nyt sain vihdoin oman koneen taas auki jippiiii..ja kaikista parasta mä sain tänään auton myytyä samantien ku ostajat ajoivat pois meijän pihasta niin isäntä avas alkoholittoman skumpan ja laitto mansikoita lasiin eli meil juhlitaan auton myyntiä tänään..kyllä on helpottunut olo, vielä täs pihas näitä kulkupelejä piisaa mut ku ei tiiä raaskisko niitä myydä vai ei...ja ne ei sinänsä oo rahallisesti mitään investointeja eli aivan sama että seisooko täs vai saako niistä sen muutaman lantin....
supistusrintamalla aivan sitä samaa..eli ei supistele...
mut mulla alkaa pikkuhiljaa tulla paniikki kun perjantaina oli neuvolassa mun paino tippunut 1.1kg ja perjantaista on menny vielä kilon alaspäin...pitäsköhän mennä näytille synnärille että vaavi varmasti saa tarpeeks...mitä mä teen....
äh ehkä turhaa hermoilua mut ...
niin joo ja sit oli neuvolaan tullu uudet ohjeet sairaalasta..ensinmäinen yliaikais kontrolli on vasta 41+5...aivan sairasta ...
supistusrintamalla aivan sitä samaa..eli ei supistele...
mut mulla alkaa pikkuhiljaa tulla paniikki kun perjantaina oli neuvolassa mun paino tippunut 1.1kg ja perjantaista on menny vielä kilon alaspäin...pitäsköhän mennä näytille synnärille että vaavi varmasti saa tarpeeks...mitä mä teen....
äh ehkä turhaa hermoilua mut ...
niin joo ja sit oli neuvolaan tullu uudet ohjeet sairaalasta..ensinmäinen yliaikais kontrolli on vasta 41+5...aivan sairasta ...