Elovauvat 2007

Kiitos tiedosta 77mm! Pitääkin katsoa, löytäisinkö tuota. Kauanko sosetta voi pitää jääkaapissa ennen tarjoilua? Eilistä sosetta voi varmaan antaa vielä tänään?

Meillä poika kakkaa oikeastaan joka yö. Usein kaksikin kertaa. Se show todella väsyttää. Sitten vielä usein pulauttaa vaatteensa märäksi, kun tullaan vaihtamasta vaippaa ja sitten mennään takaisin. Ja sen jälkeen kummatkin ollaan niin hereillä, ettei nukkumisesta tule mitään. Tänään aamulla ukkokulta oli unohtanut herätyskellonsa torkun päälle, kun meni suihkuun ja mä heräsin siihen, kun juuri olin nukahtanut. Ei ymmärtänyt, kun suutuin ja meuhkasin siitä. Kuulemma kitisen nykyään niin monesta :eek: . Tuntuu, ettei aina ihan ymmärrä, kun itse nukkuu eri huoneessa, eikä kertaakaan ole herännyt vauvaa yöllä hoitamaan :( .
 
Kirvash: Meillä ei onneksi huudeta yöllä, kaikki nukkumaanmenemiset kylläkin on vaikeita! Aamun ensimmäiset unet saattaa mennä ilman huutoa, mutta iltapäivällä huudetaan hiki hatussa. Iltapäivällä muutenkin on unenpäästä kiinnisaaminen vaikeaa, iltapäivät meneekin niin, että ensin huudetaan puoli tuntia ja nukahetaan viideksi minuutiksi. Sitten herätään silmät suurina kattelemaan ja juttelemaan ja taas kun uni alkaa painaa, alotetaan huuto.. Ja kohta taas herätään! Mäkin sitä mietin, että miten voi olla nukuminen näin vaikeaa.. Kai se joskus helpottaa!

Vaunuissa ei nukuta meilläkään, lenkin ajan saattaa Ukko olla silmät kiinni ja hiljaa, mutta heti kun vaunut pysähtyy niin alkaa huuto! Serkkuni sanoi, että opeta vauva nukkumaan vaunuissa niin, että annat vaan huutaa.. Mutta kun en millään raski! Pari kertaa oon yrittäny vaan heijata vaunuja parvekkeella, mutta en oo voinu oottaa niin kauaa, että huuto lakkais.

Mukavaa viikonloppua kaikille, me lähtään mummolaan iltapäivällä!

Veera Ja Ukko
 
Huomenia

veera en mäkään kannata tuota huutotaktiikkaa. Toivotaan että rytmi ja nukahtamisjutut löytyy teillä Veera ja Kirvash. Meillä monet asiat menivät kohilleen tuossa pariviikkoa sitten kun poitsu oli n.10vkoa. Nyt ei oikeestaan mitään epämääräistä huutoa ole..että syy aina löytyy ja nukhataminenkin on opittu. Tosin päikkäreille rauhotan usein ensin sylissä keinutellen. Pitkille unille vaunhuihin nukahtaa hyvin itsekin. tein kyllä alkuun sitä, että jos rupes itkemään vaunuissa niin heijasin vähänaikaa sylissä ja pistin sitten takas kun oli rauhoittunut ja jatkoin heijaamista. Nuo nukahtamisrituaalit ja jutu on varmasti tosi yksilöllisiä ja siinä menee aikaa kun löytää sen oman vauvansa mieltymykset ja jokainen omaan tahtiinsa. Meillä taas on tuo kylpyasia vasta nyt opittu. Nikolas on pelännyt kylvettämistä, enkä tosiaan mitenään siihen yhtäkkiä karaissut vaan pikkuhiljaa. Viime su ekan kerran saatiin hymy irtoomaan kylvettämisen yhteydessä mut vieläkin poika oli ihan pinkeenä jännityksestä reppana.
Mun piti vielä Kirvashille vastata johonkin mut en muista mihin.....no pitää mennä kurkkaamaan sun teksti niin muistuu mieleen :ashamed:

Tällasia mietteitä tänään, hyvää viikonloppua kaikille! Huomennahan on sitten pyhä.
 
ai nin, sehän oli tuo kynsiasia....ei siis mitään neuvoa kirvash, mutta samn olen huomioinut, että mustaksi menee kynnenaluset. itse yritän peseskellä käsiä usein vapanvaihdon yhteydessä, mutta enpä tiiä onko siitä apua.
 
onnea teille kaikille elokuisille oikein paljon, välillä aikani kuluksi käyn lukemassa teidän juttuja hetken ja mietin samalla miten aika menee nopeasti ja minkälaista meidän elämä olisi jos olisimme elovauvamme saaneet.. vähän haikea mieli vaikka samalla onnellisen odottava =)

jokin tarkoitus kaikella oli ja nyt odotamme rv 15 huhtivauvaa syntyväksi, kaikki tähän asti mennyt mallikkaasti ja vauva voi hyvin :heart:

voikaahan tekin rakkaus pakkauksienne kanssa hyvin :hug:

t. pulttis ja rv 15 :heart:
 
Hei vaan kaikille!

Täällä voidaan hyvin! Ilona juttelee ja nauraa kauheasti! Yöt mennään kahella syötöllä. Ensi viikolla on kolme kuukautis neuvola ja ensimmäinen rokotus. isi saa pitää Ilona sylissä sen ajan ja äiti joutuu kattomaan pois päin! Piikki kammo mulla!

Huomenna aloitetaan vauvauinti! Sitä odotetaan jo kovasti. Ilona ja iskä aloittavat äijämuskarin ensi viikolla. Vauvajumpassa olin tiistaina ja Ilona tykkäs

Pulttis: Paljon onnea huhtivauvasta! :heart:
 
Onnea jatkoon PulttiBoisille!

Tarkistin tänään sen perunasoseen merkin Citymarketissa. Se tosiaan oli Semperin luomu perunamuusi. Soseesta riippuen säilyvät jääkapissa avattuina 1 päivästä viikkoon, kunhan vaan ei ole syöttänyt suoraan purkista.

Meillä poika nukkuu vaunuissa hyvin. Aluksi nukkui vain kun vaunut liikkuivat, mutta nykyään nukahtaa usein jo kun laitetaan kantokoppaan. Saattaa nukkua vaunuissa jopa neljä tuntia niin että vain pari kerta tarvii käydä laittamassa tuttia suuhun ja vähän vaunuja heijailla. Sisällä poika ei sitten oikein päikkäreitä kunnolla nukukaan. Esikoinen ei muuten ensi kuukausina nukkunut vaunuissa oikein millään. En tiedä miksi. Vauvat on kai vaan niin erilaisia.
 
Moikka Pulttis ja ONNEA!! Kiva kun käyt moikkailemassa meitä ja kerrot kuulumisiasi!

Ihanaa että tämä pino on olemassa. Poika ei ollut kakannut maanantain jälkeen ja olo oli hänellä jo tosi tuskainen. (Normaalisti kakkaa noin 5 kertaa päivässä) Kokeilin kuumemittarikikkaa ja se toimi!!! Kakkaa tuli varmaan puoli litraa ja vauva tuli niin onnelliseksi ja helpottuneeksi. KIITOS KAIKILLE HYVISTÄ VINKEISTÄ!!!!

On tämä kummallista kun iskä on kotona niin vauva on kuin enkeli. Taitaa normaalisti viikolla vaan kiljua viihdytyskoneen puutetta :) No saanhan itse levättyä kun iskä leikkii pojan kanssa ja sitten sälli vetäsee kahden tunnin päikkärit.

Me ollaan kahtena iltana kokeiltu antaa tissimaitoa pullosta ja iltahuudo/raivari on lyhentynyt noin 20-30min. Taitaa Kristian huutaa nälkäänsä ja sitä kun on niin väsynyt ettei jaksa itse imeä tissiä. Tänään taas pumppaan sen 70ml ja annetaan illalla kylvyn jälkeen. Toivottavasti nämä illat rauhoittuisivat!
 
Voi öitä..Ossian nukahtaa kyllä klo21 mutta 7 mennessä syöttöjä 4-5kertaa..Ollaan jo alettu antamaan velliäkin illalla mutta ei vielä ainakaan nukkumispituuteen vaikutusta.. Kaipa ensi kesään mennessä nukutaan paremmin,alan jo muistuttaa pandaa mustien silmänalusieni kanssa ;o) Onkos kellään kokemusta kantoliinailusta ja mikä 2kk:n ikäiselle paras asento(iso vauva).Olen koittanut sitä kietaisuristikehtoa...aika huonolla menestyksellä.Hain netistä sivun missä näytetään sidonnat mutta en oikein tiedä mikä paras minkä ikäiselle
 
huomenta kaikille,onko teidän 3kk:n ikäiset alkanut nukkumaan huonommin,tuntuu et ei syö montaa kertaa mut peuhaa senkin edestä nukkuu syöttöön asti omas sängys sen jälkeen en yleensä jaksa nostaa takas ja jos nostan jestas sitä peuhaamisen määrää ei huuda touhuaa jotain omiaan tunnin ja sit haluaa kainaloon,sinne sit sammuu välittömästi :LOL: nyt tuli kutsu :wave:
 
Sahei: Just viime yönä mielessäni kirosin väsyneenä, et eiks tää nuku ollenkaan!! Pienessä flunssassa unta tarvis itse enemmän, niin ehkä siks noi yöheräämiset tuntuu nyt jotenkin erityisen raskailta. Poika nukkuu n. 20.30-8 ja heräilee 2-3h välein. Joskus tuntuu et unipätkä on lyhyempikin! Ja kyllä sitä peuhaamista ja naaman tuhrustamista patjaan on kanssa, takaraivossa on kalju kohta kun on sitäkin pyöritetty niin kovasti! Meillä yöllä myös höpistään välillä, eli poika herää ja rupee juttelemaan ja kiljumaan sängyssään... silloin on kyl itelläkkin hymy herkässä, mut oon vaan yrittäny syöttää rauhallisesti ja laittaa takas nukkumaan. Eli, toivottavasti jo helpottais hiljalleen, koska nyt alkaa huomaamaan myös oman unen tärkeyden. Yöllä varsinkin on järkyttävän väsynyt olo imettämään herätessä!!

Juu ja näytti Alicellakin olevan samoja "univaikeuksia"! Eiköhän tää tästä!
 
Virkeydytty on täälläkin. Etenkin siinä 3.00-5.00 välillä meinaa poitsu usein että nyt on aamu. Uni on ollut muutenkin levottomampaa. Tosin nyt luulen että on kipristelyjä massussa tuon rotarokotteen takia, kun on muutenkin vähän ärtsy välillä |O ja ilmaa tulee niinkuin pari kk sitten.
Toivotaan että jonnilainen vanha rytmi kuitenkin säilyy..tänään oli noustava ylös 5.15 :whistle: Ei kiva.

Ja ONNEA vielä kerran Pulttiboissille! :flower: :heart:
 
Meilläkin poika on "virkistynyt", eli alkaa öisin helpommin valvomaan ilman mitää selvää syytä. Yösyöttöjä meillä tosin on yleensä vain kolme, mutta unetkaan ei ole kovin pitkät kun nukkuu isoveikan unirytmin mukaan yönsä, eli noin 21.30-8.

Muoks. Minulla "luksushetki". Molemmat pojat nukkuu yhtäaikaa. Isompi siis nukahti juuri päiväunille ja vauva nukkuu neljättä tuntia, eli herää kyllä pian, mutta nautiskelen näistä rauhallisista minuuteista.
 
Täälläkin typykkä liehuu yöllä ja syö tiheämmin. Ei yöllä välttämättä ala itkemään vaan nuohoaa päätään sänkyä vasten ja ähisee kovasti. Nyt herättelee jopa 4-5 kertaa. Eli kyllä aamuisin haukottaa..

Eilen lisäksi vielä jätimme keskimmäiseltä tutin pois. Koira "söi" tutin. Yöllä tyttö huuti kovaa ja korkealta! Koville ottaa tutista luopuminen. Voi pientä! Toivottavasti ensi yö menee jo paremmin. Toivomme myös että hänen unenlaatunsa paranee jatkossa kun ei enää tarvitse yöllä tuttia etsiä.
 
Meilläkin on aika levotonta öisin. Poika vaeltelee sängyssään ja on alkanut herätä aamuisin entistä aikaisemmin. Usein herää kakkaamiseen tai pulautukseen ja sitten ei enää saa unta. Meillä eka pätkä on tosin ollut jopa 4h muutamana yönä! Sen jälkeen herätään 2h välein. Nukkumaan mennään klo 20.30-21.30 ja herätään klo 6-7.30
 
No aivan selvästi tämä ny ilmeisesti todellakin liitty johonkin kehitysvaiheeseen tuo virkistyminen. Meillä menee eka osio nukkumisesta hyvin n.5-6tunia mut sitten alkaa kihnäys ja 4-5 aikaan ollaan aamuheräämiskunnossa. Juu eilen väsytti niin että päässä suhisi. Onneksi mies hoiti koko viime yön poikaa ja aamullakin otti kahveelle hänet mukaan. Ihana ukko :heart: Sain siis nukkua...tietty siinä heräilee itekin mutta on se eri juttu kun ei tarvihe ylös pomppia jatkuvasti.
Noo, ens yönä mun vuoro... :D
Millonkahan tää tasottuu?
Rotasta vielä tirdoksi, niille jotak aikovat ottaa, niin meillä ei mitenkään tosi kovia oireita ole tullut, mutta pientä ärtyneisyyttä ja kakka lentää kaks krt/pvässä. Ilmaa on myös masussa enemmän että paukkuja satelee. Olen kuiten tyytyväinen et otettiin se kun just oli taas lehdessä että vatsataudit on tulleet taas tarhoihin :eek: Toivottavasti meidän vauvat säästyisi siltä :heart: Tietääkö kukaan muuten että saako meidän vauvat jo sen influenssarokotteen?
Eipäs muutakuin loistavan harmaata tiistaita :D :p !
 
Pilkettä, eivät saa kun ikää pitäisi olla 6kk. Ainakin niin neuvolan terkkari kertoi.

Alice in W, mä olen kantanut perus tuplaristisidonnalla vauvan naama itseenipäin. Silloin saa tuettua vauvan pään hyvin toisen "olkahihnan" alle. Nyt kun Kristian kannattelee jo täysin päätään niin kannan melkein aina niin että on selkä mua vasten. Viihtyy siinä tosi hyvin, mutta uni ei tule niin päin.

Täälläkin ollaan väsyneitä, onneksi unirytmi ei ole ainakaan vielä muuttunut. En jaksasi lisää herätyksiä... Viimeyönäkin taisin olla pystyssä noin 5 kertaa. Ihan tarkkaan en muista :)

Päivän jatkoja, nyt menen syömään ja nauttimaan hiljaisuudesta kun vauvan nukkuu!
 
*huokaus* Luvassa valitusta, joten hyppää yli jos on hyvä päivä..

Meillä on nyt useampi yö takana 5 herätyksellä/per yö.. tissit alkaa olla pirun kipeät ja itkun kanssa imetetään!! Neuvolan neuvo oli että rasvaa nänneihin ja pumpaamalla tyhjäksi.. :( Siihen asti kaikki hyvin, mutta hitollako minä saan tuon pojan syömään pullosta? |O Pelkällä tissillä ollaan oltu,pullosta on saanut viimeksi 2 viikkosena ja taito taitaa olla ruosteessa! Neukkatäti neuvo vaan pukkaamaan tuttia kitalakeen että hoksaa imeä..Syö kyllä sen maksimissaan 30ml ja aluksi luulinkin että vieroksuu vaan äidin maitoa pullosta mut ei.. Voiko olla ettei pojalla ole vaan nälkä? Tän ikäsen pitäs kuulemma syödä 700-1000ml vuorokaudessa että eipä tuo 30ml pitkälle vie!! :LOL: Pulloissa on silikooni tutit, samoin tavan tutit ettei siinäkään pitäs olla syyn!! Käskin kyllä kaverin tuoda tullessaan pari luonnon kumituttia, kokeillaan sit niitä!! :/ Mutta keinot alkaa olla vähänä..

Itellä alkaa olla hirvee stressi tuosta syömisestä ja itku on herkässä! Juhohan oli 2kk neuvolassa jo iso että neuvolan mielestä syö siksi niin tiheästi!! No tottakai,mut mun tissejä ei vaan ole luotu seisovaksi pöydäksi mistä syödään tuntikausia vähän väliä... :/ Vaihdetaan pari tissejä, tilalle halutaan suursyömärille sopivaa varustusta!!! :wave: :snotty: Eikä tolle nyt vielä viiti pottujakaan keitellä kun 3kk tulee vasta 18 päivä...

Että näin... Ei jaksa nyt olla ollenkaan posittivinen, mutta jos jollakin on antaa vinkkejä ja neuvoja niin kiitollisena otetaan vastaan!!

Väsynyt Tea ja Nälkäinen Juho 2.5kk :heart:
 
Moikka taas
Onko muilla tuntunut masennusta? Mulla itelläni ei oo aikasemmin ollut, mutta vasta nyt kun kaikki sellanen "kiire" on ohitse; eli isyyspaperit, ristiäiset, yms yms. jutut, niin tuntuu välillä tylsältä. Mitenkä muilla?
Vauvassa ei ole mitään "vikaa", eli syö ihan hyvin, on ollut terveenä, jne. Mutta itselläni taitas olla vähän juhlimisen paikka edes jollekin jutulle, en tie mistä kenkä puristaa edes tai mikä mua painaa... Tuntuu niin ahdistavalta.
Mies tekee pitkää päivää, oliskohan syy siinä? Tää lapsen isä siis. Oon eronnut, ja esikoinen on siis päivät päiväkodissa, joten sen takiakaan että ei olis omaa aikaa EI VOI masentaa...! Olisko teillä antaa mitään vinkkejä miten parantaa/piristää oloo?

Tupakkia olen alkanut ikävä kyllä polttamaan... odotusaikanahan sen lopetin. Nyt aloittanut uudelleen, mutta ei mene välillä ees kun pari päivässä mut sekin sais loppuu(?)..
Äääh......... tylsää... :/
 
Heippa vaan!
Meillä käytiin neuvolassa, pituus oli 62,5 cm ja paino 7kg. Saipa poika vielä piikin kinttuun, eikä itkeny yhtää. Kylläkin kuume nousi sitte illalla, mut meni yön aikana ohi. Mulla itelläni on masennus. enkä yhtää ihmettele, ku on jatkuvasti riita ukon kanssa. Ehdottipa neuvolatäti perheneuvolaa, mut katotaa nyt.

juu, mut nyt on pakko mennä poikani kutsuu.

Niiskuneiti83 ja Veeti 3kk
 
Miili-83: Sama vika täällä,tupakka on taas alkanut maistumaan. Mäkin lopetin kun aloin oottaa,samaten kun kolmessa edellisessä raskaudessakin ja vannoin et tällä kertaa en alota uudestaan,kuinkas kävikään. Kun multa kiellettiin imetys ja pari viikkoa yritin pumpata ja pumpata maitoa ettei tyrehtyis,(jos vaikka vielä oiskin pystynyt jatkaan :'( )ja lopputulos oli kumminkin se et yx päivä tissistä ei herunut enään pisaran pisaraa,löysin itteni tupakka suupielessä.Ärsyttää ja inhoon itteeni!

Mä en oo varma oonko kans vähän masentunut vai vain väsynyt. Meilllä ei oo nukuttu erityisen hyvin alusta saakkakaan. Niin kauan kun imetin, tyttö söi noin 7 kertaa yössä.Kun siirryttiin erityismaitokorvikkeelle, yöt parani vähän.Käy nukkuun n klo 21 ja siinä nukkuu pisimmän pätkän eli 3h. Sit tulee 2 kahden tunnin pätkää ja sen jälkeen klo 5 neiti on sitä mieltä että yö on ohi ja makoilut makoiltu. Ja juu,ähisee ja puhisee ihan älyttömästi. Kiva kuulla ettei olla ainoita
:saint: .

Mutta löytyyköhän keltään muulta niin idioottia miestä kuin multa. Oon yrittänyt ehdotella et viikonloppuisin kun sekin on vapaalla,vuoroteltaisiin heräämisten kanssa. Nyt kun en imetä,en näe mitään estettä sille et se vois valvoa vauvan kanssa toisen yön ja mä toisen. Mutta p****t ,vastaus oli et mix hän ei sais levätä raskaan työviikon päälle vaan täytyis vielä vauvan kanssa valvoa. Sanoi suoraan myös et hänen työnsä on paljon raskaampaa kuin mun. Kai se luulee et olo neljän lapsen kanssa kotona on yhtä makoilua ja 4 tuntia pätkäunta vuorokaudessa riittää.
en mä edes tiiä mix vaivaudun tästä meuhkaamaan kun asia on ollut näin joka lapsen kohdalla,yhtään yötä se ei ole valvonut paitsi sillon jos mä olen ollut jossain menossa. Ei edes esikoisen kanssa aikoinaan jolloin oli työttömänkin välillä!!
vali vali,anteeks kun vaan valitan,tää on näitä päiviä kun kaikki menee huonosti, no huomenna paremmin sit.
 
Tea84:Meillä oli tossa iässä kans tollainen syönti kausi kesti pari yötä kokeile rintakumia ja lansinohlia tisuihin paranee pian,meillä ku ei tyttö myöskään huoli pulloa,vaik mitä tekis.Näin pikaisesti tänään
:wave:
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa!

Täälläkin havaittavissa levottomuutta öiseen aikaan. Helpottaa tietää että muillakin 3kk vauvat ovat levottomia eikä meillä ainoastaan. Mitenköhän pitkään tätä kestää?

3kk neuvola oli ja saatiin rokotteet ja ostin myös rota-rokotteen mikä annettiin samalla. Rokotuksista en havainnut muuta kuin että samana iltana oli vähän itkuinen, mutta ei sen kummempaa.

Mitat olivat:
pituus 60,5 cm
paino 5460 g
pipo 39,2 cm

Tyttö "juttelee" kovasti ja hymyilee peilikuvalleen. Kääntyy selältään mahalleen ja lelutkin tahtovat löytää suuhun. Tarkkailee kovasti ympäristöä. Ja vänkää itseään väkisin istuma-asentoon. Mahallaan jaksaa ihmetellä pää korkealla maailmaa jo pitkiäkin aikoja. Telkkarin katselu sohvalta mahallaan on ihan ykkösjuttu :)

10 viikon ikäisenä sairastettiin yksi räkätauti, mutta muuten ollaan oltu terveitä.

Olen käynyt aina lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta harvassa on ne kerrat kun itse olen ehtinyt ihan kirjoittamaan asti. Minkäslaisia isänpäiväkortin runoja olette tehneet? Ja minkälaisia kortteja? Tuntuu että ei oikein mistään löydy sopivia runoja. Me tehtiin semmoinen kortti mihin tuli tytön käden ja jalanjälki sormiväreillä ja runo:

"Isi olet iloni suuri, kestävä kuin kiinanmuuri. Mua lohdutat illoin, sua ajattelen mä silloin. Mua rakastat ja hoivaat, se ei onnistu kaikilta noin vaan. Isänpäivä joka päivä olla vois, ethän heitä ajatuksiani pois?"

Ihanaa lumista päivää kaikille. Toivottavasti nämä lumet nyt pysyisi niin olisi maailma vähän virkeämmän näköinen.

NuuNuu ja typy 3kk
 
Moi!!
Kävin toissapäivänä kirjottaa tänne ankaran romaanin,mut kaikki katos! :headwall:

Miina nukkuu ulkona ja mä sain kotityöt tehtyä, joten nyt aikaa nettailla.
Tuolla vauvat palstalla joku kyseli ulkona nukuttamisesta. Vastasin siis sinne,mut nyt tuli itellä mieleen, et onko jokin suositus pakkasraja? Tokihan maalasijärjen käyttö on sallittua,mut et tietäs vähän suuntaa..

Miinalla oli tiistaina neuvola. 54cm 4970g. Lääkäriin saatiin aika, kun Miina on kuulemma liian lyhyt. Mua vähän kyrsii, et heti lääkäriin laitetaan pituuden vuoksi.. Ku mä tai mun mies ei todellakaan olla pitkiä. Eikä kummankaan suvussa oo pitkää porukkaa. Ja kuiten kasvaminenhan on niin yksilöllistä. Tietty on hyvä et sitä seurataan jne...mut jotenki vaa ärsyttää ku siel neuvolassa niin hyysätään. :/
Siellä myös sanottii, et allergiaa ei voi hylätä pois, koska allergioihin kuulemma liittyy ummetusta ja kasvun hidatumista. Onko muilla ilmennyt tällä tavalla???? Miinan edellisestä kakasta 3vko ja 1pvä. :( (mallasta ja levolacia annettu, mut ei apua!)Tyttö ei kyllä oo valitellut oloaan, mut kuvittelen et voipi olla tukalaa... Käytiin tänään vyöhyketerapiassaton ummetuksen takia. Oon kuullu paljon positiivista, nii aattelin et jos koitettais. Vielä ei ainaskaa oo tapahtunu mitään. :)

Mihinköhän mun piti kommentoida...hmm...Nii sitä nukkumista. Miina on alkkanut heräilee 6 aikoihin aamulla...tai ei kunnolla herää, vaan kitisee ja pyörii...hinkkaa naamaansa patjaan. :) Aiemmin on nukkunut 9-10 asti. Muuten kyllä tyttö nukkuu todella hyvin. :saint:

Tällästä tänään.:)

Maypo ja Miina 2½kk

Ai nii, järkyttävä se Tuusulan ampumisjuttu!!KAikenlaisia hulluja sitä onkin!!! :'(
 

Yhteistyössä