Mulle kävi toissapäivänä pieni äksidentti, kun olin tässä koneella, niin jotakin vissiin ehkä pyöriskelin tuolissa tai jotakin, en oo varma, mutta jokatapauksessa tuoli lähti alta ja lensin suoraan mahalleni maahan, enkä saanut yhtään edes käsillä vastaan. Ensin tuli sellanen olo, että apua käviköhän Minille nyt jotakin. Sitten nousin maasta, eikä sattunut mihinkään ja tökin Miniäkin ja toinen vastaskin
Soitin kuiteskin ä-polille, että mitä ne on mieltä siitä, että tulenko näytille vai en. Pitihän mun sitten mennä, ja käyrillä olin jonkun reilun puoltuntia, ja sitten ultrattiin vielä, ja kaikki on hyvin
Muutaman kerran se lääkäri väläytteli, että jos jäisin yöksi sinne tarkkailuun, mutta kun sanoin, että asutaan kyllä tossa ihan lähellä, ei aja kun parikymmentä minsaa tänne, niin päästivät sitten kotiin ja sanoivat vaan, että pitää tulla sitten jos jotakin ilmenee; liikkeet vähentyy tai alkaa vuotamaan. Musta se lääkäri oli vähän outo, en osaa sanoa millä tavalla, mutta jotenkin se sen ultrankin kanssa vaan veteli tosi nopsasti siitä päältä ja sanoi, että Mini onkin nyt perätilassa!
Että jes! Tänään mulla oli kuiteskin neuvola, ja neukkutäti taas kun tunnusteli mahan, niin sano ettei kyllä ite oo yhtään varma tästä perätila asiasta, päätä ei kuulemma ainakaan tunnu.. Sano kuitenkin, että kai se sitten on perätilassa jos lääkäri sen on niin kattonu, kun tuskin ympäri on tässä muutamassa päivässä taas vetässy..
No neukkukuulumiset nyt sitten tähän:
rv 33+4 (30+2)
paino +500g viime kerrasta
turvotus +- (-)
RR 129/80 (135/83)
pissa puhdas (puhdas)
hb 113 (125)
sf-mitta 29 (26)
tarjonta ? (rt)
syke +140 (+)
liikkeet ++ (++)
Parin viikon päästä sitten meillä on se viiminen neuvolalääkäri
Elkku aika vaikee mennä noista pukluräteistäkään sanomaan, että paljonko tarvii. Jotkut ei tarvi lähes olleskaan, jotkut taas ihan mielttömän kasan
Riittäisköhän toi kymmenen alkuun, ja sittenhän sen näkee, että ollaanko teillä paljon puklailevaa sorttia vai ei
Mulla ei oo mitään hajua tosta meidän imetystyynyn merkistä, kun sain sen mun siskolta, ja taas sai sen miehensä kaverilta, kierrätys kunniaan
Mä pesin ainakin kaikki mitä äp:ssa tuli
marakatti senkus meet hiekkalaatikolle vähän naukkailemaan
Ihanaa, että teillä oli kaikki hyvin! :heart: Ei toi perätila tunnu missään, enää tässä vaiheessa!
Jotenkin pelottavaa, kun tietää sen päivän milloin vauva syntyy.. Eihän siihenkään oo enää montaa päivää!
22!!!! Voi ihanaa, ootkohan meistä sitten eka? ;D :hug: Oon vaa niin helpottunu ja onnellinen sun puolesta, ettet voi käsittää! :heart:
Esposa mulla taas on niin päin, että kaverit tahtois järjestää showerit mulle, mutta pistän hanttiin
Tuntuu tyhmältä, että ne joutuis ostamaan mulle jotakin vähistä rahoistaan. Saas nähä, mitä ne nyt sitten meinaa, ehkä pidetään vaan ihan normaali tyttöjen ilta
Tai ei ehkä, todellakin se on pidettävä! Ihania henkireikiä arjessa :heart:
Sartsa kuulumisia odotellaan jo!
Minni ja Mini 33+4 :heart: