Moikka kaikille!
Oon ollut nyt pari päivää reissussa kotikaupungissa, perjantai aamuna olin takas kotona bussissa vietetyn yön jälkeen. Pelkäsin vähän etukäteen mahdollista pahoinvointia, mutta ei ollut mitään ongelmaa menomatkalla.. Kun taas sit toi yöbussi oli asia erikseen... Onneks ei siellä tullut oksennus, kotona sitten kylläkin. Muuten oon ollu hyvävointinen, hajut ällöttää edelleen tosin
Kauheesti tekstiä tullut, nyt luen niitä parhaillaan kun on aikaa.
samalla kirjotan tätä toiselle välilehdelle ettei pääse mikään "tärkeä" unohtuun
Liikkeistä ehkä vaan kuvittelen, mutta eilen illalla tuntui taas semmoista pientä muljahtelua kun makasin sängyssä! Ne tuntui just tossa alavatsalla tai jossain siellä... Voiskohan se jo olla...
Jännittää hulluna kun maanantaina alkaa harjoittelu vanhainkodissa! Toivottavasti siellä on mukavaa porukkaa.
Mulla on semmosta inhoa omaa kroppaa kohtaan esiintyny nyt alkuraskaudessa, toivon hirveesti että se maha alkais selkeesti näkymään! Mulle on jotenki kova paikka että näyttää lihoneelta... Siis tiedän että kuulostaa tyhmältä ja turhamaiselta mutta kun sitä on tottunut pitämään ittensä edes jotenkuten kunnossa niin nyt tuntuu ettei hallitse tilannetta
Toki mietin myös että on sitä paljon tärkeämpiäkin asioita mietittävänä mutta tämä oma ulkonäkö pyörii mielessä myös
Tyttö/poikaolosta mulla heti alusta asti ollut vahva poikaolo, naureskelin tossa just siskolle kun nähtiin että mahtaa olla melkoinen ylläri jos tuliskin tyttö
Jotenkin luotan niin siihen omaan fiilikseen kun se on ollu oikeassa monesta asiasta aikaisemminkin! Mutta yritän silti pitää mielessä myös tytön, mutta vaikeaa se on
Mun isä ja äiti on ihan varmoja että tyttö tulee, luulen että tyttöä toivovatkin kun siskon vauva on poika...
Kofeiinista oon edelleen kova kahvinjuoja, raskaus ei oo oikeestaan vaikuttanut siihen,että varsinki aamuisin tekee mieli kahvia... Oonkin useimpina päivinä ylittänyt sen 3 kuppia päivässä :ashamed: Tulee huono omatunto ja itsekäs olo, mutta miehen porukatkin yritti mua lohduttaa ja sanoi että aikanaan ei oo tuommoisia rajoituksia ollut olemassakaan ja miehen äitikin surutta veti lähes litratolkulla kahvia päivittäin
Siskoni sanoi myös että ei raskausaikana vähentänyt kahvin juontia juurikaan... Minä kyllä yritän mutta kahvi on aina ollut nautinto ja kyläillessä helposti tulee ylitettyä suositukset!
Sinful tuplaonnittelut! :heart: Kiva,ettei
Nippe oo täällä pinossa ainut kaksosia odottava! Mahtavaa
Maygory kirjoitit tuolla aikaisemmin noista raskausvitamiineista... itselle tuli ihan yllätyksenä se pahoinvointi mikä niistä on seurannut... Muuten on ollu pitkään jo ihan ok olo aamuisinkin, mut sit yks aamu erehdyin syömään vitamiinin ja 20 min meni niin tuli ylös kaikki... Apteekissa kun kävin niin kysyin samalla tuosta, tädit vaan siellä katsoi mua niinkuin vähä-älyistä raukkaa eivätkä selvästikään tienneet mitään noista valmisteista kun eivät voineet suoraan vastata selvään kysymykseen!
kyllä otti aivoon. Mun lääkärituttu sanoi mulle tässä äskettäin, että noi vitamiinit on ihan hyviä mutta ei niille oo mitään tarvetta jos on monipuolinen ruokavalio. Kuulemma turhaa hössötystä sinänsä
Mutta muistutti kuitenki että niillä alkuviikoilla se foolihappo on kylläkin tärkeää. Nyt aion siis kylmästi jättää nuo vitamiinit pois ja jatkaa hedelmien, kasvisten ja terveellisen ruoan syömistä.
Seksistä on myös näköjään puhuttu. Nytpä päästäänkin sitte tämän tytön lempiaiheeseen
Pakko nyt täällä tunnustaa että en voi henkilökohtaisesti saada seksistä varmaan ikinä tarpeekseni
Luojan kiitos en kuitenkaan oo niinkuin sinkkuelmän Samantha, joka vaihtaa kumppania kuin paitaa, vaan mun mielestä parasta on oma mies jonka tuntee hyvin ja tietää mistä toinen tykkää
Ja varsinkin nyt raskausaikana voisin harrastaa seksiä 24/7! Yllättävää sinänsä, mutta näin se on ollu koko raskausajan kuvotuksesta huolimatta... Miehestä on kyllä harmikseni tullu hiukan varovaisempi, mutta onneks voidaan puhua avoimesti
Anteeksi tämä paljastus, tuskin ketään kiinnostaa
Anteeksi taas kauheen pitkä viesti, mutta teiltä oli tullut mun poissaollessa niin paljon tekstiä että oli pakko kommentoida kaikkea
Minea ja maha-asukki 14+6