Päivitetty
Kaisa-Tuulikki hitsit, en tiennytkään että neuvolat laittaa lasketun ajan automaattisesti 28pvn kierron mukaan :O Sehän tietysti selittääkin... Ehkä siirrän itteni sit kuitenkin takas tuonne
31.7., onhan se nyt helpompi kun kaikkialla on sama LA.
Peppi tsemppiä tuon listeriapelon kanssa! <3 Ymmärrän sua täysin, esikoista odottaessa mun listeriapelko oli läsnä lähes 24/7, ja se meinas viedä multa kaikki mehut. Loppuvaiheessa aloin pelkäämään melkein hengittämistäkin. Suosittelen siis, että yrität nyt vaan unohtaa mitä kävi, ja keskittyä siihen, että tulevaisuudessa syöt sillain niinku susta tuntuu hyvältä ja oikealta. Niin mä oon tehnyt nyt tässä toisessa raskaudessa, ja pelot on ihan minimissä listerian suhteen. Listeriahan on tosi harvinainen (vaikkakin yleinen bakteeri maaperässä, mutta ei tartu niin helposti edes raskaanaoleviin), eikä varmasti tule ainakaan helpolla Valion tuotteista. Kyllä se siitä!
Meillä on
kerrottu kaikille läheisille ja tämmöisille tärkeimmille tutuille. Muut saavat sitten huomatessaan tietää
Tästä on itseasiassa aika vasta täällä puhuttukin, mutta kyllä me ainakin
halutaan tietää sukupuoli. Juuri tuon takia, että tarvikkeet on paljon helpompi ostaa kun kaikkea ei tarvi hankkia neutraalina. Ja toinen -
nimen miettiminen! Mulla oli esikoisesta odotusaikana kyllä muka selkeä nimi tiedossa, mutta eihän tuo yhtään sille näyttänyt...
Meinas iskee pieni kriisi pojan syntymän jälkeen, että enhän mä millään voi keksiä hyvää nimeä tälle kolmen kuukauden kuluessa! Keksinpä kuitenkin, enkä todellakaan kadu sitä valintaa!
Mulle
tehtiin NT-ultra ensin sisäkautta, mutta näkyvyys ja kulma oli huonot, niin
kunnon mitat saatiin vatsan päältä.
OLA oho, onpa teidän työpaikalla paljon raskaana olevia
Tai no, en tietysti tiedä yrityksen kokoa, siihen verrattuna voi olla pieni määrä
Huh, meillä on saatu nyt
asunnonhakuasiat kunnolla vireille. Jännittää minkälainen koti meille tupsahtaa
Olin positiivisesti yllättynyt, että meillä on varaa jopa kaksikerroksiseen rivitaloasuntoon Tampereen reuna-alueilla! Semmoisen kun saisi, oi voi <3 Mutta meidän täytyy tyytyä siihen mitä meille tarjotaan. Mikä tahansa tietysti kelpaa, kunhan vaan pääsee takaisin isoon kaupunkiin ja ihmisten ilmoille
) . ( Taas tänään aamulla se sama turvotusjuttu! Tosi outoa. Tällä kertaa maha oli sentään vähän pienempi, mutta edelleen kova ja arka. En tajua. Arkuus helpotti kun mies hieroi mahaa. Pitää pyytää neukkutätiä (tänään on neuvola!) kokeilemaan sitä kohtua ja kysyä mielipiteitä. Ei kuitenkaan suoliongelmilta tuntunut...
Pinsuli ja himpula 13+6 <3 (siirryin nyt sinne 31.7. takaisin)