marakatti tottakai sua jännittää se sektio, onhan se iso leikkaus jokatapauksessa. Hyvin se menee! :hug: ..Toisaalta kun sen aattelee noin, niin voi ollakkin, että aika menee hitaasti
Enää 18 päivää! Mieletöntä! :heart:
Sartsa kiitos paljon noista linkeistä!
Ite oon päättäny ainaki sen, että haluan rusinoita mukaan
Mulla on jotenkin vaan sellanen tunne, että mun sairaalakassin pakkaaminen jää ihan viime tippaan.. Joka päivä mietin, että nyt alotan, mutta kun en saa vaa aikaseksi
..No ehkä nyt kun säät vähän viilenee
..Ei tunnu vähältä ajalta nää mun viikot, vaikka miten yrität tsempata, sori
titityy oi, sähän oot selvinny vähäsillä kiloilla, ompa hieno juttu!
Mä en tarkasti muista paljon mulle oli tullu viime neuvolassa (enkä jaksa kaivaa korttia esiin
) mutta tais olla, että yhteensä joku reilu 10kg.
Hyvä, että oot pitäny noita mittaamisia kuiteskin positiivisena asiana, ettei sitten nyt jälkikäteen harmita kun "turhaan" oot mittaillu!
Ja toi painoarvio on ainakin iiiiiiso plussa
Kun ootte saanu sen teidän pihan valmiiksi, niin tervetuloa tänne tekemään tää meidän oma :saint:
Elkku joo, ei olis mullekaan tullut mieleenään toi harja, kiitos siis vinkistä!
Tää meidän oma onkin varmaan sitten kalju. No voinhan sitten sillä öljyllä ja harjalla vähän niinkun kiillottaa sitä kaljua
Todellakin on niin uskomatonta, ihan oikeesti meidän mahoissa kasvaa
ihminen! Ja aatelkaas mistä se vauva saa niinkun alkunsa? Ei periaatteessa mistään, ja yhtäkkiä se onkin jo ihminen, ihan sairasta! Nää on taas asioita mitä en voi ymmärtää järjellä, vaikka aattelen miten paljon
Varmasti pelästytti! Onneksi on netti ja google, että saa tietoa mihin aikaan vuorokaudesta tahansa
Patience hei mulla on muutes sama toi paineen tunne! Harvinaisen ärsyttävää! Ja vielä kun oon vasta näillä viikoilla, niin tietää että ei ihan heti lopukkaan! :headwall: Sulla ei kuitenkaan voi mennä enää kun maksimissaan viis viikkoa! Ja tuskin ihan sinne asti sua päästäis, vaikka typy ei syntymään itsestään lähtiskään
Täällä odotellaan, että isäntä heräis ja sitten pakko alkaa raivaamaan tota Minin tulevaa huonetta, kun tänään saadaan se sänky, enkä todellakaan tahdo sen jäävän mihinkään eteiseen tientukkeeksi! Meidän makkariin se siirretään vasta kun Mini on syntynyt :heart:
Sitten pitää lähtä kaupoille ostamaan jotkut pehmoset liivit minkä kanssa voisin nukkua. Kivasti tota maitoa vai mitä nyt onkaan valuu! :/ Yöpaita tissien kohalta ihan likanen
Tarvin siis öisinkin liivinsuojat, ihanaa!
Minni ja Mini 34+1 :heart: