Ihanaa viikon alkua Naiset!!
Tervetuloa myös uusille minun puolestani :wave:
Käsitöistä, tykkään jossain määrin, en oikeastaan koske sukkapuikkoihin jos ei ole pakko, mutta nyt joulun alla teen vielä viimeisiä tildoja lahjoiksi ja muuten sitte vapaa-ajalla tuunaan kaikkea
Töistä: Reissuhommia, eli ihan peestä. Nyt jo korpee istua autossa pitkiä matkoja
(selkä puutuu, pissattaa kokoajan, ei löydy hyvää asentoa millään)
Lentomatkustamisen ajatus tuntuu vähän pelottavalta, onneks ei enää tarvii ennen joulua lähteä mihinkään kotimaata kauemmas, mutta ens kuussa sitten taas : /
Ensin iski paniikki et miten olen "alkoholiton" näissä enskuun työtilaisuuksissa, mutta luojalle kiitos
Tipattomasta tammikuusta!!!!!
Enköhän mä saa alkaa tossa kevään mittaan vähän rajottaa noita reissuja, onneks on hyvä työnantaja näissä asioissa.
Kinkula, ohjeiksi ne kai antaa ettei liian aikaisin kannata mennä, joskus rv 6-7 on varmaan sitä aikaa että pitäs alkaa syke näkyä (varsinkin jos ei ole ihan varmaa millon tyyppi on saanu alkunsa)
Äläkä niistä oireista nyt mieti, mulla on joka toinen päivä oireeton ja joka toinen päivä kaikki oireet
Pipsapippuri :hug: Minä puhallan ja puhkun ison plussan sulle heti uusintakierrokselle +++++++++
Jennylle Onnittelut kosinnasta (tai sen yrityksestä)
).( Kamala hoppu oli viikonloppuna, toisaalta hyvä niin on ajatukset vähän muuallakin välillä
Eilen päivällä tein sen maagisen viimeisen varmistustestin, joka siellä kaapissa poltteli, joka sanoi mun olevan raskaana 3+ :heart: ei siis paljon enää tarvii testailla, seuraavat ottakoon sitten neuvolassa, jonne ehkä joskus loppuviikosta varailen aikaa. Oireet on tosiaan päivä päivältä erilaisia, eilen ällötti koko päivän. Aika usein iltaisin nippailee masusta ja tietty väsyttää, olen ihan valmis nukkumaan jo kuuden jälkeen iltaisin. Ja olen ollu ihan p:een ammuttu karhu.....
Ruokahalu on ihan kateissa ja vaikka olen syöny hyvin, paino on silti näköjään tippunu :|
12 yötä Jouluun enää :xmas:
Callisto 5+3