Kiitos vinkeistä, soitankin tänään jossain välissä neuvolaan ja varmistan että saanko hakea apteekista lääkkeet vai miten teen
Ku vasta ens tiistaina on se toinen neuvola (pitkä väli niissä mullakin, katoin et joku toinenkin oli siitä maininnu
) enkä haluais mitään hiivoja kantaa kovin kauaa
Kylläpäs onkin ihana olo,sain kuulla ystävän vauvauutisista, aivan mieletöntä kun se on mun ensimmäinen kaveri joka sai vauvan! :heart: Itkuhan siinä pääsi
Elokuussa sit meidän vuoro
Ihanaa että porukalla alkaa jo masut kasvaa! Täällähän monet onkin jo neljännellä kuulla, eilen oikeen pelästyin ku lueskelin noita juttuja tuolta raskaus kuukausi kuukaudelta
herranjumala enää 5kk jäljellä! Sanoin eilen yöllä miehelle että kyllä tää menee tällä hetkellä liian nopeaa
Kun harjoittelu loppuu, oon jo viikolla 20... Huhhuh!
Kiitos muuten Luckygirl tsempistä , sitä tarvitaan aina uudessa paikassa
Mullakin se masu tuntuu jo semmosena kovana ja eilen oikein balettitunnilla huomasin kuinka se on pullistunu ulos selvemmin vaikka turvotus on laskenut
Maha tosin haittaa hiukan suorituksia varsinkin tasapainoa ajatellen mutta onneks opettaja tietää ja onhan se mainio syy :heart:
Jännää päästä sitten neuvolaan kuulemaan ekaa kertaa sydänäänet, tähän asti oon vaan sillon tällöin kotona kuunnellut!
Te, jotka omistatte dopplerit, käytättekö sitä usein? Ite oon käyttäny ihme kyllä vaan muutaman kerran...
Kaikille epätietoisuudessa oleville vielä kauheesti tsemppiä!
Nyt lähden valmistautumaan,kohta pitääkin jo lähteä
Minea ja maha-asukki 15+1