Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja outo emilyn ja ihan ite itsestään sellasen kuvan antanu:Toivoa sopii ett emilyn kertoo parin kuukauden päästä ihka oikean luomusynnytyksensä (eikä vaan keksis sitä, kun onkin JOUTUNUT ottamaan kivunlievitystä ym). Ilmeisen helppo synnytys on emilynillä ollu, kun kerran mainitsi, ett synnytystuskat ja -kivut on yli arvostettuja ja ylipuhuttuja juttuja...........![]()
no mä tulin kyllä siihen tulokseen että synnytyskivut on ylipuhuttuja juttuja... Mutta se on vaan mun mielipide, meistä jokainenhan kokee kivun eri tavalla.
ei mullakaan synnytys ollut niin kamala kuin olin kuvitellut, mut kipua ei voi verrata. mä uskon että mun kaverilla oli ihan helvetinmoiset tuskat kun synnytyskanava oli liian ahdas. loppupeleissä se repesi tosi pahoin. kipu on niin yksilökohtaista, toiseen sattuu toinen, toiseen toinen ja vielä eri asteilla.
ihan samaa mieltä kuin nöppönen. Ja tosiaan 2 synnytystä jotka kummatkin oli täysin erilaisia.