssa. Mä en näe silti yhtään hyvää syytä siihen, miksi molempien vanhempien on välttämätöntä istua tuijottamassa vauvaa samanaikaisesti.

Ei aivan sama mulle, kuka käy baarissa ta vaikka viereisessä huoneessa juomassa itsensä känniin. Lapselle sillä asialla ei ole eroa, olkoon sitten 2 viikkoa, kuukautta tai vuotta vanha.

puolesta
No, jos on n.vuoden juomatta niin sitä ei tartte kauheesti "ryypätä" tullakseen hilpeään hiprakkaan. Joten jos Milana on ottanut iloiset kalsarikännit turvallisesti kotona niin voi kamala? Veikkaisin että netissä on parikymppisiä pojuja jututtanut

Itse olen ollut juomatta ööö..kauan ja lasi viiniä aiheuttaa jo poskien punotusta ja kaksi lasillista tuntuu jo nupissa

mun pitää löytää uus trolli. sellai joka on oikeesti hauska ja kiva.

mulla on ikävä niitä aikoja ketjuissa, kun joku putki oli rikki Ap:n talossa ja soitteli putkarille jne.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä