K
kysyjä
Vieras
Emilyn,miksi olet niin kovin luomusynnytyksen puolesta,vaikka et itse synnyttänyt luomuna?Haluaisitko joskus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mulle on ihan sama miten luomusynnytys määritellään, omassani otin tunnin ajan ilokaasua ja se oli huono juttu eli parin kuukauden päästä jätän senkin ottamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mulle on ihan sama miten luomusynnytys määritellään, omassani otin tunnin ajan ilokaasua ja se oli huono juttu eli parin kuukauden päästä jätän senkin ottamatta.
Mutta sultahan puhkaistiin kalvot,ei sekään kuuluu luomuun...ei mitkään toimenpiteet...
Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:Tuota,,mikään pakko ei ole laitattaa sitä anturia päähän. 3raskaudessa en antanut ronklia yhtään ylimääräistä krt alapäätä. Sen kyllä tietää, jos alkaa lapsi heikkenemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mulle on ihan sama miten luomusynnytys määritellään, omassani otin tunnin ajan ilokaasua ja se oli huono juttu eli parin kuukauden päästä jätän senkin ottamatta.
Mutta sultahan puhkaistiin kalvot,ei sekään kuuluu luomuun...ei mitkään toimenpiteet...
Puhkaistiin kun "piti" laittaa sydänanturi vauvan päähän ja siitä alkoi sitten ponnistaminen. Eli oli se kuitenkin melkoisen luomua lähes loppuun asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:Tuota,,mikään pakko ei ole laitattaa sitä anturia päähän. 3raskaudessa en antanut ronklia yhtään ylimääräistä krt alapäätä. Sen kyllä tietää, jos alkaa lapsi heikkenemään.
Mistä sen tietää, jos lapsen vointia ei seurata millään antureilla...?
Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:Tuota,,mikään pakko ei ole laitattaa sitä anturia päähän. 3raskaudessa en antanut ronklia yhtään ylimääräistä krt alapäätä. Sen kyllä tietää, jos alkaa lapsi heikkenemään.
Mistä sen tietää, jos lapsen vointia ei seurata millään antureilla...?
Kyllähän mahan päältä mitataan sykkeet, myös ultraa voidaan käyttää. Mutta tosiaan, mulla ei ole ollut riskiraskaus ja mikään raskauksista ei ole pitkittynyt, tai siis synnytys. Tiedän monia, jotka ovat kans kieltäneet ropeltamasta alapäätä ja näin kans, antureita ei ole laitettu, ellei kalvot ole puhkaistu. Jos aletaan epäillä jotain vikaa synnytyksessä, niin silloin siitä myös sanotaan synnyttäjälle.
Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:Mulla sattui kans 3.raskaudessa, että vauva 'hyppi' koko aika ees taas. Mutta aina kuitenkin löydettiin ne. Mutta on hyvä, jos ei äiti ole varma, niin aina silloin pitää tehdä kaikki, että selviää vauvan olo.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Hei mikä hitto sitä emilyniä vastaan taas kaikilla on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis hmm, onko Emilyn siis sitä mieltä että luomua on jos äiti ei saa kivunlievitystä? Eli aiotko seuraavassa synnytyksessä kiillottaa kruunuasi sillä ettet itse saa lievitystä, vai ihan jättää lapsen voinninkin seuraamatta anturein? Mikä tää luomuinnostus nyt on, miksi kukaan haluaa jättää vauvan sykkeet seuraamatta kun sellaiseen mahdollisuus on? Mikä tässä on nyt tärkeintä, se että saa sanoa että luomusynnytys? Se, että "kärsit, kärsit niin kirkkaamman kruunun saat" vai mikä ihme?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis hmm, onko Emilyn siis sitä mieltä että luomua on jos äiti ei saa kivunlievitystä? Eli aiotko seuraavassa synnytyksessä kiillottaa kruunuasi sillä ettet itse saa lievitystä, vai ihan jättää lapsen voinninkin seuraamatta anturein? Mikä tää luomuinnostus nyt on, miksi kukaan haluaa jättää vauvan sykkeet seuraamatta kun sellaiseen mahdollisuus on? Mikä tässä on nyt tärkeintä, se että saa sanoa että luomusynnytys? Se, että "kärsit, kärsit niin kirkkaamman kruunun saat" vai mikä ihme?
Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:Tuota,,mikään pakko ei ole laitattaa sitä anturia päähän. 3raskaudessa en antanut ronklia yhtään ylimääräistä krt alapäätä. Sen kyllä tietää, jos alkaa lapsi heikkenemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:EMILYN, kuinka sulla vaikutti se ilokaasu? Mä otin sitä vain muutaman kerran, koska en tykännyt siitä olosta minkä se aiheutti. Tuli sellainen olo kuin olisin ollut kännissä ja siinä tilanteessa halusin olla mahdollisimman selväjärkinen.