?
**
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Juuri:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:mie oon pakon edessä koittanut tota ilman mitään kivunlievitys synnytys juttua... ja ens kerralla otan kaikki mahdolliset mitä saan.. mieluiten tuplana![]()
Eli sä et anna itselles edes sitä mahdollisuutta kokeilla tavallista synnytystä? Just toi asenne on mun mielestä surullinenJo etukäteen päätetään, että mä en osaa enkä pysty.
siis mie olen jo sitä koittanut, oli yhtä helvettiä.. synnytys eteni liian nopeasti ja se muuten sattui.. joten kun kerran kokemusta tästä omaan niin todellakin haluan kipulääkettä.. ja edellisellä kerralla mie kyl kestin suht pitkään.. sairaalassa ehdin olemaan sen 1,5 tuntia.. ponnistus vaihe alkoi ennenkuin anestesia lääkäri ehti tulla.. traumat jäi synnytyksestä.. tosin ehkä enemmänkin komplikaatioiden vuoksi.. mutta miski siis haluaisin kokeillas itä uudelleen...?
mitä mä todistaisin sillä kenellekkään? oisinko parempi äiti, parempi synnyttäjä?
Tiesitkö sä, että samalla äidillä voi olla erilaisia synnytyksiä?
Niin voi. Siksipä näiden luomuäitien ei kannattaisi kovin huudella kivunlievitystä vastaan, kun saattaa se kivulias synnytys osua joskus omalle kohdallekin. Jos olisin ilkeä, sanoisin että toivottavasti osuu.
ja lääkemammojen ei samasta syystä kannattais huudella niitten mömmöjen perään ennen aikojaan. Se kivuton tai ei-niin-kivulias saattaa osua omalle kohdalle.