~elokuun epelit 2012~

Voihan LA! :kieh: Pakkohan sitä sit oli yksityiselle uä aika varata kun neuvola eikä kätilöt anna siirtää trisomiaseulantakoetta viikolla eteenpäin. Ei siirretä kuulemma äidin tietojen perusteella vaan menkoista lasketaan. Piste. Eli ultraan mennään että saan sitten "luvan" mennä seulaan myöhemmin. Hölmöä touhua :mad:

Eilen ja tänään tullut hieman tummahkoa valkovuotoa, katsellaan mitä tuleman pitää. Aina ollut enemmän tai vähemmän vuotoa tässä 6 viikon tienoilla. Murehtiihan tuota aina, vaikka tietää ettei noille mitään voi.


Ällötys jatkuu 24/7 :x. Ruoka kyllä menee alas, mutta nuo hajut... Jouluruoka pöytää ootellessa. Mitänhän tuo lanttulaatikon tuoksu mahtaa tehdä?

Mirkku76 6+0 tai neuvolan 8+0
 
lumikide: karhuntassulla on hyvät ohjeet liittyä kerhoon, kun sinne vielä pääsee ihan ilman kutsuakin liittymään =) Sen voisi sitten myöhemmin muuttaa ettei sinne pääse kuin kutsusta, eli nyt vaan KAIKKI halukkaat tervetuloa ja mattimyöhäset voi sitten myöhemmin pyytää kutsua. :)
 
Ihana harrustus sinulla minea tuo baletti. Kauan olet tanssinut?

Taalla on ollut puhetta alkoholista, siita kieltaytymisesta jne. Mulla oli firman pikkujoulut viime viikolla ja otin lasillisen kuohuvaa kateeni ja lasin viinia ruokapoydassa. Niita siina sitten mukamas siemailin. Nauratti kun tarjoilija kavi valilla tayttamassa lasiani, johon en ollut koskenutkaan. Ei kukaan kiinnita huomiota miten paljon juot lasista, vai juotko ollenkaan, paljon enemman kiinnittaa huomiota siihen etta kieltaytyy. Jos nyt joku sitten oikein kyttaa niin ottaisin lasin mukaan vessaan ja lorauttaisin osan alas. Toinen hyva tapa on olla autolla liikenteessa, eipa tarvitse hirveasti teeskennella.

Vielakaan ei mitaan oireita.... Vaikka mun laskujen mukaan 6+1. Perjaintaina terkkarille aika. ;)
 
Kerhosta: Jos sinne siis jokainen pääsee itse liittymään niin sillonhan se ei oo salainen?! ite oon ollut parissa kerhossa ja niihin on perustaja asettanu salasanan jonka on yksityisviestillä kertonu halukkaille ja lisänny kerhoon niin sit vasta on päässy lukemaan jutut. Muutenhan niitä voi lukea ihan kuka vaan ja kuka tahansa voi liittyä niin sitten on jo sama kirjotella täällä.
 
Maria, oon tanssinu 10 vuotiaasta :) Tänään olin ekaa kertaa pariin viikkoon, ei oo olot antanu periks :D Nyt oli mukavaa joskin raskasta...

Aikooko kukaan mennä 4D ultraan? Kaveri tuossa kyseli yks päivä enkä semmosesta oo ees tienny. Kiinnostais kyllä :)

Minea ja maha-asukki 6+1
 
Mä haluaisin niin 4D ultraan. Se on vaan niin pirun kallista (yli 200). Suunnittelen jenkkeihin matkaa huhtikuussa, ni eipä taida rahaa riittää semmoseen kivaan ultraan.
Saa nähä, tammikuussa olis tarkotus mennä töihin, jos se on vaan sitä perus kaupan kassaa ni sit ei ainakaan oo rahaa, mut ehkä käy tuuri ja pääsen jonku media mogulin henk.koht. assistentiks ja tienaan enemmän:eek:

Väsy vaivaa ja esikoinen nukkuu vieläki huonosti. Viikon sisällä nukkunu 2 yötä normaalisti ja pinna alkaa kiristyy. Viime yönä kun heräs taas viideltä itkemään niin mielessä liikku jo niin inhottavia juttuja, mitä ei kehtaa ääneen sanoa. Noh Panadollia naamaan ja pari tuntia ostoskanavaa ja sit suostu jatkamaan unia.

Väsynyt Jenny ja Papu 6+1

Ylihuomenna neuvola! (Melkein turha sellanen, mut silti innoissaan:))
 
miulle voisi laittaa tonne listaan : synnäri EKKS, la 23.8???? ja kolmas lapsi, ikää itselläni on 29.

Oon tosi ajoissa kyl liikkeellä, mut sen verta vahvat viivat tänä aamuna tein, että kai jo hennon ainakin lukee teidän juttuja :D Kerhoon mielisin miekin liittymän, mukavampi siellä ja sitten tietty voisi sitä fb-ryhmääkin jossain vaiheessa viritellä, kun siellä enempi käyn.
 
Joo se oli tuossa alussa tuo kerho avoin, että sinne pystyi liittymään mutta nyt se on muutettu suljetuksi, eli ilm. jos kutsun haluatte =) Ja siis idea siellä on sama kuin täälläkin mutta se vaan että jos kirjoittelee esim. jotain henk.koht. tai muuta mitä ei halua että kaikki pääsee lukemaan niin siellä sitä voi rajata että vain kerhon jäsenet näkevät. onkohan tuo epäselvästi ilmaistu..
 
  • Tykkää
Reactions: Callisto
Mie voisin haluta sinne kerhoon, kävin jo koklaamassa, mut visiin se kutsun vaatii. Ja fb ryhmä oli ja itseasiassa on vieläkin keskimmäistä odottaessa. Ryhmä oli suljettu ja salainen, eli ei tyyliin löytynyt mistään fb:sta, jotenka jos on siihen innostusta, niin mie voin vaikka yrittää sellaisen perustaa. Vai vieläkö odotellaan raskaus vähän pidemmälle?

Miulla on kyllä edelleen hirmu epätodellinen olo tästä odotuksesta. Mie oon tehny jo todella monta testiä ja aamua odottaa nyt viikkonäyttöinen digi. Ei pysty uskomaan.
 
  • Tykkää
Reactions: sannak82
Itse en facebookia käytä, joten olen mieluummin kerhon kannalla :)

4d-ultraan minäkin haluan, jos vain sinne asti päästään! On tätä lasta niin kovasti yritetty, että haluan "kaikki herkut" :p Maksaahan se niin..., mutta toisaalta mun yhden hoitokierron lääkkeetkin on tullu maksamaan saman verran, joten siihen nähden ei tunnu "liian kovalta". Ehkä tässä on suhteellisuudentaju jo vähän kadonnut. Opiskelijoita ollaan molemmat, mutta kesä paiskittiin hiki hatussa töitä, talven hoitoja varten, ja nythän ei toivottavasti enempää hoitoja tarvita...
 
Täällä ei näköjään ehdi käymään lähes ollenkaan :O

Tänään on kyllä niin sattunu tohon oikean puoleisiin munasarjoihin ettei tiiä mite päin sitä oikee olis ja jestas tätä turvotuksen määrää ihan ku ois pitemmällä tai sit masussa ois kaksoset :O

Mua vois kiinnostaa toi fb kun muutenki tulee enemmän siel pyörittyä :wave:

 
heips, tsempit kaikille uusielle tulokkaille :) täällä tasainen eto olo jatkuu, sama oli ensimmäisen kohdalla ja ainut "ruoka" mikä maistui oli perunamuussi ja kurkku : / ja töissä olo ruoka ravintolassa oli...noh mielenkiintoista :)
onko monet jo kertoneet uutisista?? itse vain parille lähimmälle ja isovanhemmille ajateltiin sillon jouluna....haluisin vaan sinne ultraan ennen sitä!! Millä viikolla menette varhaisultraan, itselle sanottiin että vk 7, mutta kun katsoin edellisestä raskaudesta tiedot niin olin käynyt vk 6 ja sydänäänet näkyi...mutta kun turhaankaan ei viittis mennä ja toisaalta olo on kyllä ihan ns. oikea!!
Täällähän on parikin samaoilta suunnilta tai paikkana oli ainakin ekks!!
Se fb olis kyllä hauska idea, kannatan :D itse tulee siellä valitettavasti notkuttua jonkin verran (ja nyt jo tekis mieli sielt fb:n lastevaatekirppiksltä hamstrailla pikkuvaatteita!!!!)

Ja yksi sama oire myös joka esikoisen odotuksessa oli, ihan tajuton väsy!!! Ja jollain pitäis saad jouluks vähän paikkoja kuntoon ja leivottua ja vielä peuhattua tuon tinntiäisen kanssa, toisaalta muut voi jättää mutta tuo jälkimmäisen jaksaa aina :) tänäänkin nukuttiin porukalla sellaiset 3 tunnin päikyt!!

Niin ja onko taaperoimettäjiä porukassa?? Itse imetän vielä silloin tällöin, mutta tarkoitus olisi tuossa vuodenvaihteessa lopetella. Etenkin tuo iltaimetys tulee meillä varmastikkin aiheuttamaan harmistusta ja jos jaksaisi sitten joulun jälkeen vähän paremmin paneutua asiaan, nyt vaan niin helppoa ja vaivatonta kun saa viereen ainakin rauhoittumaan hetkeksi!!!

Niin ja mie kans sinne kerhooon !!
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin oon kiinnostunut siitä Fb-ryhmästä sitten!! :) Sitä käytän paljon enemmän.. Meillä on huhtikuisten -11 suljettu ja salainen ryhmä siellä ja ollaan tultu tosi läheisiksi osan kanssa, vaikka vaan virtuaalisesti jutellaan! Niin hullulta kuin se kuulostaakin! Tämä kaksplussa on omaan makuun vähän persoonaton, vaikka roikun kyllä täälläkin mukana... :D Minäkin voin olla yksi perustajaehdokas tuohon ryhmään, jos innokkaita tosiaan on..?

-Minki ja kyytiläinen 4+6-
 
Viimeksi muokattu:
No minä nyt sitten otin vapauden ja perustin suljetun ja muille näkymättömän FB RYHMÄN elokuisille, joten nimiä yksityisviestillä tai sitten varmaan kerhossa(?) tulemaan, niin lisään sinne ryhmään. Tosiaan se on sellainen nyt sitten, mitä muut ei nää, ei jäseniä eikä keskusteluja. :)

Jenny ja Papu 6+1
 
Heissan!
Laitoin kans viestiä Jennylle fb-ryhmästä sekä voisin myös liittyä siihen kerhoon.
Toki toivon että keskustelu jatkuu vilkkaana myös täällä tavallisella puolella!=)

Täällä väännetään viimeisiä istumajärjestyksiä ja tehdään muitakin hääjärjestelyitä, olo on mikä on ja tällä mennään! kirjoitan paremmalla ajalla lisää!

Ansukka 6+5
 
No mä jatkan myös täällä, eihän kaikki käytä fb:tä:) Niille jotka laittoi mulle yksäriä, niin olen lähettänyt ystäväpyynnön teille (Jenny Alapere), jonka jälkeen voin lisätä teidät ~Elokuun Epelit 2012~ ryhmään:) Kaikki halukkaat vaan laittakaa viestillä nimi:)

Täällä edelleen melko oireettomana oleillaan. Väsymystä on, mistä sain ekan kunnon riidan avokin kanssa aikaseks. Mun mielestä se aina tahalleen herättää esikoisen kun lähtee töihin :D

Jenny ja Papu 6+2
 

Yhteistyössä