En olekkaan kirjoitellu sitten neidin syntymän jälkee. Ja huomenna siitä on kulunut jo 3kk =) niin se aika kuluu!
Tänään oli 3kk neuvola, pituutta 61cm ja painoa 5890g (syntyessä 49cm ja 3110g).
Ensimmäinen rokotuskin annettii, ja sekös pientä itketti. Kyllä äidilläkin pahaa teki,kun toinen huutaa aivan paniikissa :'( . Mutta onneksi lapset kuitenkin rokotetaan.
Ristiäisetkin oli tuossa 23.9 ja neidistä tuli Mira Anne Amanda. Mira veti sikeitä koko toimituksen ajan, ennen huuti kyllä oikein urakalla.
Muutenkin meillä on mennyt tosi kivasti, Mira on tyytyväinen, mutta aikas tempperamenttinen tapus.
Yöt meillä on nukuttu 1,5kk iästä syömättä aamuun asti ja nykyään nukkuu 10-12h (n.klo 21 menee unille) yhteen putkeen.
Masu vaivoja ei juurikaan ole ollut. Muutaman kerran olen antanut mallasuutetta kun on kakka ollut hukassa.
Korvikkeella on menty alusta asti. Minulla ei maito noussut, eikä tyttö jaksanut/viittinyt tyhjää rintaa kovinkauaa imeä. Lopuksi meni siihen, että kun toi lähellekkään rintaa alkoi kamala raivoaminen. Ja äiti itki monet itkut itsekkin.
Kätilön kanssa keskustelin pitkään ja hartaasti ja päädyttiin pulloon ja korvikkeeseen. Nyt olen asian kanssa jo ihan sinut, mutta alkuun harmitti tosi kovasti.
Mira kovasti naureskelee, "juttelee" syö nyrkkejään ja lelujaan. Koiria myös kovasti ihmetellään ja välillä vähän kokeillaankin =) .
Tässähän sitä omatkin päivät menee mukavasti, seuratessa pienen maailmaan tutustumista. Kiva vaan kun on itselläkin jotain ohjelmaa, kun mies on paljon töissä.
Toivottavasti tekstistä saa jotain tolkkua
On vaan niin paljon kerrottavaa.
Koitan tulla kertoilemaan kuulumisia vähän useammi jatkossa =)
Hannaja Mira