Heippa kaikille pitkästä aikaa! Mä jonkun verran tuolla elokuisissa kirjottelin nyt on ollut pitkä pitkä tauko. Ei juurikaan mitään syytä, ei vaan oo saanu aikaseks kirjotettua. Vaikka lähes päivittäin luen teidän kuulumisia.
Meille synty "pieni" tyttö 14.8. mitoin 4310g ja 54cm. Jos joku viitsisi lisätä tuonne etusivulle? Viisi päivää meni yli lasketun ajan. Ristiäiset oli 27.10 ja nimeksi tuli
LOTTA KAROLIINA.
Maypo: En ole ihan varma mut mun mielestä se pakkasraja on -20 astetta. En oo kyl ihan 100 varma.
Amalia07: Mä en oo vielä antanu velliä mut esikoiselle annoin noin 3kk iässä ja annoin sen vellin ihan sinänsä eli en lisänny maitoa siihen. Se on muutenkin tosi löysää. Maissivellillä aloteltiin.
JoannaH: Kylläpä sulla meni paljon yli la:n! Mä muistan sut elomassuista kun loppuajasta kirjottelit sinne. Mahtoi olla rankkaa loppuraskaus... Mulla meni 5 päivää yli ja sekin oli jo ihan tuskaa! Vielä tosta hiustenlähdöstä, mum mielestä se johtuu imettämisestä. Mulla oli esikoisen kans ihan sama homma että tukkaa tippu niin kauan kun imetti ja taas alko tippuun kun imetän. Se on ihan järkyttävää, mullakin pitkä tumma tukka ja mies on ihan helisemässä kun karvoja löytyy joka paikasta
Eleonor: Ikävä kuulla että sun mies ei osallistu öisin lapsen hoitoon. Mä varmaan sekoisin jos mun mies ei vapaapäivinään hoitais Lottaa. Kannattaa varmaan puhua miehesi kanssa et hän tosissaan ymmärtää kuinka rankkaa sulla on. Mulla on rankkaa kahden lapsen kans, en edes osaa kuvitella kuinka rankkaa sulla on! :hug:
Mun täytyy sanoo että meillä on kyllä yöt mennyt tosi hyvin. Lotta menee nukkuun puol 8 ilman huutoja ja parhaimmillaan herää vasta puol 7 syömään ja nukkuu sit viä kaheksaan. Me käytiin viime viikonloppuna laivalla koko perhe eli Lotta 2,5kk ja eskoinen 2,5v ja minä ja mieheni ja men kyllä ihan yli odotusten koko risteily. Tytöt nukku tosi hyvin. Mä en kylläkään nukkunu kun samassa kerroksessa oli 150 opiskelijaa jotka kukku käytävillä koko yön :/
Jaksamisia kaikille!
Maritska ja Lotta 2,5kk