Kilulle hurjan paljon voimia ja toivottavasti punktiosta tulisi parempia uutisia :hug:
Autokeskusteluun osallistun minäkin, me ajateltiin kans autonvaihtoa, varmaan Volvon XC60 tai 70:een siirrytään. Meillä tosin ei ole tarvetta kolmelle istuimelle, mutta tilaa saa kuitenki olla kun pitää eläimetki saada samaan kyytiin mahtumaan. Tuossa on kuitenki se mahdollisuus, että jos noita siunaantuu enemmän, niin ei tarvi heti seuraavan kohdalla vaihtaa taas uudestaan.
Onnittelut
Jennylle kämpästä
Nythän teille jää kivasti aikaa saada uus koti mallilleen ennen vauvan saapumista
Emilien jos sulla ei vatsa vielä kasva niin se ei valitettavasti tarkoita että kaikkia vois yleistää.
Mulla on selvä kumpu tossa häpyluun yläpuolella (pullahti esiin n.13+0) ja takuuvarmasti ei oo aamusin minkäänlaisia turvotuksia.
Hyvin paljonhan se on siitä kiinni, miten hoikka on ja missä asennossa kohtu on kenelläkin.
Dopplerilla sydänäänetkin löytyy nyt n.8cm navan alapuolelta ilman että anturia tarvii enää yhtään painaa masuun (tietysti sillon kun tyypillä ei oo jumppa käynnissä
)
Inieh ja Nippe onnea ihanista ultrakuulumisista :heart:
Saunomisesta, jännä juttu, että suomessa olis edes ihmisiä enää jos saunassa ei sais käydä
Tarkoitushan ei ole lämmittää sitä 120 asteiseksi tms. mikä sitte jo vähän radikaalimmin nostaa kehon lämpöä.
Mä olen saunonu ihan normaalisti muutaman kerran viikossa, meinaan jatkaa samaan malliin.
Liikkeistä kans sen verran, että eilen illalla jostain syystä luin sängyssä puoliksi
mahallaan ja tunsin kaks kertaa sellasen hassun ilmakuplan "puhkeamisen".
Sen tiedän kyllä satavarmaks että mitään ilmavaivoja nuo ei ollu, vaan ihan uusia tuntemuksia tälle kropalle. No niitä tulee sitten lisää jossain vaiheessa, en oo vielä edes uskaltanu toivoa, et tuntisin liikkeet tässä vaiheessa. Soitin heti aamulla äidilleni joka sanoi, et hän on tuntenu ekat liikkeet myös mun ja sisarusteni kohdalla jo tässä vaiheessa.
Ihanaa Ystävänpäivää kaikille :heart:
Callisto & P-P 14+4