Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:Voi ei....
Kaks lasta oon jo sektiolla "synnyttänyt" ja jos joskus kolmas tulee, niin sekin tulee sektiolla...
Kyllä ne varmaan kärsii ihan hirveesti siitä, kun eivät ole luomuna syntyneet alakautta...
mä tässä mietin kun luin näitä synnytysjuttuja.....oliskohan mahdollista kaksi sektioo takana jos tekisin kolmannen synnyttää luomusti niin sais edes yhden normaalin lapsen maailmaan![]()
Höh, miksi pitää alkaa tollaiseksi..
Ninalla on yleisestikkin ottaen hienot periaatteet mitkä vaan tuntuu nyppivän toisia melkoisesti.
Silloin onkin tosi helppo tahallaan väärin ymmärtää kaikki mitä sanotaan.
Jos lapsen kannalta on parempi vaihtoehto sektio niin mä ymmärrän sen tosi hyvin.
jos vaan äidin kivun kestämisen ym kannalta niin sitä mä en tajua.
Mä teen kaikkeni lasten eteen ja noi puudutukset vaan on asia mitä ei mun mielestäni ole koskaan tarpeeksi tutkittu ja mä koen ne haitaksi sekä synnytystä ajatellen että lasta ajatellen.
Mä olen täysin valmis kestämään vaikka minkä kivun sen tiedn avulla et teen kaikkeni et lapsi syntyy maailmaan ilman mitään haittatekijöitä kuten synnytyksen pitkittymistä tai mahdollisia haittavaikutuksia johtuen puudutuksista joita otetaan omaa oloa helpottaakseen.
En haluis tuomita ketään valinnoista mut miksi ihmeessä pitää joukolla aina käydä Ninan kimppuun hänen valinnoistaa?
musta on hienoa et joku suoraan puhuu asioista ja koittaa sillä saada muutoksiakin ehkä aikaan.
häh! mutta näin mä oikeasti olen ajatellut!!!
kysyin viälä lääkäriltä kun sain ajan toisen lapsen sektioon onko kolmas automaattisesti sektio niin sain vastauksen ei välttämättä,,
löysin netistä samalta lääkäriltä kirjoituksen että kolmannen voisi synnyttää riippuu paljon kohdun paksuudesta yms
tuo oli huumorilla kirjoitettu ,mutta kaikkihan täällä otetaan vattuiluna
AIka monesti täällä on takajaloillaan..
Ei toi ollut niinkään ketään tiettyä kohtaan toi kirjoitus, vaan yleisesti asennetta ninaa kohtaan. Siis ei ollut tarkoitus tehdä siitä sipuli dissaa neiti hulinaa juttua, kuhan siitä lainasin kun pisti silmään
Sori jos tuli olo et sut ois väärinymmärretty.