heippa taas! :wave:
tervetuloa kaikille uusille! :flower:
mulle on ilmestyny uus TODELLA INHOTTAVA oire.. nimittäin *ÄLLÖVAROTUS!* valkovuoto! :O siis sitä lorahtelee ihan hulluna! todella vetistä, ja haisee vähän spermalle? (vaikka siis ei olla miehen kanssa nyt hetkeen harrasteltu, kun viimeks tuli niitä hulluja kipuja, ni en uskalla) ei se kyllä lapsivettäkään voi MITENKÄÄN viä olla. tuntuu moneti päivän aikana, et laskis alleen.. sitä tulee niin järkyttävän paljon, ja se on ihan nestemäistä. tätä on ny jatkunu pari-kolme päivää.. esikoista odottaessa tämmöstä ei ollu. joutuu koko ajan pelkään, et tulee pikkuhousunsuojasta ylitte tai läpi, ja tuoli tai sohva kastuu :O en kuitenka tulehdusta epäile..
ja nää vatsa kivut on jatkunu : / nyt se ei oo semmosta jomottamista, vihlomista ja puhdasta kipua, vaan tänään tuli tunnin kestävä kipukohtaus. se tuntu kovalta pistelyltä.. :$ mun oli taas pakko ottaa ibusal-lääke, kun ei muuta ole, ja se kipu oli taas ihan hirveetä. mä en pystyny istuun, ku tuntu semmonen paineen tunne takapuolessa, enkä pystyny seisoon, enkä varsinka liikkuun ku sattu nii pirusti! toi tapahtu aamulla, ja vieläki vatsa tuntuu ihan omituiselle.. mun tarvii varmaan seuraavan kerran ku joku tommonen iskee, soittaa lääkäriin. Mulla ei esikoista odottaessa ollu mitään tällästä, eikä mulla oo mitään hajua mitä ihmettä tää on!?
mä en nyt taas kommentoinu muita.. mut ajatukset pyörii vieläki noissa kivuissa.. :ashamed: ei kohdun kasvu kivut voi olla tollasia. esikoisesta ei ollu mitään tonne päinkään, vaikka siinä raskaudessa kipuja oli kaikkeen luokkaan ja vaikka muille jakaa.. :snotty: pelottaa ihan hirveesti että mitää tää on!
Emilien ja pieni 6+2 tai 5+5